MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Vortex dla biednych - punchowanie z łuku.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Na WvsP jest wyłączone ranienie siebie samego z łuku. Co jest dużym minusem dla graczy f2p, ponieważ gdyby nie ta funkcja to mieli by oni swojego "darmowego vortexa". A dokładnie łuk z enchantem punch II. Za pomocą techniki punchowania mogli by uciekać lub też gonić swoje ofiary. Technika ta wymaga trochę skilla i poświęcenia swoich punktów HP oraz durability zbroi. Ci, którzy nie wiedzą na czym polega punchowanie, to tutaj mają przykład https://www.youtube.com/watch?v=WX-Id-Yq...appyCamper Jednak, aby wydropić idealny łuk punch II bez powera(który zadawał by nam dodatkowy dmg) trzeba się napocić. Więc proponuję do uprawnień dodać książki z enchantami punch I, punch II oraz punch III. Klikając księgą na łuk zenchantował on by się nam na dany enchant. Wtedy możemy nałożyć ten enchant na czysty łuk bez żadnego powera.
Według mnie całkowicie bez sensu. Są w tej grze 3 przedmioty, które pomagają w przemieszczaniu się po polu walki: Wspomniany przez ciebie Vortex, Wysoki podskok i Róg Wojenny. Wiem że tylko lepsze klasy wojowników do Podskoku mają dostęp ale co do wątku to:
1. Nie każdy ma takiego skila odrzucania się takim łukiem. Owszem gracze z wyższym lvl może umieją ale mają łuk wiary co oneshotuje moby więc tracili by sporo HP odrzucając się.
2. Raczej nikomu niechciało by się robić przez całe przygotowania takiego łuku bo enchant już na trybie stracił sens. Ludzie enchantują najczęściej młota thora tak sobie żeby lvl stracić lub jakieś ewentualnie narzędzia.
3. Nikt niechciałby poświęcać swojego HP na parokratkowy odrzut gdzie przez przypadek gracz mógł by się strącić z wysokiego miejsca i spaść tracąc Hp lub całkowicie ginąc.
4. Ktoś urzyje rogu to gracze w odległości 50 kratek ma Szybkość III na minute a ty sam Szybkość IV na 20 sekund.
5. Gdyby taki enchant był w sklepie to nowy gracz mógł by go kupić, zarówno jak i Vortexa i logicznie Votrex bardziej by się opłacał.
6. Alchemik posiada zdolności to wytworzenia miksturek Szybkości I, a po ulepszeniu ich wyjdzie Szybkość II.

A po za tym większość graczy ma Vortexa i... wiadomo już o co mi chodzi.
@up
Twoja wypowiedź nie ma sensu.
1-co to za problem mieć 2 luki? Nie ma takiego skilla...To chyba nie jest trudne, strzelasz odpychasz się.
2-Raczej nikomu by sie nie chciało robić. Akurat się mylisz bo punch 2 byłby dobrym enchantem do szybkiej ucieczki, to że ktoś chce sobie dac enchant na młot Thora nie ma znaczenia w tym wątku.
3- Chyba gracz z zamiarem robienia takiego łuku bierze klasę która ma odporność na upadek, a na mapach nie ma aż takich wysokich punktów bez przesady.
4-Albo ja jestem głupi albo nie wiem, my dyskutujemy o łuku czy o rogu? Speed + łuk nie ma znaczenia i tak się da używać więc mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedz?
5- Jeśli dobrze rozumiem ten enchant ma być za $. A vortexa jeśli wiesz (chyba) Jest za 25zl więc...Czytanie ze zrozumieniem. ,,Co jest dużym minusem dla graczy f2p, ponieważ gdyby nie ta funkcja to mieli by oni swojego "darmowego vortexa"
6- Speed 1/2 to jest co innego niż punch.
Punch-natychmiastowo się odbijasz
Speed-szybko biegasz
Więc jakie to jest porównanie.
Najlepszą wypowiedź miesiąca
,,A po za tym większość graczy ma Vortexa i... wiadomo już o co mi chodzi"
Tak wiadomo skoro 70% graczy ma vortexa to po co się interesować resztą, to tak jakbym ci powiedział:
I tak większość graczy ma wszecha i archa więc po co dodawać słabsze klasy.
Opinia co do punch II:
Według mnie fajnie byłoby to wprowadzić na test i sprawdzić w boju
Pozdrawiam
Fps
(21-October-2020 22:45:07)kuzynxfps123 napisał(a): [ -> ]@up
Twoja wypowiedź nie ma sensu.
1-co to za problem mieć 2 luki? Nie ma takiego skilla...To chyba nie jest trudne, strzelasz odpychasz się.
2-Raczej nikomu by sie nie chciało robić. Akurat się mylisz bo punch 2 byłby dobrym enchantem do szybkiej ucieczki, to że ktoś chce sobie dac enchant na młot Thora nie ma znaczenia w tym wątku.
3- Chyba gracz z zamiarem robienia takiego łuku bierze klasę która ma odporność na upadek, a na mapach nie ma aż takich wysokich punktów bez przesady.
4-Albo ja jestem głupi albo nie wiem, my dyskutujemy o łuku czy o rogu? Speed + łuk nie ma znaczenia i tak się da używać więc mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedz?
5- Jeśli dobrze rozumiem ten enchant ma być za $. A vortexa jeśli wiesz (chyba) Jest za 25zl więc...Czytanie ze zrozumieniem. ,,Co jest dużym minusem dla graczy f2p, ponieważ gdyby nie ta funkcja to mieli by oni swojego "darmowego vortexa"
6- Speed 1/2 to jest co innego niż punch.
Punch-natychmiastowo się odbijasz
Speed-szybko biegasz
Więc jakie to jest porównanie.
Najlepszą wypowiedź miesiąca
,,A po za tym większość graczy ma Vortexa i... wiadomo już o co mi chodzi"
Tak wiadomo skoro 70% graczy ma vortexa to po co się interesować resztą, to tak jakbym ci powiedział:
I tak większość graczy ma wszecha i archa więc po co dodawać słabsze klasy.
Opinia co do punch II:
Według mnie fajnie byłoby to wprowadzić na test i sprawdzić w boju
Pozdrawiam
Fps

1. No niech ci będzie.
2. Zanim wycelujesz idealnie żeby cię odepchnęło to już po tobie. Ucieczka tym sposobem przed np Rycerzem to samobójstwo, a np pająk cię otruje to tym bardziej nie uciekniesz bo trucizna będzie cię biła. A z młotem to podałem przykład zastosowania enchantu w samej grze jak byś niezrozumiał tego.
3. Jeśli chodzi o wysokie punkty to miałem na mysli budowle postawione przez graczy. A po za tym skąd nowy gracz ma wiedzieć, która klasa ma ochronę przed upadkiem?
4. "Za pomocą techniki punchowania mogli by uciekać lub też gonić swoje ofiary." - Chciałem tu napisać, że jeśli chcemy gonić taką ofiarę lub uciec przed nią to róg lepiej się tu sprawdzi niż jeżeli miał byś uciekać. Np Masz 3 HP i chcesz uciec, pomijając to że w walce z bosem już dawno byś padł to taka strzała zadawała by dodatkowy dmg.
5. Tu może się faktycznie pomyliłem, ale już 1 lvl bez boskich jest ciężko wbić więc taki gracz prędzej kupi Vortexa.
6. Jak już wspomniane - "Za pomocą techniki punchowania mogli by uciekać lub też gonić swoje ofiary." Uciekać lepiej na Szybkiści I/II niż jeżeli z takim łukiem, który nie zawsze działa bo trzeda idealnie strzelić, to uciekając sami byśmy się zabili bo strzała by nas zabiła. (W zależności ile mieliśmy HP)

"A po za tym większość graczy ma Vortexa i... wiadomo już o co mi chodzi" - Mało jest nowych graczy, którzy przychodzą na tryb na stałe. Prędzej taki gracz się poirytuje tyloma bosami i że tryb jest p2w przez co wyjdzie, albo jeśli miał by zostać to raczej coś by sobie kupił z boskich.
Po pierwsze to nie są klimaty WvsP i to jest chyba najważniejsze bo nie oszukujmy siebie, ale odpychanie siebie łukiem wygląda po prostu głupio. Po drugie jest to bardzo trudne i gdy goni nas taki smok na ogól nieopłacalne.
Ludzie k****, dlaczego wspominacie o jakiś rogach i vortexach? Czy tak ciężko to zrozumieć, że to ma być ALTERNATYWNA wersja vortex'a dla tych, którzy nie chcą wydawać realnego hajsu na tą grę? W dodatku to wymaga umiejętności, a nie tylko kliknięcia prawego przycisku myszy oraz płacimy za to naszym HP i durability zbroi. Ale za to mamy możliwość ucieczki przed bossami lub też odpychanie ich, co dla graczy f2p jest zbawieniem - możesz sobie odepchnąć takiego smoka i się zabudować *200 IQ*.

Cytat:3. Jeśli chodzi o wysokie punkty to miałem na mysli budowle postawione przez graczy. A po za tym skąd nowy gracz ma wiedzieć, która klasa ma ochronę przed upadkiem?
https://imgur.com/a/CyGj1Vc

Cytat:4. "Za pomocą techniki punchowania mogli by uciekać lub też gonić swoje ofiary." - Chciałem tu napisać, że jeśli chcemy gonić taką ofiarę lub uciec przed nią to róg lepiej się tu sprawdzi niż jeżeli miał byś uciekać. Np Masz 3 HP i chcesz uciec, pomijając to że w walce z bosem już dawno byś padł to taka strzała zadawała by dodatkowy dmg.
Wejdz na singleplayer'a i popunchuj się łukiem z samym enchantem punch II w diamentowym secie - podstawowym secie jaki ma każdy gracz. Ja straciłem 0,5 hp po siódmym punchu.

Cytat:6. Jak już wspomniane - "Za pomocą techniki punchowania mogli by uciekać lub też gonić swoje ofiary." Uciekać lepiej na Szybkiści I/II niż jeżeli z takim łukiem, który nie zawsze działa bo trzeda idealnie strzelić, to uciekając sami byśmy się zabili bo strzała by nas zabiła. (W zależności ile mieliśmy HP)
Powiem lepiej. Najlepszy rezultat otrzymamy łącząc potki speeda II od alchemika z łukiem z enchantem punch Smile
Masz racje bum, fakt ze rogi i vortexy to zadne argumenty w dyskusji nie mniej, mikifon trafnie ujął "to nie są klimaty WvsP i to jest chyba najważniejsze", wvsp nie polega na wiecznym uciekaniu na dodatek bez cooldowna, tylko na umiejętnym wykorzystywaniem tego co oferuje gra.

Cytat:Wejdz na singleplayer'a i popunchuj się łukiem z samym enchantem punch II w diamentowym secie - podstawowym secie jaki ma każdy gracz. Ja straciłem 0,5 hp po siódmym punchu.

No właśnie... czyli jest się praktycznie nieśmiertelnym przy punchowaniu samego siebie, a to żaden argument w tym wątku.
Przekierowanie