15-October-2015, 15:19:29
1. Koordynaty
a.). Buduj się na koordynatach większych niż 5.000 kratek od spawnu.
Gracze budujący się mniej więcej 500 kratek od spawnu , mają góra 2 dni
na serwerze. Po tym czasie ich baza przestanie istnieć.
b.) Nigdy , przenigdy pod żadnym pozorem nie zdradzaj swoich koordynatów.
Gracze zdradzający tak zwanym "minecraftowym przyjaciołom" są zdani
na porażkę. Pamiętaj , nikomu nie ufaj.
c.). Buduj się na koordynatach mniejszych niż y-30 lub większych niż y-190.
Dla czego ? Pod ziemią jesteś niewidoczny , chyba że przez xray.
Nad niebem , na takiej wysokości nie będzie widać twojej fortyfikacji.
2. Pułapki i zabezpieczenia
Spoiler
a.). Najlepszym zabezpieczeniem jest się nie wychylać , i budować tam , gdzie
nikogo nie ma.
b.). Jeżeli już dochodzi do konfrontacji , nigdy nie zalewaj wroga lawą.
Możesz pogorszyć swoją sytuację , w ewidentnym razie spalić domek.
c.). Nie ma sensu budować skomplikowanych mechanizmów.
Dla czego ? Takie mechanizmy często są publikowane na YouTube , dzięki
czemu nasz przeciwnik może się domyślić działania takiego mechanizmu.
d.). Buduj proste , nie skomplikowane mechanizmy.
Wróg nie jest na tyle mądry , by wpaść na prosty pomysł.
e.). Tak zwane "mury obronne" w minecrafcie nie mają większego sensu.
Wystarczy seria teleportacji przez perły endermana , i jest się w zamku
f.). Najlepiej naszą budowlę zalać wodą lub lavą. Podobnie skrzynie.
Dla czego ? Otóż gdy nie mamy doczynienia z przeciętnym debilem , lecz weteranem minecrafta
może on sprowadzić na nas gniew creeperów lub przyprowadzić kolegów , i ostrzelać twoją fortecę.
Woda i lava uniemożliwiają eksplozję creeperom i TnT.
g.). Najlepszą pułapką jest nie tworzenie ich.
Dla czego ? Zwykle przeciwnicy domyślają się , że jakieś pułapki są , więc są ostrożni.
Wtedy bierzemy ich od dupy strony , po czym szybko tacy delikwenci giną.
h.). Nigdy nie top przeciwników w lavie.
Są to same wady. Przede wszystkim jest szansa , że sam się do niej wpieprzysz.
Także co to za pożytek , że zabijesz jakiegoś gracza , jak itemy i tak się spalą ?
a.). Buduj się na koordynatach większych niż 5.000 kratek od spawnu.
Gracze budujący się mniej więcej 500 kratek od spawnu , mają góra 2 dni
na serwerze. Po tym czasie ich baza przestanie istnieć.
b.) Nigdy , przenigdy pod żadnym pozorem nie zdradzaj swoich koordynatów.
Gracze zdradzający tak zwanym "minecraftowym przyjaciołom" są zdani
na porażkę. Pamiętaj , nikomu nie ufaj.
c.). Buduj się na koordynatach mniejszych niż y-30 lub większych niż y-190.
Dla czego ? Pod ziemią jesteś niewidoczny , chyba że przez xray.
Nad niebem , na takiej wysokości nie będzie widać twojej fortyfikacji.
2. Pułapki i zabezpieczenia
Spoiler
a.). Najlepszym zabezpieczeniem jest się nie wychylać , i budować tam , gdzie
nikogo nie ma.
b.). Jeżeli już dochodzi do konfrontacji , nigdy nie zalewaj wroga lawą.
Możesz pogorszyć swoją sytuację , w ewidentnym razie spalić domek.
c.). Nie ma sensu budować skomplikowanych mechanizmów.
Dla czego ? Takie mechanizmy często są publikowane na YouTube , dzięki
czemu nasz przeciwnik może się domyślić działania takiego mechanizmu.
d.). Buduj proste , nie skomplikowane mechanizmy.
Wróg nie jest na tyle mądry , by wpaść na prosty pomysł.
e.). Tak zwane "mury obronne" w minecrafcie nie mają większego sensu.
Wystarczy seria teleportacji przez perły endermana , i jest się w zamku
f.). Najlepiej naszą budowlę zalać wodą lub lavą. Podobnie skrzynie.
Dla czego ? Otóż gdy nie mamy doczynienia z przeciętnym debilem , lecz weteranem minecrafta
może on sprowadzić na nas gniew creeperów lub przyprowadzić kolegów , i ostrzelać twoją fortecę.
Woda i lava uniemożliwiają eksplozję creeperom i TnT.
g.). Najlepszą pułapką jest nie tworzenie ich.
Dla czego ? Zwykle przeciwnicy domyślają się , że jakieś pułapki są , więc są ostrożni.
Wtedy bierzemy ich od dupy strony , po czym szybko tacy delikwenci giną.
h.). Nigdy nie top przeciwników w lavie.
Są to same wady. Przede wszystkim jest szansa , że sam się do niej wpieprzysz.
Także co to za pożytek , że zabijesz jakiegoś gracza , jak itemy i tak się spalą ?