21-August-2020, 18:48:09
Jak pewnie zauwazyliscie enchanter zamiast tracic HP pierw traci exp, problem w tym ze nie istnieje zadne ograniczenie. Tak wiec wychodze z kilkoma propozycjami i czekam na wasza opinie:
1) Calkowite usuniecie wymiany expa na darmowe HP
Przykład:
10lvl => -0lvl
20lvl => -0lvl
2) Ilosc zabranego expa rosnie wraz z iloscia jaka posiadamy
Przykład:
10lvl => -5lvl*damage
20lvl => -7.5lvl*damage
30lvl => -8.75lvl*damage
3) Maksymalna ilosc expa:
Przykład:
80lvl => -10lvl*damage
90lvl => -10lvl*damage
100lvl => -20lvl*damage
200lvl => -120lvl*damage
4) Koniunkcja opcji 2 i 3:
Przykład:
10lvl => -5lvl*damage
20lvl => -7.5lvl*damage
30lvl => -8.75lvl*damage
90lvl => -10lvl*damage
100lvl => -20lvl*damage
200lvl => -120lvl*damage
Mozemy opierać się albo na LVL'u, albo na EXP'ie (roznica jest taka ze wraz z kolejnymi poziomami rosnie ilosc wymaganego expa do nastepnego poziomu)
1) Calkowite usuniecie wymiany expa na darmowe HP
Przykład:
10lvl => -0lvl
20lvl => -0lvl
2) Ilosc zabranego expa rosnie wraz z iloscia jaka posiadamy
Przykład:
10lvl => -5lvl*damage
20lvl => -7.5lvl*damage
30lvl => -8.75lvl*damage
3) Maksymalna ilosc expa:
Przykład:
80lvl => -10lvl*damage
90lvl => -10lvl*damage
100lvl => -20lvl*damage
200lvl => -120lvl*damage
4) Koniunkcja opcji 2 i 3:
Przykład:
10lvl => -5lvl*damage
20lvl => -7.5lvl*damage
30lvl => -8.75lvl*damage
90lvl => -10lvl*damage
100lvl => -20lvl*damage
200lvl => -120lvl*damage
Mozemy opierać się albo na LVL'u, albo na EXP'ie (roznica jest taka ze wraz z kolejnymi poziomami rosnie ilosc wymaganego expa do nastepnego poziomu)