MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Nowy system dusz potworów.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Bugi:
- czasami nie można wkładać dusz do 2 i 3 sw, gdy poprzednia została zniszczona
- aby odpalić boosta potrzeba 50/50 dusz, ale tak naprawdę potrzeba 51, aby zaktywować
- dusze wypadają z wojowników, którzy wpiszą /samobojstwo
- dusze wypadają z potworów, które wpiszą /samobojstwo

Opinia:

Według mnie system dusz jest fajnym dodatkiem dla graczy bez lepszego sprzętu, aby mieć okazję na chwilę zaatakować większe grupy potworów, szybko wyleczyć się czy też spróbować zabić jakiegoś bossa. Lecz niestety niekiedy nie zdążą skorzystać z tego boosta. Dlaczego? Ponieważ często na początku rundy są gracze, którzy mają bossy i zabijają słabszych. Do tego na początku jest mało zwykłych mobów, na których takie dusze można by nabić. Przez co po 10ciu, a czasami nawet po 5ciu minutach widzi się samych diaxów na polu walki. Wadą tego boosta jest to, że może zresetować nam regeneracje z elixiru/poty vipa oraz to, że słabsi gracze nie zawsze mogą z niego skorzystać.

Moja propozycja:

- zmniejszenie ilości wymaganych dusz(przynajmniej w pierwszej świątyni, bo w late game'ie tych dusz jest tona)
- dodanie dodatkowego dropu dusz z bossów
- dodanie jakiejś komendy, która pozwoli na zablokowanie i odblokowanie otrzymania tego efektu(aby nam ktoś elixiru nie zepsuł)
- dodanie efektu "health boost", np na 1 minutę do boosta dla graczy, którzy posiadają smoczy set na sobie(nie wiem czy jest opcja, aby sprawdzało, czy ktoś ma na sobie gold armor, było by to fajnym, dodatkowym boostem dla słabszych graczy)
- możliwość włożenia wszystkich dusz z eq do świątyni(czasami się zbiera po 30 w eq i włożenie ich do św jest czasochłonne)
Przydałaby się też informacja, że boost aktywowano, chyba, że jest.
Przydatna informacja dla potworów by być bardziej ostrożnym.
Jest taka informacja na chacie.
To dobrze, dzięki za info
Jeśliby złociaki dostawali boosta, to żelaźniaki też, podobno te dwie zbroje to jedno i to samo. Dodam też coś od siebie, zwiększenie złotych serc do minuty, bo zanim je zużyjemy to znikną przez koniec czasu posiadania ich.
(27-June-2020 16:43:39)bum35 napisał(a): [ -> ]Bugi:
- czasami nie można wkładać dusz do 2 i 3 sw, gdy poprzednia została zniszczona

nie ma takiej mozliwosci gdyz zniszczone swiatynie nie maja zadnego wplywu, warunkiem jest region swiatyni, zapewne jak stoisz dalej (nie w regionie) to nie klikniesz w swiatynie, jesli gdzies cos nie dziala zglaszaj po mapie i kordach.

(27-June-2020 16:43:39)bum35 napisał(a): [ -> ]Bugi:
- dusze wypadają z wojowników, którzy wpiszą /samobojstwo
- dusze wypadają z potworów, które wpiszą /samobojstwo

to zadne bledy, nie ma w tym niczego krytycznego i moze tak wciaz pozostac.


(27-June-2020 16:43:39)bum35 napisał(a): [ -> ]Moja propozycja:

- zmniejszenie ilości wymaganych dusz(przynajmniej w pierwszej świątyni, bo w late game'ie tych dusz jest tona)
- dodanie dodatkowego dropu dusz z bossów
- dodanie jakiejś komendy, która pozwoli na zablokowanie i odblokowanie otrzymania tego efektu(aby nam ktoś elixiru nie zepsuł)
- dodanie efektu "health boost", np na 1 minutę do boosta dla graczy, którzy posiadają smoczy set na sobie(nie wiem czy jest opcja, aby sprawdzało, czy ktoś ma na sobie gold armor, było by to fajnym, dodatkowym boostem dla słabszych graczy)
- możliwość włożenia wszystkich dusz z eq do świątyni(czasami się zbiera po 30 w eq i włożenie ich do św jest czasochłonne)

-w czasie wymaganą ilość i tak wyważe aktualna testową/próbna
-pomysle nad dropem 2-3 dusz z bossów (randomowo), na pewno nie bedzie ze z blaza np 2 a z warlocka 5 (drop per profesje).
-komendy na pewno nie bedzie bo to debilne, ale bede sie zastanawiac nad rozwiazaniem, moze ktos wpadnie na cos madrzejszego, albo zna jakiś event typu if player has regeneration effect (aktualnie nie kojarze).
-opcja jest ale nie bedzie takiego checka, efekt ma byc taki sam dla kazdego.
-ma byc czasochlonne.
@up
QuarSK posiada wyrażenie 'loop active potion effects of player', następnie można sprawdzić, czy efektem jest regeneracja za pomocą 'if potion type of loop-potion effect is regeneration:'. Nie wiem, czy to pomoże, czy nie będzie gryzło się z innymi skryptami/pluginami/etc.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
gryzc sie nei bedzie ale wolalbym uniknac wgrywania kolejnego addonu (Quar), juz jest ich z 10~
(28-June-2020 10:16:58)Admin napisał(a): [ -> ]gryzc sie nei bedzie ale wolalbym uniknac wgrywania kolejnego addonu (Quar), juz jest ich z 10~
'loop all active potions on player:' #skelett, raczej jest już wgrany, ale mogę się mylić.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Nie wiem po kija kombinować aż tak na siłę z tymi dodatkami... na POJEDYNCZEGO gracza wystarczy to:

if player has regeneration

i tyle... to jest zwykły skrypt lol... to samo przechodzi ze speed'em, haste, strength czy innymi tego typu... xD
Stron: 1 2
Przekierowanie