MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Smok jest za op
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
(19-June-2020 21:05:30)oItsAnne napisał(a): [ -> ]Jak już tak bardzo chcecie nerfić tego smoka, to chociaż zaproponujcie co mu znerfić, bo narazie to rozumiem to mniej więcej tak "niech smocza kula bierze pół serca bez seta" Jedyne co bym mu mógł najwyżej zabrać to potki, nie pasują one do tej klasy.

-resistance zmiejszyc do resistance II
-cos zrobic z tym cholernym hitboxem
-ewentualnie zmniejszyc pasek hp
-zamiast 5 potek krzywdy 2 dac np. 15 potek krzywdy 1
- resistance II jak na 3 paski hp to dość mało, zmniejszyłbym mu hp o np. 6 serc.
- nic się nie da z nim zrobić
- masz wyżej
- można w ogóle wywalić
-zmiejszenie szybkosci do 5%
-faktycznie lepiej wywalic potki skoro ma takie op ataki
Zaproponuje moją wizję smoka, aby wydłużyć jego żywotność i ułatwić mu przeszkadzanie wojownikom:

-full pasek głodu - możliwość regeneracji zdrowia (wymagałoby to zmniejszenia prędkości latania, ze względu na możliwość sprintowania przy pełnym pasku głodu)
-redukcja obrażeń o 100% przy każdej umiejętności (oczywiście ziania ogniem nie da się znerfić, ale zamrażanie i ogniste kule jak najbardziej)
-resistance 3 ==> 2
-mana na ogniste kule i zamrażanie, zianie ogniem byłoby darmowe
-oczywiście całkowite usunięcie potek krzywdy


profesja ma możliwość LATANIA co i tak już jest bardzo cenną umiejętnością, cena profesji - 15k
5% szybkości to wolniejszy od golema by był xd

Jeśli mana oznacza ograniczoną ilość ataków, to w połączeniu z nerfem tych ataków smok może stać się syfem.. jeszcze mniejszy resistance... Wiem, że chcecie zrobić smoka jako bossa do odwracania uwagi wojowników, ale jakim cudem ma to robić, skoro wojownicy będą wiedzieć, że nic im nie zrobi
(19-June-2020 21:13:52)oItsAnne napisał(a): [ -> ]5% szybkości to wolniejszy od golema by był xd

chodzi mi o to, ze banan mu zwiekszyl szybkosc latania do 15%, lepiej jak bedzie do 5%

(19-June-2020 21:13:52)oItsAnne napisał(a): [ -> ]5% szybkości to wolniejszy od golema by był xd

Jeśli mana oznacza ograniczoną ilość ataków, to w połączeniu z nerfem tych ataków smok może stać się syfem.. jeszcze mniejszy resistance... Wiem, że chcecie zrobić smoka jako bossa do odwracania uwagi wojowników, ale jakim cudem ma to robić, skoro wojownicy będą wiedzieć, że nic im nie zrobi

nie chodzi mi tu o takie posuniecie, ale sam chyba ogarniasz sytuacje, nie moze go zabic grupa zlotych, a to jest taki tani boss, chodzi mi tu tylko o usuniecie potek i zmniejszenia szybkosci latania
weź pod uwagę możliwość regenerowania zdrowia, cenę profesji, oraz mana nie oznacza, że będziesz mógł użyć umiejętności 5 razy

zmniejszenie szybkości latania i usunięcie krzywd nie zmieni faktu, że grupka złotych wojowników nie daje rady ze smkokiem
Tylko co nam da regeneracja 1 paska zdrowia, który z resistance II zejdzie na hita z berła. Proponuję zostawić resistance III, jednak zmniejszyć serca absorpcji z 20 do 14, mana może być, ponieważ to zmusza smoka to myślenia przy użyciu każdego ataku.
a resistance II bez absorpcji zmusza smoka do trzymania się na dystans od bereł
Gdzie tu trzymanie się na dystans od bereł, istnieje taka okropna klasa jak archanioł, która w połączeniu z berłem jest torturą.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie