27-June-2020, 16:43:39
Bugi:
- czasami nie można wkładać dusz do 2 i 3 sw, gdy poprzednia została zniszczona
- aby odpalić boosta potrzeba 50/50 dusz, ale tak naprawdę potrzeba 51, aby zaktywować
- dusze wypadają z wojowników, którzy wpiszą /samobojstwo
- dusze wypadają z potworów, które wpiszą /samobojstwo
Opinia:
Według mnie system dusz jest fajnym dodatkiem dla graczy bez lepszego sprzętu, aby mieć okazję na chwilę zaatakować większe grupy potworów, szybko wyleczyć się czy też spróbować zabić jakiegoś bossa. Lecz niestety niekiedy nie zdążą skorzystać z tego boosta. Dlaczego? Ponieważ często na początku rundy są gracze, którzy mają bossy i zabijają słabszych. Do tego na początku jest mało zwykłych mobów, na których takie dusze można by nabić. Przez co po 10ciu, a czasami nawet po 5ciu minutach widzi się samych diaxów na polu walki. Wadą tego boosta jest to, że może zresetować nam regeneracje z elixiru/poty vipa oraz to, że słabsi gracze nie zawsze mogą z niego skorzystać.
Moja propozycja:
- zmniejszenie ilości wymaganych dusz(przynajmniej w pierwszej świątyni, bo w late game'ie tych dusz jest tona)
- dodanie dodatkowego dropu dusz z bossów
- dodanie jakiejś komendy, która pozwoli na zablokowanie i odblokowanie otrzymania tego efektu(aby nam ktoś elixiru nie zepsuł)
- dodanie efektu "health boost", np na 1 minutę do boosta dla graczy, którzy posiadają smoczy set na sobie(nie wiem czy jest opcja, aby sprawdzało, czy ktoś ma na sobie gold armor, było by to fajnym, dodatkowym boostem dla słabszych graczy)
- możliwość włożenia wszystkich dusz z eq do świątyni(czasami się zbiera po 30 w eq i włożenie ich do św jest czasochłonne)
- czasami nie można wkładać dusz do 2 i 3 sw, gdy poprzednia została zniszczona
- aby odpalić boosta potrzeba 50/50 dusz, ale tak naprawdę potrzeba 51, aby zaktywować
- dusze wypadają z wojowników, którzy wpiszą /samobojstwo
- dusze wypadają z potworów, które wpiszą /samobojstwo
Opinia:
Według mnie system dusz jest fajnym dodatkiem dla graczy bez lepszego sprzętu, aby mieć okazję na chwilę zaatakować większe grupy potworów, szybko wyleczyć się czy też spróbować zabić jakiegoś bossa. Lecz niestety niekiedy nie zdążą skorzystać z tego boosta. Dlaczego? Ponieważ często na początku rundy są gracze, którzy mają bossy i zabijają słabszych. Do tego na początku jest mało zwykłych mobów, na których takie dusze można by nabić. Przez co po 10ciu, a czasami nawet po 5ciu minutach widzi się samych diaxów na polu walki. Wadą tego boosta jest to, że może zresetować nam regeneracje z elixiru/poty vipa oraz to, że słabsi gracze nie zawsze mogą z niego skorzystać.
Moja propozycja:
- zmniejszenie ilości wymaganych dusz(przynajmniej w pierwszej świątyni, bo w late game'ie tych dusz jest tona)
- dodanie dodatkowego dropu dusz z bossów
- dodanie jakiejś komendy, która pozwoli na zablokowanie i odblokowanie otrzymania tego efektu(aby nam ktoś elixiru nie zepsuł)
- dodanie efektu "health boost", np na 1 minutę do boosta dla graczy, którzy posiadają smoczy set na sobie(nie wiem czy jest opcja, aby sprawdzało, czy ktoś ma na sobie gold armor, było by to fajnym, dodatkowym boostem dla słabszych graczy)
- możliwość włożenia wszystkich dusz z eq do świątyni(czasami się zbiera po 30 w eq i włożenie ich do św jest czasochłonne)