MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Błędy i propozycje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Błędy:
1. System anty afk, który podobno został dodany nie działa. Przez ponad 20 min kopania, w ogóle się nie pojawił.
2. Błędny drop z ruletki na spawnie https://imgur.com/a/z4XYl8f - informacje o dropie. Natomiast rzeczywisty drop to
-żelazne blocki - 100$
-złote blocki - 250$
-diamentowe blocki - 500$
-tnt - 1000$
-melony - 10 melonów
3. Bandyta nie może już założyć gangu, ale gangi założone przez bandytę dalej istnieją. Przykłady gangów na mineserwerze: XD, BENIO. Na minefoxie pewnie też takie gangi są, ale nie znam nazw, bo tam nie gram.
4. Skup broni - błędne ceny. Przykład: za strzelbę bojową proponuje 5000$, gdy ją sprzedałem otrzymałem zaledwie 100$ (tyle ile za broń było kiedyś).
5. Granaty i C4 nie zadają dmg graczom.
6. Na tablicy z rangami na spawnie jest napisane, że ranga bandyta ma dostęp do /kit bandyta. Pod komendą /kity nawet taki zestaw nie istnieje.
7. Na spawnie dalej mamy dostęp do /staryec. Daje to możliwość posiadania dwóch enderchestów.
8. Rpg nie zadaje dmg graczom.
Propozycje:
1. Skill zaangażowanie daje efekt resistance na kilkanaście sekund. To praktycznie nic nie daje, proponuję zwiększyć efekt na resistance 2, albo nawet i 3, z tego względu, że jest to skill od 45 lvla, a mało graczy posiada taki lub wyższy poziom.
2. Obecnie pieniądze za teleporty pobiera od razu po naciśnięciu. Proponuję zrobić tak, aby pobierało je dopiero po 2 sekundach po przeniesieniu, ponieważ obecnie można się ruszyć (nawet przez przepadek) i nas nie przeniesie, a pieniądze tracimy.
3. Ulepszenie RPG 7 i RPG 8. Obecnie są to bezużyteczne bronie, które nie mają zastosowania. Pocisk zadaje 7 dmg, czyli 3,5 serca bez seta. W lepszej zbroi RPG nic nie zadaje.
4. Zmniejszenie cen broni u npc Ekwipunek. Obecnie nikt nie kupuje broni u tego npc za $, bo po prostu się nie opłaca (mossberg za 52k, na ofertach można kupić nawet za 4k).
5. Dodanie czegoś do villi obok Manuela. Kupiłem jedną, nic nie można w niej robić. Są puste, w większości nie ma nawet skrzyni. Kupienie villi jest nieopłacalne. Moja propozycja jest taka, aby można było stawiać blocki w budynku (ale nie niszczyć villi). Po skończeniu czasu wynajęcia, wnętrze by się resetowało. Obecnie kupno villi nie ma najmniejszego sensu. Ponadto prawie żadna komenda z /areashop, (dot. villi) nie działa, nawet na tp. Jedyna, która działa to dodanie kogoś do villi.
(24-July-2020 10:53:16)bunikeriks napisał(a): [ -> ]4. Mając charyzme na max, ammo do miniguna dalej kosztuje 100$.

100$ to jest właśnie cena 50% mniejsza. Jedyne co, to u NPC "Wojsko" nie ma informacji o tym, że normalna to 200$.

(24-July-2020 10:53:16)bunikeriks napisał(a): [ -> ]1. Skill zaangażowanie daje efekt resistance na kilkanaście sekund. To praktycznie nic nie daje, proponuję zwiększyć efekt na resistance 2, albo nawet i 3, z tego względu, że jest to skill od 45 lvla, a mało graczy posiada taki lub wyższy poziom.

Jest to prawda. Przy obecnych statystykach jest bezużyteczny. Przedstawiona przez ciebie opcja jest bez sensu, bo gracz w najlepszym secie byłby wtedy przez okres tych kilkunastu sekund prawie nieśmiertelny, co jednak na samych bankach nic by nie zmieniało, bo nawet bez tego jest mała szansa, że ktoś tam umrze od mobów. Proponowałbym zastąpienie jego obecnych właściwości na procentową szansę na otrzymanie 50% mniej obrażeń od wszystkiego, wszędzie. W kolejności możliwych ulepszeń 1-5, każde dawałoby o 3-5% większą szansę na uniknięcie tych 50% obrażeń; szansa wtedy wynosiłaby maksymalnie 15%, 20% lub 25%.
Uważam, że nie byłoby to zbyt OP, szczególnie dlatego, że (jak już to zostało wskazane) mało kto w ogóle zdobędzie wystarczająco pkt skill i 45 lvl, aby to ulepszenie wymaksować. Pozostawienie jego działania tylko na bankach również nie ma sensu, bo questy te i tak są proste i w średnio dobrym secie np. wojskowym już na wszystkich (oprócz prywatnego) prawie nie da się zginąć.


(24-July-2020 10:53:16)bunikeriks napisał(a): [ -> ]2. Obecnie pieniądze za teleporty pobiera od razu po naciśnięciu. Proponuję zrobić tak, aby pobierało je dopiero po 2 sekundach po przeniesieniu, ponieważ obecnie można się ruszyć (nawet przez przepadek) i nas nie przeniesie, a pieniądze tracimy.

Jestem za.

(24-July-2020 10:53:16)bunikeriks napisał(a): [ -> ]3. Ulepszenie RPG 7 i RPG 8. Obecnie są to bezużyteczne bronie, które nie mają zastosowania. Pocisk to fireball, zadający 7 dmg, czyli 3,5 serca bez seta. W lepszej zbroi RPG nic nie zadaje.

W jednym z poprzednich tego typu wątków wypowiedziałem się w odpowiedzi jaki jest mój pomysł na zmianę tego. Możesz odnieść się do tego i również dać na ten temat swoją opinię.


(24-July-2020 10:53:16)bunikeriks napisał(a): [ -> ]4. Zmniejszenie cen broni u npc Ekwipunek. Obecnie nikt nie kupuje broni u tego npc za $, bo po prostu się nie opłaca (mossberg za 52k, na ofertach można kupić nawet za 4k).

Zgadzam się. Cena powinna zostać obniżona o 50% i wtedy by było ok, ponieważ obecnie tak naprawdę nikt z graczy (czy nowy czy stary) na bronie (szczególnie palne) w NPC "Ekwipunek" nie patrzy na serio; dla każdego cena jest kosmiczna. Na mniej zmniejszać według mnie nie ma sensu, ponieważ wtedy, i tak już często tanio sprzedawane bronie, byłyby na markecie jeszcze tańsze co popsułoby mniej lub bardziej ekonomię.
Jeśli chodzi o bronie białe to tak naprawdę wszystkie one się pod kątem użyteczności nie opłacają cenowo i równie dobrze mogłyby być za darmo. Jak dla mnie są one tylko przedmiotami kolekcjonerskimi (można je kupić tylko u tego NPC), dlatego zarówno pozostawienie ich w obecnej cenie jak i zmniejszenie jej o 50% i tak nic nie zmieni.
Cytat:W jednym z poprzednich tego typu wątków wypowiedziałem się w odpowiedzi jaki jest mój pomysł na zmianę tego. Możesz odnieść się do tego i również dać na ten temat swoją opinię.
Moim zdaniem na dmg RPG (7 jak i 8) nie powinna mieć wpływu zbroja. Graczowi w każdej zbroi wyrzutnia powinna zadawać takie same obrażenia (w tym przypadku 3.5 serca).
Cytat:Przedstawiona przez ciebie opcja jest bez sensu, bo gracz w najlepszym secie byłby wtedy przez okres tych kilkunastu sekund prawie nieśmiertelny
Gracz w najlepszej zbroi (z resistance, czy bez) i tak jest niezniszczalny na bankach, a dla graczy z słabszymi setami taki efekt byłby opłacalny. Większość graczy lvl 45 i wyżej ma już sety policyjne, a nawet lepsze, więc taki skill i tak nie ma większego sensu. Moim zdaniem ten skill powinien być od 25-30 lvla, a efekt powinien działać na każdym queście, nie tylko na bankach (wtedy resistance 1 mogłoby zostać).

Dodałem także propozycję na temat villi.
refresh
Błąd 9
Na MF można rzucać amunicją do pistoletu trzymając ją w lewej ręce i w ten sposób respią się kury. Wiele osób wykorzystuje to i ułatwia sobię poszczególne questy, na których potrzeba więcej niż 1 osobę, stawiając kury na płytkach.
Na MS można rzucać amunicją, ale kury się nie respią.
refresh
refresh
refresh
refresh
refresh
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie