12-July-2020, 15:25:26
Witam, z racji ,że mobilność zwykłych wojowników bez boskich i klas jest praktycznie zerowa i nie mają żadnej możliwości ucieczki przed bossami i potworami, chciałbym zaproponować wprowadzenie nowego przedmiotu który posiadałaby każda klasa ale byłby skierowany w szczególności dla klas podstawowych :
OKO SWIATYNI
cooldown dla podstawowych profesji wojowników: 90sek
cooldown dla profesji płatnych: 120sek
Przedmiot ten działałby na zasadzie teleportu dla portalu który mają potwory.
Teleportowałby gracza do losowej niezniszczonej świątyni (lub w jakieś bezpieczne miejsce np do ostatniej świątyni), dając mu przy tym efekt nieśmiertelności i siły 1 na 6 sekund oraz 8 serc absorpcji na 30sek.
Uważam ze każda klasa, szczególnie podstawowa powinna posiadać ten przedmiot gdyż zwykli gracze bez boskich w większości są tylko mięsem armatnim i nie mają żadnej możliwości ucieczki przed bossami i innymi mobami więc powinni posiadać coś dzięki czemu będą mogli uciec a gracze z klasami i boskimi będą mięli większe szanse na ucieczkę np przed krowami czy innymi mobami.
cooldowny w każdej chwili można pozmieniać w zależności od miejsca w które teleportowany jest gracz jak i długości trwania rundy.
Profesje płatne lub chociaż profesje 25k$ w górę powinny mieć większy cooldown na tym przedmiocie aby nie mogli go aż tak często używać
OKO SWIATYNI
cooldown dla podstawowych profesji wojowników: 90sek
cooldown dla profesji płatnych: 120sek
Przedmiot ten działałby na zasadzie teleportu dla portalu który mają potwory.
Teleportowałby gracza do losowej niezniszczonej świątyni (lub w jakieś bezpieczne miejsce np do ostatniej świątyni), dając mu przy tym efekt nieśmiertelności i siły 1 na 6 sekund oraz 8 serc absorpcji na 30sek.
Uważam ze każda klasa, szczególnie podstawowa powinna posiadać ten przedmiot gdyż zwykli gracze bez boskich w większości są tylko mięsem armatnim i nie mają żadnej możliwości ucieczki przed bossami i innymi mobami więc powinni posiadać coś dzięki czemu będą mogli uciec a gracze z klasami i boskimi będą mięli większe szanse na ucieczkę np przed krowami czy innymi mobami.
cooldowny w każdej chwili można pozmieniać w zależności od miejsca w które teleportowany jest gracz jak i długości trwania rundy.
Profesje płatne lub chociaż profesje 25k$ w górę powinny mieć większy cooldown na tym przedmiocie aby nie mogli go aż tak często używać