13-August-2020, 16:05:33
Mam parę pomysłów, co mogło by się pozmieniać w Wojownicy vs Potwory.
♦Potwory:
-Sieć pajęcza mogła by mieć trochę szybszą prędkość, ponieważ wojownik może łatwo ją ominąć.
-Mroczny mag powinien mieć więcej życia lub opcjonalnie jakąś część zbroji np skórzaną, ponieważ można go zabić na parę hitów, a co dopiero boskimi broniami.
-Zombie mógł by z powrotem posiadać mikstury leczenia, ale Miotane, ponieważ obecnym nie da się użyć. Zanim je wypijesz to po tobie.
♦Boskie bronie:
-MłotThora - wypada poza świat, kiedy na drodze napotka półbloki lub schodki.
-Vortex - (moim zdaniem) powinien być przywrócony stary dźwięk wyskoku. Brzmi to o wiele lepiej i efektowniej.
-Magiczne berło - Po użyciu jednego z ataków, powiniej być cooldown np 2 sekund, zanim użyje się drugiego ataku. Tak to można dwóch naraz użyć, przez co zadaje dwa razy większe obrażenia.
-Róg Wojenny - Używając go dźwięk odtwarzany jest w pozycji gracza, ale nie podąża za nim, przez co trochę to dziwnie brzmi. Polecam użyć: /playsound <nazwa dźwięku rogu> ambient @a ~ ~ ~ 1000 1
-MłotThora - Jeżeli jeszcze to możliwe, przywrócenie starej animacji LPM. Wtedy by przypominało broń władającą piorunami oraz zasięg ataku LMP mógł by sięgać 6 kratek.
To wszystko.
Oczywiście to są moje propozycje i nie wszyscy muszą się z nimi zgadzać.
♦Potwory:
-Sieć pajęcza mogła by mieć trochę szybszą prędkość, ponieważ wojownik może łatwo ją ominąć.
-Mroczny mag powinien mieć więcej życia lub opcjonalnie jakąś część zbroji np skórzaną, ponieważ można go zabić na parę hitów, a co dopiero boskimi broniami.
-Zombie mógł by z powrotem posiadać mikstury leczenia, ale Miotane, ponieważ obecnym nie da się użyć. Zanim je wypijesz to po tobie.
♦Boskie bronie:
-MłotThora - wypada poza świat, kiedy na drodze napotka półbloki lub schodki.
-Vortex - (moim zdaniem) powinien być przywrócony stary dźwięk wyskoku. Brzmi to o wiele lepiej i efektowniej.
-Magiczne berło - Po użyciu jednego z ataków, powiniej być cooldown np 2 sekund, zanim użyje się drugiego ataku. Tak to można dwóch naraz użyć, przez co zadaje dwa razy większe obrażenia.
-Róg Wojenny - Używając go dźwięk odtwarzany jest w pozycji gracza, ale nie podąża za nim, przez co trochę to dziwnie brzmi. Polecam użyć: /playsound <nazwa dźwięku rogu> ambient @a ~ ~ ~ 1000 1
-MłotThora - Jeżeli jeszcze to możliwe, przywrócenie starej animacji LPM. Wtedy by przypominało broń władającą piorunami oraz zasięg ataku LMP mógł by sięgać 6 kratek.
To wszystko.
