MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Liczba graczy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam!
Chodzi mi o to że w ostatnich dniach na ms liczba graczy dziennie maksymalnie wynosi 20 graczy. Boli mnie to jak patrze na przepełnione serwery mf. Mój pomysł to zrobienie czegoś czego (chwilowo) na mf nie będzie i zareklamowanie ms tak aby liczba graczy się zwiekrszła i może nawet równała z mf. Wiem że było pójść na mf ale jeszcze 2 tygodnie wcześniej na ms było po południu po 35 graczy i to było piękne a teraz...
Nie musi to być konieczne do zrobienia ale jednak przydało by się zrobić coś zo zwiększy ilość graczy ns wvsp na ms. Możecie pisać pod postem swoje pomysły jak by powiększyć ilość graczy na ms. Przydała by się pomoc Banana ale możemy też to zrobić sami.
Musimy działać aby ten tryb nie umarł!
Cóż skoro przedmioty z ms nie zostaną przeniosone na mf.

To czm by nie zrobić z mineserwera serwera tesstowego.

Wszelkie nowe pomysły nawet te skrajne (np. odpowiednik kostuchy tylko po stronie wojowników) będą wprowadzane na ms i tylko na nim puki gracze nie ocenią czy pomysł jest dobry czy nie (czasami trzeba coś zobaczyć/zagrać czymś ponieważ sama opinia na forum nei musi być wcale trafna)

Spowodowało by to wzrost graczy poniekąd kosztem ilości graczy na minefoxie ale po grze tam uważam że nadmierna ilośc też może zaszkodzić trybowi gdyż to co się tam czasami dzieje to istny armagedon ;p
(12-June-2020 16:32:06)Antymoonek napisał(a): [ -> ]Cóż skoro przedmioty z ms nie zostaną przeniosone na mf.

To czm by nie zrobić z mineserwera serwera tesstowego.

Wszelkie nowe pomysły nawet te skrajne (np. odpowiednik kostuchy tylko po stronie wojowników) będą wprowadzane na ms i tylko na nim puki gracze nie ocenią czy pomysł jest dobry czy nie (czasami trzeba coś zobaczyć/zagrać czymś ponieważ sama opinia na forum nei musi być wcale trafna)

Spowodowało by to wzrost graczy poniekąd kosztem ilości graczy na minefoxie ale po grze tam uważam że nadmierna ilośc też może zaszkodzić trybowi gdyż to co się tam czasami dzieje to istny armagedon ;p

Więc testy wykazywały by tylko wyniki przy małej ilości graczy. A co gdy by coś było dodane i było broken przy większej ilości graczy?
Jak nowości będą pojawiać się szybciej na msie niż mfie to myślę że większość osób by chciało zobaczyć nowy update. Zawsze można coś znerfić jak będzie zbyt broken.
I właśnie o to chodzi...
Wcześniejsze pojawianie się nowosci na ms niż na mf jest dobrym pomysłem, może dać to pewną przewagę ms nad mf i nie bardzo skrzywdzi graczy mf bo te nowości i tak w końcu u nich się pojawią. +1 Smile
Myśle że to dobry pomysł ale wiadomo najwarzniejsze słowo ma tu banan
to gdzie szybciej pojawi się update nie zmieni stałej puli graczy, bo prędzej czy później pojawi się i na tym drugim serwerze, jak ktoś coś osiągnie na mfie, to będzie grać na mfie, nie wykorzysta $$$ z msa, i na odwót.

Jeżeli update to nowa profesja/item, to będa chcieli sami go odblokować, więc będą dalej kontynuować grę na głównym koncie.
Tych co już coś usiągnęli na mf nie zmusi do grania na ms, ale może przyciągnąć nowych graczy, którzy wpierw dowiedzą się na nowościach na ms.
Może jak będą to nowe klasy to będzie możliwość zagrania nimi aż pojawią się na mf np. raz dziennie?
Stron: 1 2
Przekierowanie