Wilczy hełm zapewnia nam efekt regeneracji na 60 sekund a następnie resetuje ten efekt i znowu nam go nakłada. Co niestety uniemożliwia nam swobodne korzystanie z elixiru/poty vipa/mikstur rege(templariusz owe posiada). W/w itemy zapewniają nam lepszą regenerację niż z wilczego hełmu. Lecz niestety gdy wypijemy taki elixir to efekt regeneracji z elixiru znika nam i zamienia się na deafultowy z wilczego hełmu. Co bardzo marnuje potencjał tych itemów.
Jest możliwość dodania takiej funkcji do wilczego hełmu, która sprawiła by, że gdy nasza postać otrzyma jakiś inny efekt rege, np z elixiru to wyłączy nam rege z wilczego i całą tą pętlę resetowania rege? Tak, abyśmy mogli nosić wilczy bez utraty rege z elixiru/poty vipa.
Oczywiście ktoś mądry powie, że mogę zdjąć wilczy i założyć zwykły hełm na czas elixiru. Tylko ciężko jest to zrobić podczas sytuacji kryzysowej, gdzie atakuje Cię 30 potworów, a Ty nie masz już HP.
Jest możliwość stakowania efektów, którą widziałem na zagranicznej annihilacji, np pijesz regenke 1 (2min), potek regenke 2 (22s), i po 22s gdy stracisz regenke 2 masz regenke 1 na ~1min 38s (-czas na wypicia potki 2) Myślę, że dałoby się to jakoś "wyłączyć" hełm gdy mamy inny efekt regeneracji na sobie
Tak więc możliwe to jest, ale i tak wszystko zależy od banana.
(23-June-2020 22:53:14)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Jest możliwość stakowania efektów, którą widziałem na zagranicznej annihilacji, np pijesz regenke 1 (2min), potek regenke 2 (22s), i po 22s gdy stracisz regenke 2 masz regenke 1 na ~1min 38s (-czas na wypicia potki 2) Myślę, że dałoby się to jakoś "wyłączyć" hełm gdy mamy inny efekt regeneracji na sobie
Tak, czasami gdy wypiję elixir mam rege na ~17 min, a normalnie jest na 16 z hakiem. Lecz wilczy
RESETUJE efekt regeneracji podczas wykonywania pętli. Czyli efekt rege znika i zamienia się na rege z wilczego.
wiem o co ci chodzi, też mnie to wkurza, ale tak jak napisałem da się zrobić tak, aby efekty się stakowały, to znaczy, że efekt na poziomie 2 czy wyższym nie zostanie zdjęty przez niższy, czy, że możesz mieć kilka efektów tego samego typu na różnym poziomie, na sobie
oczywiście ja ekspertem nie jestem, i może na wersji 1.9+ nie ma tylu możliwości jeżeli chodzi o działanie efektów jak na 1.8
@up
Na 1.9+ to już nie działa. Wilczy hełm posiada zapewne w skrypcie linijkę na usunięcie efektu regeneracji przed jej następnym nałożeniem (blokada przeciwko stackowaniu się czasów), więc tak czy siak zabierze nam regenerację. Sposób na rozwiązanie jest dość prosty: po wypiciu eliksiru, pewna zmienna ustawia się na chwilę obecną ('now'). Hełm przed nadaniem regenki sprawdza, czy od tego czasu minęło 16m (tyle chyba trwa efekt eliksiru, poprawcie mnie, jeżeli się mylę).
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
nie widze zadnego sposobu na rozwiazanie tego aby nie wywołało to innych kolizji, dlatego tez regeneracja jest co 60 sek a nie co 5.
A gdyby zrobić tak, że klikamy LPM na elixir to wyłącza nam on rege z wilczego. I tak samo z potką vipa/potami rege templariusza. Potem taki wilczy hełm możemy zdjąć i założyć gdy skończy nam się rege z innych itemów leczniczych.
Nic takiego nie bedzie, zero intuucyjnosci dla graczy, nikt nie skuma o co biega ani co sie dzieje. Nie bede realizowac pomyslow ktore ogarniesz tylko ty i twoj kolega z bloku obok bo mu wyjasnisz.