MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Rozkminka MEGARPG buff Strzelec Paladyn Wojownik?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Heja,
dzis dodalem upgrade z ajronem ktory pozwoli wam upgradowac rozddzki maga o dodatkowy czar:

http://mineserwer.pl/Temat-Buff-maga-EXP...#pid415166


czar ten dziala obszarowo i atakuje wszystkich wokol, koszt ulepszania rozdzki podany w watku powyzej.

z uwagi na ten upgrade ktory glownie przyda sie magom zastanawiam sie czy strzelcowi palkowi i wojownikowi tez takich ugpradow nie wprowadzic

np strzelec otrzymalby mozliwosc wystrzelenia Strzaly Explozji (poprzez kucniecie),
wojownik poprzez kuchniecie moglby wywolac trzesienie ziemi odpychajace potwory i zadajace dmg, a palek? sam nie wiem mozna rozkminic.

Pytanie czy jest to potrezbne i czy bedzie adekwatne aby kazda profesja mogla ulepszyc swoja bron o taki skill obszarowy?
strzelec: po kucnięciu i kliknieciu lpm wystrzelono by 3 strzały, można by uzyc co 10 sekund. ( kusza z enchantem wielostrzal , wystrzela 3 strzaly na raz i jest to dosc fajne)
woj: istnieje juz testrakt trzesienie ziemi , gdyby woj dostał taki skill jak napisałeś to ten testrakt stracił by na wartosci. a markizowy diament jest duzo wart)
pal: mógłby dawać efekt siły na np 8 sekund co 1-2 minuty dla graczy w zasięgu 5-10 kratek.
i takie pytanie: vsoven pisał że żeby aktywować to obszarowe bicie u maga trzeba by było kliknąć ppm , a przecież ppm odpala sie skille, wiec czy to nie będzie sie gryzło?
Jak dla mnie woj i strzelec jest dobrze wyważony jedynie dla pala można by było coś dodać
EDIT: Mimo posiadania okreslonej ilosci $ nie da sie ulepszyc rozdzki Tongue
(22-June-2020 15:38:21)PoProstuMaciek69 napisał(a): [ -> ]Jak dla mnie woj i strzelec jest dobrze wyważony jedynie dla pala można by było coś dodać
EDIT: Mimo posiadania okreslonej ilosci $ nie da sie ulepszyc rozdzki Tongue

da sie, testowalem pare razy ale nagraj jesli blad wystepuje.
Co do pozostalych klas to moze faktycznie zbedne. Moze tylko cos dla palka?

(22-June-2020 14:27:29)Gryfcio napisał(a): [ -> ]strzelec: po kucnięciu i kliknieciu lpm wystrzelono by 3 strzały, można by uzyc co 10 sekund. ( kusza z enchantem wielostrzal , wystrzela 3 strzaly na raz i jest to dosc fajne)
woj: istnieje juz testrakt trzesienie ziemi , gdyby woj dostał taki skill jak napisałeś to ten testrakt stracił by na wartosci. a markizowy diament jest duzo wart)
pal: mógłby dawać efekt siły na np 8 sekund co 1-2 minuty dla graczy w zasięgu 5-10 kratek.
i takie pytanie: vsoven pisał że żeby aktywować to obszarowe bicie u maga trzeba by było kliknąć ppm , a przecież ppm odpala sie skille, wiec czy to nie będzie sie gryzło?

to akurat glupota bo czary maja byc obszarowe a nie marne 3 strzaly co trafia max 3 cele. Strzala explodujaca zada obrazenia masowe niezaleznie od ilosci celow.

skill rozdzki odpalasz shiftem (kucnieciem) tak samo jak w przypadku pozostalych klas.
Cytat:wojownik poprzez kuchniecie moglby wywolac trzesienie ziemi odpychajace potwory i zadajace dmg, a palek? sam nie wiem mozna rozkminic.

Do wojownika Okej mi się to podoba. Do palka nie mam pojęcia co by mogło być ale ten update się przyda.
Wiec tak Ulepszenie działa (info dla innych aby użyć trzeba nacisnąć SHIFT i będzie działać raz na 10s) proponował bym dać blokadę używania przez inne klasy tego skilla. Majac Strzelca mogę normalnie używać takiej runy Tongue
Co do Paladyna myślałem nad odpaleniem skilla który zwiększa DMG z Kryta o 20% np: raz na 3min a działa przez 20s
Mi osobiście koncepcja banana z dodaniem tych eksplodujących strzał bardzo przypadła do gustu no ale...
Biorąc pod uwagę to że strzelec w pvp jest bezkonkurencyjny no to było by bardzo dużo niezgodności pomiędzy graczami.

Wojownik moim zdaniem nie wymaga dodawania żadnych nowych umiejętności bo jest bardzo dobrym wyborem na start.
Fajny do pvp i idealny do expa.

A jeśli chodzi o paladyna to moim zdaniem fajnym pomysłem było by dodanie możliwości kupna efektu o nazwie: Zaklęte ostrze.
Efekt mógłby być ładowany przez auto-ataki, lub po prostu kucnięciem. [No ale moim zdaniem lepszym wyborem były by te auto ataki no ale jak kto woli ^^.]
Zaklęte ostrze mogło by generować efekty takie jak: [Krótkotrwałe] Oślepienie , spowolnienie i może obumieranie ale to kwestia sporna ;c
Oczywiście w przypadku graczy a jeśli chodzi o bossy to na pewno trzeba było by wykluczyć bossy z katedry, a jeśli chodzi o bossy z expowisk, to myślę że spowolnienie do exp 35? Niech gracze się wypowiedzą czy to ma sens.
I jeśli chodzi o cenę dodawania efektu to można było by uwzględnić poziom broni?
Np:
1-10
11-20
21-30
31-40
No i potem zaczynają się lepsze bronie to ceny już co 5 lvl?
I może efekt nie można było by dodać na miecz tyraela i bronie z katedry, ale to tylko moja opinia.

To tyle jeśli chodzi o mój pomysł. Big Grin
Jeszcze dodam że jakimś znawcom paladynów nie jestem, gdyby ktoś stwierdził że te efekty tak z nikąd wyczarowuje xd.
Przekierowanie