MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Smok - Ognisty Podmuch
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hejka,
Podczas jednej z moich gier smokiem wpadłem na pomysł lekkiej zmiany skilla o nazwie "Ognisty Podmuch":
A więc. Jak każdy kto grał smokiem wie że podczas użycia Ognistego podmuchu, smok "wyrzuca" falę ognia i od czasu do czasu parę ognistych kul, które zadają trochę obrażeń i podpalają wroga.
Moją propozycją jest usunięcie kul z tego skilla a zwiększenie wyrzucania ognia przez smoka o 2 sekundy.
Myślę że po takich zmianach granie smokiem stylem "Defensywnym" miało by większy sens niż teraz głownie dlatego że ciężko jest zdziałać smokiem z dużego dystansu.[Mam na myśli trafienie tymi kulami, co swoją drogą mają dosyć mały dmg]
Jedynym sposobem żeby wyrządzić jakiekolwiek "Krzywdy" tymi kulami to trzeba się zbliżyć do naszego przeciwnika na taką bliską odległość że szansa na dostanie z berła lub innego z tego typu gadżetu jest naprawdę wysoka, a myślę że ogień spowoduję że smok będzie bardziej użyteczny przez ogień [który jest przydatny do niszczenia zbroi takim profesjom jak: Archanioł , Wszechmogący] i granie smokiem w defensywie będzie miało większy sens niż teraz.
Zapraszam do dyskusji Smile
Fireball'e są bardzo ciekawym dodatkiem do tego podmuchu, ale niestety bugują się przez model postaci jaką jest smok :/ Aby efektywnie strzelać z fireball'i z ognistego podmuchu musimy idealnie trafić w timing i kliknąć shifta, gdy skill wystrzela nam fireball'a - wtedy nasza postać opada w dół, a fireball nie buguje się w modelu smoka.
A może by tak zamiast zwiększać czas trwania skilla to dodać do tego skilla, aby ogień, który wystrzelimy nie gasnął? Wtedy wojownicy będą mieli dodatkowe utrudnienie i powód, aby zabić smoka, który lata sobie na Y 200 z jednym sercem. Można by też wprowadzić skill dla jakiejś klasy podstawowej(np obrońca), który ugaszał by ogień w pewnym obszarze.
(02-August-2020 15:14:17)bum35 napisał(a): [ -> ]Fireball'e są bardzo ciekawym dodatkiem do tego podmuchu, ale niestety bugują się przez model postaci jaką jest smok :/ Aby efektywnie strzelać z fireball'i z ognistego podmuchu musimy idealnie trafić w timing i kliknąć shifta, gdy skill wystrzela nam fireball'a - wtedy nasza postać opada w dół, a fireball nie buguje się w modelu smoka.
A może by tak zamiast zwiększać czas trwania skilla to dodać do tego skilla, aby ogień, który wystrzelimy nie gasnął? Wtedy wojownicy będą mieli dodatkowe utrudnienie i powód, aby zabić smoka, który lata sobie na Y 200 z jednym sercem. Można by też wprowadzić skill dla jakiejś klasy podstawowej(np obrońca), który ugaszał by ogień w pewnym obszarze.
Zgadzam się z tobą w większości, aczkolwiek z tego co zauważyłem to ogień pozostaje do tego czasu aż ktoś go nie ugasi albo ziemia na której ten ogień się znajduję nie zostanie zmieniona np: W lód poprzez skill "Lodowe Zamrożenie" , lub po prostu wysadzona przez skill eksplozji.
Ale to tylko moje obserwacje które mogą być błędne bo jakoś super dużej uwagi temu nie poświęcałem.
@up
A może to jest zależne od ustawień mapy lub nawet i od serwera (ms/mf)?
@up
Raczej nie. Tak jak pisałem, jakoś bardzo nie zwracałem na to uwagi Big Grin
zwykly ogien jest gowno wart przy tych fireballach nawet jakby dmuchal ogniuem 2x dluzej a utracil dodatkowe fireballe to byloby to jego oslabienie a nie wzmocnienie.
Zwyklym podpaleniem nic nie zdzialasz a fireballe ktore "czasem" procz ognia sie odpala zadaja kluczowe i najwieksze obrazenia posrod jego skilli.
(03-August-2020 12:20:22)Admin napisał(a): [ -> ]zwykly ogien jest gowno wart przy tych fireballach nawet jakby dmuchal ogniuem 2x dluzej a utracil dodatkowe fireballe to byloby to jego oslabienie a nie wzmocnienie.
Zwyklym podpaleniem nic nie zdzialasz a fireballe ktore "czasem" procz ognia sie odpala zadaja kluczowe i najwieksze obrazenia posrod jego skilli.
Masz rację, chociaż. Zwykły ogień nie służy do zadawanie obrażeń. Jego zastosowanie to niszczenie zbroi u takich profesji jak np: Barbarzyńca , Wszechmogący , Archanioł ...
Mój pomysł nie miał na celu ani nerfienie ani buffowania smoka. Jest on wystarczająco dobry jak na klasę za 15k. Ja chciałem tylko aby zastąpić jego kule z podmuchu dodatkowym ogniem, bo jak trafnie zauważył bum35, jego kule są bardzo ciężkie do trafienia z racji blokowanie przez model smoka // jego ogień z podmuchu.

A jeśli chodzi o ten ogień: Jest szansa aby "przerobić" tego skilla na sposób:
Po aktywacji umiejętności "Ognisty Podmuch" smok zieje ogniem, a po zakończeniu "wypluwania" ognia puścić te fireballe? Może w jakiś sposób ułatwiło by to w trafianiu tymi kulami ... Oczywiście gdybyś miał czas // było by to możliwe do zrealizowania, a jeśli nie to pozostaję przystosować się do kucania podczas latania Tongue
@refresh
(03-August-2020 14:43:19)VSovenV napisał(a): [ -> ]
(03-August-2020 12:20:22)Admin napisał(a): [ -> ]zwykly ogien jest gowno wart przy tych fireballach nawet jakby dmuchal ogniuem 2x dluzej a utracil dodatkowe fireballe to byloby to jego oslabienie a nie wzmocnienie.
Zwyklym podpaleniem nic nie zdzialasz a fireballe ktore "czasem" procz ognia sie odpala zadaja kluczowe i najwieksze obrazenia posrod jego skilli.
Masz rację, chociaż. Zwykły ogień nie służy do zadawanie obrażeń. Jego zastosowanie to niszczenie zbroi u takich profesji jak np: Barbarzyńca , Wszechmogący , Archanioł ...
Mój pomysł nie miał na celu ani nerfienie ani buffowania smoka. Jest on wystarczająco dobry jak na klasę za 15k. Ja chciałem tylko aby zastąpić jego kule z podmuchu dodatkowym ogniem, bo jak trafnie zauważył bum35, jego kule są bardzo ciężkie do trafienia z racji blokowanie przez model smoka // jego ogień z podmuchu.

A jeśli chodzi o ten ogień: Jest szansa aby "przerobić" tego skilla na sposób:
Po aktywacji umiejętności "Ognisty Podmuch" smok zieje ogniem, a po zakończeniu "wypluwania" ognia puścić te fireballe? Może w jakiś sposób ułatwiło by to w trafianiu tymi kulami ... Oczywiście gdybyś miał czas // było by to możliwe do zrealizowania, a jeśli nie to pozostaję przystosować się do kucania podczas latania Tongue

szansa jest ale przerabiany nie bedzie, od tego smok ma zupelnie inny skill. Fireballe maja leciec jako bonus i twoja w tym broszka aby umiejetnie celowac w gracza i umiejetnie podpalac teren. Co do tematu to zamykam bo nie sugeruje niczego, wyduzanie skilla o kosztem fireballa to jakis koncert zyczen ktorego nie jestes w stanie nawet zargumentowac, jak sam wspomniales nie jest to niby ani nerf ani buff tylko twoje widzimi sie.
Przekierowanie