MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Pasywna umiejętność dla maga?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Jak tak patrzę na bossy to najrzadziej na polu walki widuje magów, a jak już ich widzę to giną w niespełna 30 sekund. Dlaczego? Ponieważ klasa ta nie posiada, żadnego czynnika, który go wyróżnia(nie licząc potek, bo to jest jego główna broń). W porównaniu cenowym do giganta - gigant posiada silną eksplozję i broń białą oraz m. in. efekty takie jak resistance 4 co w połączeniu z 4(chyba) paskami absorpcji daje nam bardzo wytrzymałą oraz groźną klasę. Mag zaś posiada laskę(która truje przeciwników), księgę(osłabia mury i usuwa wodę), 64 potki trucizny, 5 potek leczenia, 64 x2 potki krzywdy I oraz 8 potek krzywdy II. Ktoś powie "no ale przecież ma potężny arsenał". Tak, ma potężny arsenał, ale nie ma w jaki sposób tego arsenału wykorzystać. Wystarczy combo z berła i fireball vortexa i maga prakrycznie nie ma - tak się dzieje w 90% przypadków. Dlatego proponuję dodać nową pasywną umiejętność do maga, która będzie sprawiać, że będzie odporny na magiczne ataki takie jak: czary berła, czary gwieździstej różdżki, "pioruny" młota thora. Nie jestem pewien, czy jest to możliwe do zrealizowania, ale jeśli by było to mag zyskał by potencjał na tle innych klas.
Moim zdaniem, takie coś byłoby w cholere broken, jak już to może np otrzymuje 50% mniej obrazen?
Według mnie przydałoby sie przynajmniej anty berło reszta nie koniecznie
Moim zdaniem, jest to dobry pomysł, szczególnie dla tej profesji. Klasa ta opiera się tylko na walce z bliska, a - jak wspominałem w jednym z poprzednich wątków - jego mała wytrzymałość nie pozwala mu na podejście do ofiary, nie wspominając o zabiciu jej.
Atak z zaskoczenia zaś jest możliwy tylko i wyłącznie, gdy ofiara posiada smoczy set (jest to jedyna zbroja bez enchantu protection). Gracz posiadający Vortexa bez problemu ucieknie poza zasięg maga, wyleczy się i wykończy bossa z berła.

Uważam, że dodanie tej odporności rozwiąże większość (jak i nie wszystkie) problemów z magiem. Gracze, zamiast bezmyślnie walić z berła, będą musieli pomyśleć i użyć miecza/łuku, a mag będzie wreszcie w stanie kogokolwiek zabić.

Pozdrawiam.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Nie ma takiej możliwości aby bypassować ataki z berła, a bynajmniej nie w tak trywialny sposób jak niektórzy sądzą.
Jedyną możliwością, jaka przychodzi mi do głowy, jest dodanie bypassów do skryptów każdego czaru, jednak to mogłoby wiązać się z dużym nakładem pracy. Czyli propozycja odpada?

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
kto ci powiedzial ze czary sa robione w skryptach? napisalem ci ze nie ma takiej mozliwosci.
trywialne owszem, na pewno nie inferno czy armagedony itp.
Jeśli to od pada, można dać jakiś skill dla maga, który zwiększy jego przetrwanie lub dać mu czasową nieśmiertelność choc to drugie byłoby zbyt op.
A może by tak dodać do maga skill, który powoduje, że jest niewidzialny? Na przykład niewidzialność na 15 sekund, cooldown odnowienia umiejętności 60 albo i nawet 90 sekund. Skill nie był by jakoś mega over powered, bo zawsze możemy zobaczyć particle sprintu na podłożu. A taki skill pozwoli magowi do ucieczki/podejścia do wojownika. Skill inspirowany niewidzialnymi magami z wvsp I Big Grin
Można by było dać magowi nową książkę, która generowała by mu po 32 - 64 krzywd I co 20 - 25 sek. bo po zmianach w armorach tak mag mniej robi a potki szybko się kończą, a przecież mag bez potek to jak gracz bez rączek nic nie zwojuje.
Stron: 1 2
Przekierowanie