MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: nerf cdr archa [MS]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
(16-June-2020 22:48:11)GetOut__ napisał(a): [ -> ]Gościu archanioł jest za mocny? XD Zwiększyć CD? Proszę Cię
Zacznijmy od tego, że piszesz Jankowi o tym żeby nie wypowiadał się o MS'ie skoro tam nie gra, po czym walisz tekst że bossy są nerfione przez graczy MF'a którzy płaczą, że są zbyt mocne. Jeśli to ma działać, to zdecydowanie w dwie strony mordo, ale okej okej kumam. Graczy na MS'ie jest zdecydowanie mniej ale czy sugerujesz przez to aby na obu serwerach cooldowny, siła poszczególnych bossów, siła poszczególnych wojowników była zupełnie inna? Może zaproponuj to Bananowi w osobnym wątku co? Jeśli nie pasuję Ci to, że możesz grać nim jak to ująłeś co rundę to po co zaczynałeś gre na MS? Było zacząć na MF'ie i płaczu o cooldowny by nie było.
Napisałeś, że gdy dobrze zagrasz grę masz archanioła w kolejnej rundzie.
Janek wytłumaczył ale może nie wystarczy. Tryb matematyk ON
Jest sobie taki archanioł który ma odnowienia 1h 40min (8400s)
Czas na wybranie mapy - 3min (180s)
Okres przygotowania - 13min 20s (800s)
Przy założeniu że wytrzymasz całą grę 50min (3000s)
Wychodzi na to, że popełniłeś błąd w liczeniu Einstainie
50min + 13min 20s + 3min = 66min 20s Smile
Kolejna bzdura którą napisałeś - Wojownicy wygrywają potwory przegrywają.
Wejdź na MF'a po południu. Na serwerze jest wtedy +/- 40 osób. Z chęcią dam Ci nawet itemki archanioła.
Masz jedno proste zadanie - Zagraj grę tak aby nie umrzeć i dotrwać do końca gry - Gwarantuję Ci ze bossy które uważasz za zbyt słabe Cie dojadą.
Piszesz również, o tym że bossy są zbyt słabe tak?
A może uważasz, że każdy boss powinien mieć przywrócone potki krzywdy II? A nie nie, zapomniałem wtedy pojawi się wątek od Ciebie żeby znerfić bossy bo padłeś archaniołem od potek II
Wątek to kpina. Pozdrawiam Get Smile)

Tylko nie gosciu mlody. Tak, zwiekszyc CDR. W 80% bossy są nerfiony przez graczy z mf, ktorzy placza. Nie zamierzam tworzyc multum watkow specjalnie dla banana. Od niepamietnych czasow gram na ms, nie bede specjalnie zmienial serwera pod wvsp.

- Bzdura jest to, ze zle impretujesz moje zdania.
- Mam wykupione praktycznie wszystko na ms "p2w" jeszcze ity Ci dawalem bo zuliles, zeby lvl dobic na ms.
- Nikt nie jest niesmiertelny mordo, wystarczy smok, ktory wleci w gracza i gg.
- Bossami mialem najwiecej wygranych na ms oraz najwiekszy lvl, dopoki nie przestalem nimi grac.
- Kpina jestes ty, Pozdrawiam.

(16-June-2020 22:49:04)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]wystarczy usunąc to -50% cdr za przeżycie, a nie kombinować ze zwiększaniem cd samym w sobie.

I widzisz, jednak potrafisz pomyslec, czekalem kiedy to zaproponujesz ekspercie. Wink
późna godzina, jednocześnie grałem w valoranta, mój mózg nie przeanalizował całej twojej wypowiedzi

tbh, nie wiedziałem, że takie coś istnieje
Wydaje mi się, że w tym wątku nie dojdzie do porozumienia, ponieważ jest to dyskusja pomiędzy dwoma serwerami, gdzie na każdym jest inny gameplay. Na MF jest więcej graczy ogólnie i więcej osób, które grają f2p/nie mają obfitego wyposażenia na trybie oraz drużyna potworów jest silniejsza ze względu na jej liczebność.
Zaś na MS (wnioskuję to po wątku z prośbą o przeniesienie itemów/uprawnień etc z MS na MF) gra mniej graczy, ale za to większość posiada tam jakieś odblokowane profesje/boskie czy po prostu wydany realny hajs. Skoro na MS gra mniej graczy to i drużyna potworów jest słabsza. Łatwiej zabić wojownika bossem, gdy ma się dookoła siebie mięso armatnie, niż 1 vs 1. Dlatego potwory na MS mają słabszą moc.

Prosta analogia.

Teraz pytanie czy robić serwer pod MF czy pod MS, pod większość czy pod mniejszość? Odpowiedź chyba każdy zna.
Ale juz doszlo do porozumienia, cooldown zostaje taki sam, ale przezycie calej rundy nie powinno miec impaktu na tej wlasnie cooldown.

Ogolnie chodzi o to aby wyeliminowac mozliwosc grania archaniolem co runde, co teortycznie jest niemozliwe
(16-June-2020 23:35:07)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Ale juz doszlo do porozumienia, cooldown zostaje taki sam, ale przezycie calej rundy nie powinno miec impaktu na tej wlasnie cooldown.

Ogolnie chodzi o to aby wyeliminowac mozliwosc grania archaniolem co runde, co teortycznie jest niemozliwe

Tylko jeżel to zostanie wprowadzone do każdej profesji to dla bossów (potworów) będzie to pewnwgo rodzaju buff. Szczególnie dla potkarzy - hero/szatan, potki to ich potencjał (niestety, hatfu potki), a niektórzy gracze biorą te bossy, w 2 minuty wyrzucają all potunie i biorą kolejnego bossa. Wtedy taki szatan ma +2 minuty do cd, a taki arch nawet do +50 min do cd. Co jest niesprawiedliwe.

"Ogolnie chodzi o to aby wyeliminowac mozliwosc grania archaniolem co runde, co teortycznie jest niemozliwe"
Ponoć magowie czasu twierdzą, że jak odejmie się od 1h30min wartość rozgrywki czyli ~66min to wyjdzie im 24min. Co i tak nie wystarczy, aby wziąć archa pod koniec czasu przygotowawczego (13 min) -_-

Więc wątek bez sensu...
Tez tak myslalem, ale z tego co pepsi napisal to jezeli przezyjesz cala runde to skraca ci sie cooldown

I wtedy mozesz wziac archaniola w nastepnej rundzie
Ten wątek już jest dłuższy niż Wielki Mur Chiński. Niech banan się wypowie.
Rysmat testował - cooldown nie redukuje się ani gdy wojownik przezyje a potwory zniszczą świątynie, ani gdy wojownicy wygrają grę.
Sprawdził również czy redukowanie tego cd działa u potworów - Przeżył całą grę rycerzem i potwory wygrały a efektu w postaci zredukowania cooldownu brak..
Nie wiem skąd wytrzasnąłeś ten pomysł bo ani na W vs P 1 ani na W vs P 2 czegoś takiego nie było.
weź pod uwagę, że na mfie a msie nie wszystko może być idealnie 1:1
(17-June-2020 13:53:17)RTMinemo napisał(a): [ -> ]Ten wątek już jest dłuższy niż Wielki Mur Chiński. Niech banan się wypowie.

Nie mam nic do dodania, dwie strony plują się jadem, do porozumienia nikt nie doszedł, mnie żaden argument nie przekonał.

Odrzucone, zamykam.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie