10-October-2020, 00:03:30
Hej! W tym wątku przedstawię moje propozycje dodania/zmiany efektów specjalnych w WvsP III, które myślę że warto dodać/zmienić, ponieważ (moim zdaniem) grało by się trochę lepiej, zabawniej. Efekty wizualne też odgrywają w grze dóżą rolę.
• Vortex - Przywrócenie starego dźwięku wyskoku, czyli spowolniony dźwięk uderzania strzały o blok. Brzmiało to o wiele efektowniej, i faktycznie jak by coś nas wybijało w powietrze. Oraz drobne cząsteczki podczas wyskoku np cząstki płomieni z pochodni (flame).
• Róg wojenny - Kiedy gracz używa rogu, dźwięk jest odtwarzany w pozycji gracza ale za nim nie podąrza, czyli gdy odejdziemy od miejsca, w którym dźwięk został odtworzony przez co troszkę dziwnie to brzmi.
• Wysoki podskok - Dodanie dźwięku podczas wyskoku, dźwięki są w załączniku. Napewno z nimi grało by się śmieszniej.
• Młot thora - Atak LMP. Tu zmiana efektu wizualnego miała by wpływ również na jego funkcje. Poprostu niech te pioruny (bo niewiem co to jest) lecą troszkę dalej i szybciej przez co atak mógł by sięgać do 8 kratek.
• Armagedon - Nie mam możliwości używania tej broni, ale wiem jak on wygląda. Animacja powinna trochę szybciej się odgrywać, i ewentualnie mniej cząstek, poniewać już teraz czasem robi to lagi. (A sprzęt mam dobry)
• Kule ogniste - tyczy się to wojowników jak i bosów. Rzucając taką kulą, zamiast ogni, pogły by wylatywać wspomniane cząsteczki płomieni. Naprawiło by to błąd związany z tym, że taką kulą nie można strzelać w górę.(Z myślą o innych graczach, bo mi to nie przeszkadza)
To tyle. Moje efekty specjalne NIE MUSZĄ być koniecznie dodane do gry. Gra się w nią równie fajnie bez nich (z moich propozycji). Ale mam nadzieję że się wam spodobały, a najbardziej to liczę na zmianę dźwięku u vortexa. Pozdrawiam!
• Vortex - Przywrócenie starego dźwięku wyskoku, czyli spowolniony dźwięk uderzania strzały o blok. Brzmiało to o wiele efektowniej, i faktycznie jak by coś nas wybijało w powietrze. Oraz drobne cząsteczki podczas wyskoku np cząstki płomieni z pochodni (flame).
• Róg wojenny - Kiedy gracz używa rogu, dźwięk jest odtwarzany w pozycji gracza ale za nim nie podąrza, czyli gdy odejdziemy od miejsca, w którym dźwięk został odtworzony przez co troszkę dziwnie to brzmi.
• Wysoki podskok - Dodanie dźwięku podczas wyskoku, dźwięki są w załączniku. Napewno z nimi grało by się śmieszniej.
• Młot thora - Atak LMP. Tu zmiana efektu wizualnego miała by wpływ również na jego funkcje. Poprostu niech te pioruny (bo niewiem co to jest) lecą troszkę dalej i szybciej przez co atak mógł by sięgać do 8 kratek.
• Armagedon - Nie mam możliwości używania tej broni, ale wiem jak on wygląda. Animacja powinna trochę szybciej się odgrywać, i ewentualnie mniej cząstek, poniewać już teraz czasem robi to lagi. (A sprzęt mam dobry)
• Kule ogniste - tyczy się to wojowników jak i bosów. Rzucając taką kulą, zamiast ogni, pogły by wylatywać wspomniane cząsteczki płomieni. Naprawiło by to błąd związany z tym, że taką kulą nie można strzelać w górę.(Z myślą o innych graczach, bo mi to nie przeszkadza)
To tyle. Moje efekty specjalne NIE MUSZĄ być koniecznie dodane do gry. Gra się w nią równie fajnie bez nich (z moich propozycji). Ale mam nadzieję że się wam spodobały, a najbardziej to liczę na zmianę dźwięku u vortexa. Pozdrawiam!
