29-June-2020, 22:26:18
Siemka
Przychodzę z propozycją lekkiego/średniego nerfu smoka.
Już z góry mówię że nerf nie będzie opierał się na jego skillach a bardziej jego cd , defensywie.
A więc jako że smok przez swój model/hitboxy jest strasznie uciążliwą profesją głownie dlatego że może każdemu wchodzić w dupe, a osoby w smoczych setach nie mają z nim jakichkolwiek szans. Oczywiście wiadome jest to że jako BOSS smok ma być silny i pierwszy lepszy "żółtek" nie będzie mógł mu za bardzo zaszkodzić no ale biorąc pod uwagę to że nawet niektóre diaxy mają z nim problem to już jest coś nie halo
Po 1
Moim zdaniem przydało by się zwiększyć Cooldown z 50 min. do 1h lub 1h i 10 minut,
głownie dlatego że taki smok bardzo dużo sprawia problemów osobie bez berła a biorąc pod uwagę to że można go wybierać co 50 min [ Co jest naprawdę małym czasem jak na takiego bossa ] to już jest kłopot.
Po 2
Zmniejszenie potek II z 5 do 3 lub ich zastąpienie. np: 10 I
To przydało by się dlatego że smoki powinny wykorzystywać te poty do dobijania graczy a nie jak teraz że smok walnie ci zamrożenie, wywali potunie i możesz sobie wybierać jakąś profesje potwora, ponieważ te poty bardzo dużo biją a czas na jakąkolwiek defensywę jest ograniczony bo wywalenie tych pot to ułamek sekundy a w tym czasie nie zdążysz nawet użyć vortexa bo po prostu jesteś martwy
Po 3
Zmniejszenie hp smoka o 5 serc, albo obniżenie odporności smoka z III na II.
To głownie podałem przez to że smok potrafi nawet dużo wytrzymać jak i tak dobrego zabójce, nie mówię tu o berłach [ Bo z berłem każdego bossa sprowadzimy do parteru nie licząc giganta xD] tylko raczej o łukach od przedziału p1-p2.
Dzięki za uwagę.
Mam nadzieję że banan przynajmniej pozytywnie rozpatrzy ten cooldown, bo nie oszukujmy się smok jest naprawdę za silną postacią na tle innych i wymaga przynajmniej tego zwiększonego cd.
Pozdrawiam
grzesiek15 ^^

Przychodzę z propozycją lekkiego/średniego nerfu smoka.
Już z góry mówię że nerf nie będzie opierał się na jego skillach a bardziej jego cd , defensywie.
A więc jako że smok przez swój model/hitboxy jest strasznie uciążliwą profesją głownie dlatego że może każdemu wchodzić w dupe, a osoby w smoczych setach nie mają z nim jakichkolwiek szans. Oczywiście wiadome jest to że jako BOSS smok ma być silny i pierwszy lepszy "żółtek" nie będzie mógł mu za bardzo zaszkodzić no ale biorąc pod uwagę to że nawet niektóre diaxy mają z nim problem to już jest coś nie halo

Po 1
Moim zdaniem przydało by się zwiększyć Cooldown z 50 min. do 1h lub 1h i 10 minut,
głownie dlatego że taki smok bardzo dużo sprawia problemów osobie bez berła a biorąc pod uwagę to że można go wybierać co 50 min [ Co jest naprawdę małym czasem jak na takiego bossa ] to już jest kłopot.
Po 2
Zmniejszenie potek II z 5 do 3 lub ich zastąpienie. np: 10 I
To przydało by się dlatego że smoki powinny wykorzystywać te poty do dobijania graczy a nie jak teraz że smok walnie ci zamrożenie, wywali potunie i możesz sobie wybierać jakąś profesje potwora, ponieważ te poty bardzo dużo biją a czas na jakąkolwiek defensywę jest ograniczony bo wywalenie tych pot to ułamek sekundy a w tym czasie nie zdążysz nawet użyć vortexa bo po prostu jesteś martwy

Po 3
Zmniejszenie hp smoka o 5 serc, albo obniżenie odporności smoka z III na II.
To głownie podałem przez to że smok potrafi nawet dużo wytrzymać jak i tak dobrego zabójce, nie mówię tu o berłach [ Bo z berłem każdego bossa sprowadzimy do parteru nie licząc giganta xD] tylko raczej o łukach od przedziału p1-p2.
Dzięki za uwagę.
Mam nadzieję że banan przynajmniej pozytywnie rozpatrzy ten cooldown, bo nie oszukujmy się smok jest naprawdę za silną postacią na tle innych i wymaga przynajmniej tego zwiększonego cd.
Pozdrawiam
grzesiek15 ^^