30-July-2020, 02:10:47
otoz mam pomysl otoz brzmi on tak wprowadzenie tzw klas wyzszych na czym by polegaly otoz mowie
np taki wojownik jakby wbil 75 lvl dostalby dostemp do np /kit upgrade ktory mozna uzyc od 75 lvl i tylko raz w zyciu i ostatecznie przy uzyciu zwoju odrodzenia na czym by to polegalo otoz tak dam na przykladzie tego wojownika najpoerw otoz dostalby opcje zmiany po wbiviu wojem 75 lvl do zmiany na:
berserkera lub elitarnego ryceza na czym by to polegalo otoz podpisy przy nicku na tabie mogly by zostac lecz kolor moglby sie zmienic jakos dla rozroznienia
vo dawalby berserker przykladowo:
dostawlby zawsze 10 dodatkowych zoltych serc w sensie takich po ktorych stracie nie regeneruja sie i po kazdej smierci odnawialby sie
co dawalby elitarny rycerz przykladowo:
jak wojownik daje 10 czy 15%eiecej dmg z miecza to taki elitarny wojownik by mial 20/30% wiecej
tera np paladyn
kaplan: kazdy punkt szczescia dawalby mu jedna setna % na odrodzenie sie po smierciu w miejscu smierci
elitarny paladyn: kazdy punkt szczescia dawalby mu 1% zamiadt 1/2% na kryta +zadawalby 25%wieksze krytyki na start
tera taki strzelec
lowca: podczas napinania luku dostawalby efekt speeda II lub III do wywarzenia
elitarny atrzelwc zamiast 30% wiekszego dmg z luki dostawalby 50%wiekszy dmg z luku
i mag chyba najciekawszy
szaman: mniejszy cool down z 3 s do 1.5s
druid: jezeli ktos stoi obok druida np w aq dostaje raz na 10s 0.5/1 serce
otoz to mi chodzi o takie podklasy i dlaczego dla urozmaicenia bestrpg.pl i dlczego od 75 lvl bo wbic 75 lvl to jest jak przeiac bestrpg.pl prawie ze
np taki wojownik jakby wbil 75 lvl dostalby dostemp do np /kit upgrade ktory mozna uzyc od 75 lvl i tylko raz w zyciu i ostatecznie przy uzyciu zwoju odrodzenia na czym by to polegalo otoz tak dam na przykladzie tego wojownika najpoerw otoz dostalby opcje zmiany po wbiviu wojem 75 lvl do zmiany na:
berserkera lub elitarnego ryceza na czym by to polegalo otoz podpisy przy nicku na tabie mogly by zostac lecz kolor moglby sie zmienic jakos dla rozroznienia
vo dawalby berserker przykladowo:
dostawlby zawsze 10 dodatkowych zoltych serc w sensie takich po ktorych stracie nie regeneruja sie i po kazdej smierci odnawialby sie
co dawalby elitarny rycerz przykladowo:
jak wojownik daje 10 czy 15%eiecej dmg z miecza to taki elitarny wojownik by mial 20/30% wiecej
tera np paladyn
kaplan: kazdy punkt szczescia dawalby mu jedna setna % na odrodzenie sie po smierciu w miejscu smierci
elitarny paladyn: kazdy punkt szczescia dawalby mu 1% zamiadt 1/2% na kryta +zadawalby 25%wieksze krytyki na start
tera taki strzelec
lowca: podczas napinania luku dostawalby efekt speeda II lub III do wywarzenia
elitarny atrzelwc zamiast 30% wiekszego dmg z luki dostawalby 50%wiekszy dmg z luku
i mag chyba najciekawszy
szaman: mniejszy cool down z 3 s do 1.5s
druid: jezeli ktos stoi obok druida np w aq dostaje raz na 10s 0.5/1 serce
otoz to mi chodzi o takie podklasy i dlaczego dla urozmaicenia bestrpg.pl i dlczego od 75 lvl bo wbic 75 lvl to jest jak przeiac bestrpg.pl prawie ze