MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Brak balansu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam chciałbym poruszyć ważny temat. Mianowicie tak znerfiono elytre i samego archniola że nie da się grać na serwerze. Cooldown na archa to 2 godziny. Teraz brak sojuszy. Elytra polatasz sobie 100sekund i ci padnie. I już nie masz co zrobic i gra się kończy. Jest o jakoś może 15 max 20 minut i gry nie ma. Czyli archniola masz po bardzo wielu grach. Przez te braki sojuszy właśnie tak szybko gra się kończy. Ponieważ w grze na luzie jest po 5-8 bossów i każdy cię focusuje aż padniesz. Dodam ale wojownicy dostają tylko nerfy chociaż i tak są słabi. A potwory? Dostają tylko buffy i jeszcze banan mówił coś o ulepszeniach potworów co przy dzisiejszym balansie jest bardzo złym pomysłem ponieważ teraz gra kończy się po 15minutach a po kolejnych buffach potworów będzie to może 10 minut.
I zgaduje że zaraz cooldowny potworów będą jeszcze bardziej skrócone. Mam nadzieję że banan to szybko naprawi bo tryb upada w bardzo szybkim tempie. W godzinach szczytu jest może 10-20 osób
To tyle cześć
(07-July-2020 21:59:34)Sanabass napisał(a): [ -> ]Witam chciałbym poruszyć ważny temat. Mianowicie tak znerfiono elytre i samego archniola że nie da się grać na serwerze. Cooldown na archa to 2 godziny. Teraz brak sojuszy. Elytra polatasz sobie 100sekund i ci padnie. I już nie masz co zrobic i gra się kończy. Jest o jakoś może 15 max 20 minut i gry nie ma. Czyli archniola masz po bardzo wielu grach. Przez te braki sojuszy właśnie tak szybko gra się kończy. Ponieważ w grze na luzie jest po 5-8 bossów i każdy cię focusuje aż padniesz. Dodam ale wojownicy dostają tylko nerfy chociaż i tak są słabi. A potwory? Dostają tylko buffy i jeszcze banan mówił coś o ulepszeniach potworów co przy dzisiejszym balansie jest bardzo złym pomysłem ponieważ teraz gra kończy się po 15minutach a po kolejnych buffach potworów będzie to może 10 minut.
I zgaduje że zaraz cooldowny potworów będą jeszcze bardziej skrócone. Mam nadzieję że banan to szybko naprawi bo tryb upada w bardzo szybkim tempie. W godzinach szczytu jest może 10-20 osób
To tyle cześć
po co kopiujesz wątek wystarczy 1
Chce aby banan zobaczył że tak twierdzi Caly serwer nie 1 osoba.
Takim sposobem nic nie zdziałasz.
(07-July-2020 22:25:07)entity_seven napisał(a): [ -> ]Takim sposobem nic nie zdziałasz.

to w takim razie jak taki mądry to sam znajdź sposób na zbalanowanie Big Grin
Problem nie leży w słabych wojownikach tylko za silnych bossach (rycerz który bije więcej niż atomówka i jeszcze zasuwa na koniu to jakiś żart). Buffujac diaxy zaraz będziecie chcieli buffa bossów po czym zoltki będą jeszcze słabsze a diaxy będą bić tyle co 80 lvl na bescie. Najlepszym sposobem chyba będzie nerf boskich i bossów, wtedy żółtki i zwykłe potwory (i to i to jest useless) będą miały większe szanse na istnienie.
Balans jest, ale ty niestety go nie widzisz.
To nie pvp tylko wvsp, równych szans nigdy nie będzie.
I tak banan zrobił już dużo, narzekanie tylko go zniechęca. Predzej zrobi na przekór.
Jak dla mnie tryb jest dobrze wyważony a gra przyjemna.
Kolejny wątek z kategorii "Banan tryb nie ma balansu, zrób coś". Wcześniej też były takie same watki, a skutkami ich były nerf archa i cooldowny lepszych klas na trybie. Co jak widać nie przyniosło dobrych efektów, a wręcz negatywne. Ale czy tak naprawdę nerf archa jest dla niego(tej profesji) aż tak uciążliwy? Imo nerf skłonił graczy do świadomego podejmowania decyzji tą profesją, a nie tylko lataniem na elytrze i klikaniem w książeczkę przez całą rozgrywkę. Jeżeli miał bym się już do czegoś przyczepić to faktycznie ten cooldown jest zbyt długi, a szczególnie przez pryzmat tego, że rozgrywka potrafi trwać 15 minut :/
(07-July-2020 22:39:34)oItsAnne napisał(a): [ -> ]Problem nie leży w słabych wojownikach tylko za silnych bossach (rycerz który bije więcej niż atomówka i jeszcze zasuwa na koniu to jakiś żart). Buffujac diaxy zaraz będziecie chcieli buffa bossów po czym zoltki będą jeszcze słabsze a diaxy będą bić tyle co 80 lvl na bescie. Najlepszym sposobem chyba będzie nerf boskich i bossów, wtedy żółtki i zwykłe potwory (i to i to jest useless) będą miały większe szanse na istnienie.

No ta ale jego "koń" to jedyna w sumie mobilność rycerza xd.
Jedyne co jest do nerfa moim zdaniem to ich mobilność a nie dmg.
No w sumie racja ale spróbuj im teraz coś wytłumaczyć, bo z tego co zgaduję to połowa z nich zrozumiała tylko słowo nerf i buff XD
Jak ktoś ma berło nie obawia się warlocka.

Niestety masz rację, żadnych sugestii tylko nerff/buff
Stron: 1 2
Przekierowanie