MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Mroczny Mag - Propozycja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Hejka,
Chciałbym się z wami podzielić moją propozycją na temat Mrocznego Maga.
Mag jak każdy pewnie wie jest jest po prostu słaby w III odsłonie wvsp, głównie dlatego że został on "Przeniesiony" z II gdzie na innych mechanikach sprawdzał się bardzo dobrze, lecz niestety w III odsłonie trybu po dojściu mocniejszych bossów stał
się "słabą odsłoną" potężnych magów typu Szatan , Herobrine. Oczywiście ostatnie zmiany w zbrojach wojowników bardzo osłabiły wszystkich magów, ale Szatan czy Herobrine mają skille którymi nadrabiają straty w miksturach, niestety tego nie można powiedzieć o magu który nie ma niczego czym mógłby nadrobić straty w miksturach.

Propozycja:
1.) Zwiększenie odporności maga z II do IV
- Zwiększenie odporności pozwoli magowi na większą "swobodę" w walce z osobami które posiadają broń typu berło.
2.) Podniesienie ilości serduszek maga z 24 do 29.
- To pozwoli magowi na przyjmowanie w jakimś stopniu większych obrażeń.
3.) Całkowita zmiana broni maga. [Szczegóły napiszę pod spodem.]
- Usunięcie odrzutu z laski.
- Zwiększenie obrażeń do 9.
- Zmiana trucizny na osłabienie [4 sekund osłabienia, myślę że będzie to odpowiednia liczba]
4.) Zwiększenie szybkości maga z I do II.
- To jest jedyna mobilność maga.
5.) [Tutaj postanowiłem podać koncepcję Hexy, która bardzo mi się spodobała.]
Dodanie różdżki klątwy z WD z lekkimi zmianami:
- Cd różdżki 12-16 sekund.
- Efekty spowolnienia i "otrucia" [Efekt dzięki któremu wojownikom będzie szybciej spadał głód.], efekty trwałby 4-6 sekundy.
- Dodanie obrażeń do różdżki po to by mag mógł walczyć na dystans.

To na tyle :->
Zapraszam do dyskusji!
Moim skromnym zdaniem ta propozycja jest sensowna. Mag, który dotąd mógł jedynie zaskoczyć wojownika w ciasnych przestrzeniach teraz będzie mieć szansę w otwartej konfrontacji z wojownikami.
Większa wytrzymałość i szybkość maga znacząco pomoże mu w tej walce i zwiększy opłacalność klasy, sprawi, że mag będzie wart tych 20k. Osłabienie jest z pewnością bardziej dotkliwe niż trutka. Przydadzą się testy, ale jest to dobry kierunek wzmocnienia maga i przywrócenia mu dawnej chwały.
http://mineserwer.pl/showthread.php?pid=...#pid420095
Tutaj proponowałem dokładnie to samo [emoji58]. Ale tak, jestem zdecydowanie ZA zmianami. Obecnie, bardziej boję się szlama niż maga.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Też jestem jak najbardziej ZA, może wreszcie wojownicy zaczną się liczyć z magiem tak jak to było na w vs p 1 Smile
@refresh
@refresh
największe problemy maga to jego mała mobilność i wytrzymałość. Mag to profesja, która walczy na bardzo krótki dystans (potki to w zasadzie walka wręcz, praktycznie ten sam zasięg) Klasa, która musi zbliżyć się na dystans 2/3 kratek powinna posiadać:
a) możliwość bardzo szybkiego zbliżenia się
b) sporą wytrzymałość/regenerację (gdyby atak się nie udał, a nie okłamujmy się, prawie nigdy się nie udaje, już nie mówiąc o zabiciu kogoś)
c) ogromne obrażenia (coś pokroju potek krzywdy 3, w adekwatnej ilości) (kara za nieuważną grę, mag jest wolny i mało wytrzymały, nie jest ciężko przed nim uciec, czy na niego uważać, czy po prostu go zburstować [użyć kilku umiejętności/broni, w krótkim odstępie czasu, tak aby ten nie zdążył zareagować])
@refresh
@VSovenV
Nie nadużywaj refresh, rozumiem, że czekasz aż banan się wypowie.
(18-August-2020 00:55:30)entity_seven napisał(a): [ -> ]@VSovenV
Nie nadużywaj refresh, rozumiem, że czekasz aż banan się wypowie.

Przecież odświeżam co 24h, czyli niczego nie nadużywam.
Stron: 1 2
Przekierowanie