MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Dziwna sytuacja z gigantem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
(17-June-2020 16:08:33)VSovenV napisał(a): [ -> ]
(17-June-2020 11:50:36)14dewon napisał(a): [ -> ]Czy gigant nie jest za mocny? Właśnie sobie grałem i walczyłem z jednym gigantem, zużyłem na niego 2 potki vipa, magiczny elixir, smacznego banana, on dalej mnie klepie jak chce, byłem jeszcze w secie vipa, trafiłem w niego z gwieździstej różdżki z 20 razy, 0 skutków, użyłem nawet 2 razy rogu żeby mieć siłke 3, po biciu go, 0 skutków, jak mi walnął z atomówki, to straciłem prawie tyle samo hp co atomówka u krowy, rzucał we mnie mega dużo potek, przez co nawet do niego podejść nie mogłem czasami. Szczerze mówiąc, opiszę go w dwóch słowach: DO NERFA, dlaczego? Po 1. Jest niezniszczalny, z tego co wcześniej napisałem, widać, że nie można go zabić, po 2. dlatego, że to jest taki tank, nie powinien mieć szybkości, a raczej spowolnienie, po 3. jego eksplozja bije prawie tyle samo co atomówka, czyli nazwałbym to nieskończoną atomówką, 4. usunąć mu potki najlepiej, skoro już ma te swoją atomówkę, po co go czynić takim silnym, on kosztuje tylko 20k. Szczerze mówiąc, łatwiej mi jest zabić szatana albo herobraina, oni kosztują o 10k więcej, a skoro nie mogę zabić giganta, który kosztuje 10k mniej, to ja nie widzę nic innego jak dać mu nerfa.

Pozwól że zdradzę ci pewną tajemnice:
1. Giganta da się zabić. Polecam ci pierw "zmusić" go żeby wykorzystał swoje poty,
bo jedyne co mu zostanie to eksplozja [Która ma cd 10s? jak się mylę to mnie poprawcie xd] i broń biała. Niby nadal gigant będzie bardzo groźny, no ale jak masz róg + jakiegoś banana to raczej nie powinieneś mnieć już z nim więcej kłopotów.
2. Szybkość jest potrzebna gigantowi do gonienia "kulejących" graczy, czyli moim zdaniem może zostać bo bez niej gigant będzie miał ciężko kogokolwiek dogonić Undecided
3. Tu się nie będę wypowiadać bo jakimś specjalistą od krów to ja nie jestem xd
4. Potki są mu potrzebne do dobijania graczy lub do "Odganiania" tych którzy za pewnie się czują szarżując na niego ^^

Ale to tylko moja opinia, niech inni gracze bardziej doświadczeni odemnie się wypowiedzą.


Cóż z twojej wypowiedzi wnioskuje że często przeciwko olbrzymkowi nie grales...
Gigant nie mapyć profesją idealną pod każdą statystyką.

Powinien byc on wytrzymały ale ze słabą mobilnością i umiarkowanym atakiem.
No czyli tank ...

Jedyny nerf wdg mnei potrzebny to usunięcie speeda I

Ta klasa nie powinna gonić obitych przeciwników tylko szturmować przyjmować dmg z bereł i robić drogę dla reszty potworów...
Ja bym nic nie zmieniał, ewentualnie potki usunął, jakoś mi nie pasują do giganta, ale może zostać jak jest.
Wczoraj zakupiłem sobie giganta i muszę powiedzieć że jest to naprawdę op klasa jak na 20k.
Zdecydowanie jestem za nerfem - Dlaczego i jak on moim zdaniem miałby wyglądać? Już piszę
Osobiście uważam że potek II jest u giganta po prostu za dużo (Kosztuje 20k i ma ich 15, podczas gdy profesje herobrine i szatan które kosztują 30k również posiadają ich 15) . Jak każdy wie owe potki zadają ogromne obrażenia co w połączeniu z ekspolzxja daje zabójcze efekty.
Kolejny problem to ten speed 1. Można się wykłócać ze nie daje to jakiegoś dużego boosta do prędkości aczkolwiek giant to postać raczej odpowidzlana za tankowanie więc nie może być szybsza od podstawowych klas potworów.
Reasumując boss GIGANT:
Gigantus (broń biała) jest bardzo spoko i nie wymaga zmian
Również eksplozja mimo tego że zadaje ona aż 5 serc to moim zdaniem taki dmg jest dobry.
Potki I również są spoko
Moja propozycja więc
Usunąć speeda 1 - Nie dodawać żadnych slownessow ani nic
Ograniczyć ilość potek II do 5
speed zosrtaje, dostal nerfa potek ilosc zmniejszona o 66%.
[Obrazek: kE1tfkT.png]
Stron: 1 2 3
Przekierowanie