MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Dlaczego wojownik jest słaby/propozycja zbuffowania go
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam chciałbym napisać dlaczego wojownik na wyższych lvl jest słaby oraz zaproponuje jego zbuffowanie.

Dlaczego wojownik jest słaby(na wyższych lvl)?
1. Wojownik posiada +15% do obrażeń bez kryta czyli zadajemy wiecej dmg bez
kryta. Wiec na wyższych lvl gdy szansa na krytyka jest równa 100%, to +15%
obrażeń bez kryta jest totalnie nie potrzebna.
2. https://imgur.com/Hj4Ri1J Jak widać na ss DMG z runy zależy od inteligencji. ja się pytam co ma inteligencja do wojownika.
Propozycja buffa.
Do 1 - Proponuje dodać +15% więcej DMG do obrażeń z krytyka oraz bez krytyka.
DO 2 - Proponuje zamiast bazowej inteligencji branej do DMG runy zamienić to na siłę
Wojownik stał by się lepszą klasą niż jak jest teraz nazywany "Gorszym paladynem"
Popieram. Mając 100% na kryta (albo jakieś 80% co i tak jest olbrzymią szansą na krytyke) ten buff woja jest bezużyteczny. Teraz jeżeli miałbym grać klasą pod broń białą wolałbym palka-ze swoją runą zadaje o wiele więcej obrażeń od woja. Taki palek wbije się w przykładowego wampa czy też innego bossa i bezstresowo ubije go jakieś 2x szybciej. W tym przypadku wojownik nie wyróżnia się niczym szczególnym. Odnośnie runy-jak dla mnie nie musi ona bazować na całej sile-może być nawet jakaś część. Rozumiem, że zamysł tej runy to odrzucenie przeciwnika, ale jeżeli jesteśmy na expowisku to i tak mamy możliwość bezproblemowego powrotu, tak więc użycie jej w celu ucieczki jest bezsensowne (przypominam, że knock działa tylko na moby których hp wynosi mniej niż 10k hp).
Nad tym pierwszym punktem moge pomyslec, to drugie odpada, inteligencja zawsze ma miec wplyw na runy, zmiana tego na sile nie ma sensu bo i tak bym MOOOOCNO obnizyl dmg takich run, co mija sie z celem i ich opisem - reasumujac nie ma to zadnego sensu.
Warto by było jednak aby ten dmg wchodził tez z krytem.
to jak drugi punkt odpada to moze powiekszyc ten +15% do np 25% to wojownik by miał sens bytu
Bo jak narazie to lepszym wyborem jest paladyn ponieważ ma fajna rune która daje mu ochronę oraz druga rune co daje mu dodatkowy dmg
oczywisice ze nie, bylby to totalnei przesadzone.
Bo jak na razie, banan wojownik jest najsłabsza klasa jak sie spojrzy nawet na maga, paladyna
hmmm zweryfikowalem algorytm i nie macie racji... bo dmg podczas uderzeniua krytycznego np mieczem rowniez jest o 15% zwiekszany, tak samo jak w przypadku braku krytyki.
no to chyba cos nie dziala bo sprawdzalem to dzis z jednym z graczy(paladyn) ktory ma tyle samo sily oraz dalem mu swoj miecz
nie ma zadnego bledu, weryfikowalem pare razy.

podwyzszylem z 15% do 20% po restarcie serwera bedzie widac zmiane (mozecie sobie potestowac dmg dzis i jutrro).
Stron: 1 2
Przekierowanie