Mag gdy dostał nerfa nie można używać ognistej kuli (testowane na IIpoziomowej)
Moim zdaniem za bardzo oslabiles tą klasę, o ponad 25% mam gorszy dm z run , to wszystko przez wampira bo dało się go dwa razy robić, to moim pomysłem było by żeby resp wampira był co np 30s od zabicia wcześniejszego + przywrócić starego maga
taki problem yo nie ptoblem zreszta tylko strzelec nie mohl zrobic 2 wampirow kazda inna profesja mogla a i tak jest malo strzelcow zreszta chyba powinnienes sie cieszyc ze mozesz 2 wampiry na raz zrobic to nie jest hugowanie tylko tak dziala spawner na mm
Rzecz w tym że nie można już robić bo mag nerfa sporego dostał
Mi się udaje pokonać wampira x2 używając wiązki i kręgu, nie potrzeba do tego chmury, chociaż z chmurą było o wiele łatwiej.
Tylko że ja mam 24lvl i expie z runami i mam moba z runy na 3 hity a miałem na hita
Mag jest dobrą klasą wysoko poziomową

ja nie wiem jaka ty miales rune ze na hita miales mobki na 20 lvl a tera masz na 3 xD
Jak na tym lvl miałem 130 inty, prawie każda mam na hita
Mag nie dostal zadnego nerfa i jego dmg wgl sie nie zmienil wiec nie wiem co ty ćpiesz.
Fireball naprawiony.
Wszystkie bossy rowniez - instant tp na spawn po zabiciu.