24-July-2020, 13:02:21
Od kąt zostały wprowadzone nowe sety gracze coraz częściej wbijają na tryb. Czasami w jednym momencie potrafi być na serwerze 35 graczy. Lecz ta liczba maleje, gdy gracze z drużyny wojowników stają się potworami. Wtedy połowa drużyny jest AFK, albo wychodzi z serwera i wchodzi na następną rundę, aby zagrać jako wojownik. Dlaczego? Ponieważ większość graczy(potworów) nie posiadają bossów lub też giną w późniejszej fazie gry przez co nie mają okazji pozabijać słabszych graczy i grają przeciwko samym kozakom. Co zniechęca graczy do grania jako potwór, gdy w większości jedyne co robią to są farmieni przez lepszych graczy. Dlatego proponuję dodać alternatywny sposób zyskiwania doświadczenia jako potwór, który również pomoże potworom w pokonaniu wojowników.
Mianowicie dodanie możliwości zdobycia expa po przez niszczenie źródeł leczniczych. Za każde zniszczone źródło dostawało by się +1 do level'a. Źródła niszczyło by się za pomocą przedmiotu "niszcz bloki", który posiadają podstawowe profesje takie jak: rybik, creeper, golem i enderman oraz niektóre bossy. Po wprowadzeniu dodatkowej informacji na lobby gry o tym, że za zniszczenie takiego źródła otrzyma się exp do level'a wojownicy będą się starali bronić tych źródeł, bo przecież to jest coś co pomaga im dłużej utrzymać się na polu walki. Więc nie będzie to łatwy sposób na takowe farmienie tego(chyba, że na początku gracze nie będą ogarniać). Oczywiście można dodać jakieś inne bloki, które mają znaczenie dla wojowników i za które można by zdobywać exp(od razu piszę, że na pewno nie ciasta, ponieważ mają one potencjał do farmienia po przez klasę piekarz).
Domyślam się, że będzie to związane z przerobieniem obecnego systemu levelowania, ale skoro teraz miało go by się przerabiać, to można odrazu przerobić go tak, aby w przyszłości wprowadzić więcej możliwości zdobywania expa.
Mianowicie dodanie możliwości zdobycia expa po przez niszczenie źródeł leczniczych. Za każde zniszczone źródło dostawało by się +1 do level'a. Źródła niszczyło by się za pomocą przedmiotu "niszcz bloki", który posiadają podstawowe profesje takie jak: rybik, creeper, golem i enderman oraz niektóre bossy. Po wprowadzeniu dodatkowej informacji na lobby gry o tym, że za zniszczenie takiego źródła otrzyma się exp do level'a wojownicy będą się starali bronić tych źródeł, bo przecież to jest coś co pomaga im dłużej utrzymać się na polu walki. Więc nie będzie to łatwy sposób na takowe farmienie tego(chyba, że na początku gracze nie będą ogarniać). Oczywiście można dodać jakieś inne bloki, które mają znaczenie dla wojowników i za które można by zdobywać exp(od razu piszę, że na pewno nie ciasta, ponieważ mają one potencjał do farmienia po przez klasę piekarz).
Domyślam się, że będzie to związane z przerobieniem obecnego systemu levelowania, ale skoro teraz miało go by się przerabiać, to można odrazu przerobić go tak, aby w przyszłości wprowadzić więcej możliwości zdobywania expa.