Czy jest możliwość wprowadzenia limitu smoków w grze ? Chodzi mi o to żeby był limit który powoduje to że może być tylko 1 żywy smok w grze, po jego śmierci ktoś znowu może wybrać tą klasę. Zależy mi na tym bo aktualnie jak zaatakują wojowników 4 smoki których przypominam nie da się przez hitboxy bić mieczem, a smoki są szybsze od wojownika przez co z łukiem 1 vs 1 też jest właściwie niemożliwe. Dzieje się po czymś coś takiego że zostaje tylko paru najsilniejszych i to dosłownie 1-3, a cała reszta ginie. Co bardzo odrzuca nowych graczy którzy bez boskich po prostu nie mają żadnych szans.
Cóż Smok sam w sobie jest jakimś nieporozumieniem
Więc 1 w zupełności wystarczy by wybić wszystkich noobkow w parę minut...
Więc cóż wiele by i tak to nie zmieniło w perspektywie
satysfakcji z grania z perspektywy graczy f2p.
Ale i tak fajnie by było gdyby to weszło w życie albo jakiś debuffik dla gamevbreakera za 15k...
Gran smokiem od kilku miesięcy, więc pozwólcie, że się wypowiem. Co do pomysłu, jestem sceptyczny. Może jeszcze limit archów? Jednak... IMO, jest on najsilniejszym bossem na trybie za tą cenę. Gracze bez boskich i setów nie mają NAJMNIEJSZYCH szans na przeżycie, nie mówiąc już o zabiciu smoka. Łuki są bezużyteczne, gdyż model smoka pochłania 3/4 pocisków. Nie wszyscy o tym wiedzą, ale smok może strzelać kulami ognia przez ścianę, więc zabudowanie się również niewiele daje. Dodatkowo jego model blokuje stawianie klocków. Kiedy smok atakuje jakiegoś gracza f2p, nie może on zrobić absolutnie nic oprócz ciągłego picia mikstur, a one przecież kiedyś się skończą.
Podsumowując, pomysł słaby, ale "coś" trzeba zrobić. Tylko co...
@refresh
Wiesz co ? Rzeczywiście mój pomysł był głupi z tym limitem, lepiej po prostu znerfić smoka. Głównie zmniejszyć prędkość i moim zdaniem z wszystkim będzie git
@Mikifon
Powalcz sobie ze smokiem w full górniczym secie, a zmienisz zdanie co do siły smoka

W full górniczym secie smok zabiera Ci 0,5 hp (chyba, że twoja profesja nie ma odporności na ogień

), a to ze względu na enchant projectile protection (ochrona przed pociskami) jaki ta zbroja posiada. Dodatkowo, aby Ciebie nie atakował zaopatrz się w mikstury krzywdy (tak, ranią one smoka) lub trujące grale, które wytwarza obrońca. Te przedmioty na pewno zniechęcą go do atakowania Ciebie przynajmniej w początkowym etapie rozgrywki.
Niejednokrotnie walczylem z kilkoma smokami i nie widzialem w tym niczego wyjatkowego
https://www.youtube.com/watch?v=cwaMahhPCt0
oczywiscie moge sie mylic bo z pozycji posiadania inferno, elfickiego moze mi byc znacznie latwiej.
Dlatego pozostawiam temat ew. nerfa dla was do dyskusji.
oczywiscie moge sie mylic bo z pozycji posiadania inferno, elfickiego moze mi byc znacznie latwiej.
Dlatego pozostawiam temat ew. nerfa dla was do dyskusji.
[/quote]
Problem polega na tym, że smok ma 2 rzeczy przez które dla zwykłego gracza staje się on często nieśmiertelny.
1. Hitboxy - Powodują one często sytuacje w której strzelając wprost w niego, żadna ze strzał nie zadaje mu dmg i tracimy na tym dużo czasu, przez co on może nas dogonić i zabić
2 - Szybkość - Osoba na rogu ledwo może uciec smokowi, co powoduję sytuacje w której gdy smok cię goni to dosłownie nie możesz nic zrobić, strzelanie z łuku spowolni cię przez co dogoni cię i zabije, a ciągle uciekając prędzej czy później zginiesz.
Moim zdaniem lepiej jest po prostu zmniejszyć jego szybkość, gracz będzie miał większa szanse na zabicie go gdy jest goniony, oczywiście trzeba to jakoś zbalansować by nie był on strasznie wolny.
Do tego berła, to z nim zabicie smoku to jedynie kwestia czasu. Z łukiem trzeba mieć czystą sytuacje do zabicia jego, bo gdy też nas goni jest to bardzo ciężkie i wymaga szczęścia. Ogólnie może walka 1 vs 1 ze smokiem nie jest trudna, ale gdy atakuje nas jeszcze parę potworów, lub nawet boss ( co właściwie zdarza się prawie zawsze) to bez berła nie masz żadnych szans.
@up
co do bereł to wypisuejsz głupoty bo żeby z berła móc go zabić to najpierw ktoś musi do ciebie podleciec na 20 kratek, jesli tego nie zrobi bedzie niesmiertelny na berla.
co do szybkości to ok wprowadziłem jej nerfa o 15-20%.
edit.
zjawe tez znerfilem o 20% w szybkosci latania.