MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Nagroda za "uprzykrzanie życia wojownikom"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Od kąt zostały wprowadzone nowe sety gracze coraz częściej wbijają na tryb. Czasami w jednym momencie potrafi być na serwerze 35 graczy. Lecz ta liczba maleje, gdy gracze z drużyny wojowników stają się potworami. Wtedy połowa drużyny jest AFK, albo wychodzi z serwera i wchodzi na następną rundę, aby zagrać jako wojownik. Dlaczego? Ponieważ większość graczy(potworów) nie posiadają bossów lub też giną w późniejszej fazie gry przez co nie mają okazji pozabijać słabszych graczy i grają przeciwko samym kozakom. Co zniechęca graczy do grania jako potwór, gdy w większości jedyne co robią to są farmieni przez lepszych graczy. Dlatego proponuję dodać alternatywny sposób zyskiwania doświadczenia jako potwór, który również pomoże potworom w pokonaniu wojowników.

Mianowicie dodanie możliwości zdobycia expa po przez niszczenie źródeł leczniczych. Za każde zniszczone źródło dostawało by się +1 do level'a. Źródła niszczyło by się za pomocą przedmiotu "niszcz bloki", który posiadają podstawowe profesje takie jak: rybik, creeper, golem i enderman oraz niektóre bossy. Po wprowadzeniu dodatkowej informacji na lobby gry o tym, że za zniszczenie takiego źródła otrzyma się exp do level'a wojownicy będą się starali bronić tych źródeł, bo przecież to jest coś co pomaga im dłużej utrzymać się na polu walki. Więc nie będzie to łatwy sposób na takowe farmienie tego(chyba, że na początku gracze nie będą ogarniać). Oczywiście można dodać jakieś inne bloki, które mają znaczenie dla wojowników i za które można by zdobywać exp(od razu piszę, że na pewno nie ciasta, ponieważ mają one potencjał do farmienia po przez klasę piekarz).

Domyślam się, że będzie to związane z przerobieniem obecnego systemu levelowania, ale skoro teraz miało go by się przerabiać, to można odrazu przerobić go tak, aby w przyszłości wprowadzić więcej możliwości zdobywania expa.
Pomysł jest całkiem Ok, bo aktualnie gra zwykłym potworem przeciwko emeraldowym nie ma sensu. Miałbym jeszcze jedną propozycję, może troszkę mniej oryginalną. Mowa tu o expie za zniszczone świątynie. Zaznaczam, że moja propozycja nie jest strikte kopią poprzednich, które miały na celu dawanie expa po zniszczeniu świątyni wszystkim potworom (przez co AFKi również go dostają), ani tylko potworowi który rozwalił świątynię (wtedy dochodziłoby do zasłaniania podczas niszczenia). Według mnie, expa powinny dostawać tylko potwory przebywające w regionie świątyni w momencie, w którym ta zostaje zniszczona. Stanie na afku przy świątyni jest praktycznie niemożliwe (zaraz ktoś Cię zabije), a wynagrodzony zostanie każdy (nie tylko potwory biorące udział w samym procesie niszczenia, ale także te broniące ich (np. bossy)).

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
pomysl troche sredni, zaden gracz i tak nie dobiegnie do tych leczniczych cudeniek tylko bossy to zrobią, taka krowka do ktorej nikt nie chce podejsc czy warlock/herobrine... to tylko dla nich farma dodatkowego expa.
@up

eee no ja jestem innego zdania sam bez żadnego problemu takim golemem czy endermanem co grę zniszczę parę takich źródełek
To że nie uda się za 1 razem nie znaczy że nie uda się za 2/3 wystarczy nie grać jak animal wbiegając w pierwszą linię obrony wojowników i zadanie jest niemal nie niedowykonania ;p

+ warlock akurat nie ma niszczenia bloków ;p
To w takim razie może by tak dać każdej podstawowej profesji potwora(wraz z kostuchą) jakiś specjalny item do niszczenia takich źródeł. Oraz zablokować niszczenie redstone torch'y(źródeł leczniczych) itemem "niszcz bloki", aby bossy nie niszczyły ich. Wtedy, gdy zniszczymy źródło tym specjalnym itemem dostaniemy +1 exp'a do level'a postaci. Sprawi to, że tylko zwykłym potworem będzie można zniszczyć takie źródło.
Na upartego wystarczy ze bonus bedzie dla klas "darmowych" a nie premium.
@refresh
(25-July-2020 13:37:09)Admin napisał(a): [ -> ]Na upartego wystarczy ze bonus bedzie dla klas "darmowych" a nie premium.
Nowi gracze często wygrywaja jako potwory mozna by było dla nich zeby mogli rozwijac swoje konta dodać np kilka expa za wygraną rozgrywkę.
Raczej to nie nastąpi, z prostego powodu nagrodę powinny dostać tylko te potwory, które aktywnie brały udział w walce, część z nich jest afk i dlatego ten pomysł mija się z sensem.
@refresh
Stron: 1 2
Przekierowanie