MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Zmiany BOSSA - Smok
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemka Tongue
Przychodzę z propozycją lekkiego/średniego nerfu smoka.
Już z góry mówię że nerf nie będzie opierał się na jego skillach a bardziej jego cd , defensywie.

A więc jako że smok przez swój model/hitboxy jest strasznie uciążliwą profesją głownie dlatego że może każdemu wchodzić w dupe, a osoby w smoczych setach nie mają z nim jakichkolwiek szans. Oczywiście wiadome jest to że jako BOSS smok ma być silny i pierwszy lepszy "żółtek" nie będzie mógł mu za bardzo zaszkodzić no ale biorąc pod uwagę to że nawet niektóre diaxy mają z nim problem to już jest coś nie halo Big Grin

Po 1
Moim zdaniem przydało by się zwiększyć Cooldown z 50 min. do 1h lub 1h i 10 minut,
głownie dlatego że taki smok bardzo dużo sprawia problemów osobie bez berła a biorąc pod uwagę to że można go wybierać co 50 min [ Co jest naprawdę małym czasem jak na takiego bossa ] to już jest kłopot.
Po 2
Zmniejszenie potek II z 5 do 3 lub ich zastąpienie. np: 10 I
To przydało by się dlatego że smoki powinny wykorzystywać te poty do dobijania graczy a nie jak teraz że smok walnie ci zamrożenie, wywali potunie i możesz sobie wybierać jakąś profesje potwora, ponieważ te poty bardzo dużo biją a czas na jakąkolwiek defensywę jest ograniczony bo wywalenie tych pot to ułamek sekundy a w tym czasie nie zdążysz nawet użyć vortexa bo po prostu jesteś martwy Big Grin
Po 3
Zmniejszenie hp smoka o 5 serc, albo obniżenie odporności smoka z III na II.
To głownie podałem przez to że smok potrafi nawet dużo wytrzymać jak i tak dobrego zabójce, nie mówię tu o berłach [ Bo z berłem każdego bossa sprowadzimy do parteru nie licząc giganta xD] tylko raczej o łukach od przedziału p1-p2.

Dzięki za uwagę.
Mam nadzieję że banan przynajmniej pozytywnie rozpatrzy ten cooldown, bo nie oszukujmy się smok jest naprawdę za silną postacią na tle innych i wymaga przynajmniej tego zwiększonego cd.

Pozdrawiam
grzesiek15 ^^
Moim zdaniem smok po nerfie, który dostał pare dni temu jest wyważoną klasą. Nie bije już aż tak mocno, a co za tym idzie nie wytwarza aż tak dużego zagrożenia(no może do póki ma potki). Jedyny nerf jaki mógłby dostać to lepszy hitbox, co wiadomo, że się nie wydarzy.

Jeśli już o smoku mowa to podzielę się nową odkrytą bronią na właśnie owego bossa. Mianowicie chodzi mi o trujące grale, które wytwarza obrońca. Item ten po trafieniu w cel nadaje efekt obumierania (withera) na 15 sekund. Do tego efekt się stackuje (kumuluje), czyli jeżeli trafimy przeciwnika dwa razy takim gralem to otrzyma ten efekt na 30 sekund. Grale te są wyśmienite w walce przeciwko smokowi ze względu na to, że smok nie posiada pełnego paska głodu. Przez co nie regeneruje mu się podstawowe HP. Grale te są też skuteczne do zbicia absorpcji innym bossom, ale właśnie przeciwko smoku są one najsilniejsze.
Przy odrobinie szczęścia smoka może zabić nawet gold, a nie powinno dochodzić do takich sytuacji bo klasy z gold setem są darmowe a smok 15k kosztuje o ile się nie mylę, taki wszech mający diaks set bez prot zabije smoka łatwo zrobi odwrót taktyczny i w odpowiednim momencie uderzy armagedonem a potem dobije z łuku moc 2, który zrobić może każdy, już nawet nie wspomnę, że każdy może zrobić łuk moc 4, zorganizowane goldy mogą być zagrożeniem dla smoka o ile umieją zrobić i wykorzystać dobry łuk, nie mówiąc o gralach, o których wspomniał kolega wyżej, wystarczy ruszyć głową. Nerf zbędny.
smok dopiero co wczoraj dostał nerfa dmg, więc kolejny tak obszerny w przypadku tej klasy jest zbędny.

[Obrazek: kE1tfkT.png]
Przekierowanie