10-August-2020, 15:03:23
Hejka,
Chciałbym się z wami podzielić moją propozycją na temat Mrocznego Maga.
Mag jak każdy pewnie wie jest jest po prostu słaby w III odsłonie wvsp, głównie dlatego że został on "Przeniesiony" z II gdzie na innych mechanikach sprawdzał się bardzo dobrze, lecz niestety w III odsłonie trybu po dojściu mocniejszych bossów stał
się "słabą odsłoną" potężnych magów typu Szatan , Herobrine. Oczywiście ostatnie zmiany w zbrojach wojowników bardzo osłabiły wszystkich magów, ale Szatan czy Herobrine mają skille którymi nadrabiają straty w miksturach, niestety tego nie można powiedzieć o magu który nie ma niczego czym mógłby nadrobić straty w miksturach.
Propozycja:
1.) Zwiększenie odporności maga z II do IV
- Zwiększenie odporności pozwoli magowi na większą "swobodę" w walce z osobami które posiadają broń typu berło.
2.) Podniesienie ilości serduszek maga z 24 do 29.
- To pozwoli magowi na przyjmowanie w jakimś stopniu większych obrażeń.
3.) Całkowita zmiana broni maga. [Szczegóły napiszę pod spodem.]
- Usunięcie odrzutu z laski.
- Zwiększenie obrażeń do 9.
- Zmiana trucizny na osłabienie [4 sekund osłabienia, myślę że będzie to odpowiednia liczba]
4.) Zwiększenie szybkości maga z I do II.
- To jest jedyna mobilność maga.
5.) [Tutaj postanowiłem podać koncepcję Hexy, która bardzo mi się spodobała.]
Dodanie różdżki klątwy z WD z lekkimi zmianami:
- Cd różdżki 12-16 sekund.
- Efekty spowolnienia i "otrucia" [Efekt dzięki któremu wojownikom będzie szybciej spadał głód.], efekty trwałby 4-6 sekundy.
- Dodanie obrażeń do różdżki po to by mag mógł walczyć na dystans.
To na tyle :->
Zapraszam do dyskusji!
Chciałbym się z wami podzielić moją propozycją na temat Mrocznego Maga.
Mag jak każdy pewnie wie jest jest po prostu słaby w III odsłonie wvsp, głównie dlatego że został on "Przeniesiony" z II gdzie na innych mechanikach sprawdzał się bardzo dobrze, lecz niestety w III odsłonie trybu po dojściu mocniejszych bossów stał
się "słabą odsłoną" potężnych magów typu Szatan , Herobrine. Oczywiście ostatnie zmiany w zbrojach wojowników bardzo osłabiły wszystkich magów, ale Szatan czy Herobrine mają skille którymi nadrabiają straty w miksturach, niestety tego nie można powiedzieć o magu który nie ma niczego czym mógłby nadrobić straty w miksturach.
Propozycja:
1.) Zwiększenie odporności maga z II do IV
- Zwiększenie odporności pozwoli magowi na większą "swobodę" w walce z osobami które posiadają broń typu berło.
2.) Podniesienie ilości serduszek maga z 24 do 29.
- To pozwoli magowi na przyjmowanie w jakimś stopniu większych obrażeń.
3.) Całkowita zmiana broni maga. [Szczegóły napiszę pod spodem.]
- Usunięcie odrzutu z laski.
- Zwiększenie obrażeń do 9.
- Zmiana trucizny na osłabienie [4 sekund osłabienia, myślę że będzie to odpowiednia liczba]
4.) Zwiększenie szybkości maga z I do II.
- To jest jedyna mobilność maga.
5.) [Tutaj postanowiłem podać koncepcję Hexy, która bardzo mi się spodobała.]
Dodanie różdżki klątwy z WD z lekkimi zmianami:
- Cd różdżki 12-16 sekund.
- Efekty spowolnienia i "otrucia" [Efekt dzięki któremu wojownikom będzie szybciej spadał głód.], efekty trwałby 4-6 sekundy.
- Dodanie obrażeń do różdżki po to by mag mógł walczyć na dystans.
To na tyle :->
Zapraszam do dyskusji!