MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Pomysł na dobrą topke
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
kill : 3 punkty
śmierć : -2 punkty
1 zniszczenie kamienia : 1 punkt
1 miejsce : 30 punktów
2 miejsce : 20 punktów
3 miejsce : 10 punktów
4 miejcse : -5 punktów


kille dawałyby sporo, kamienie nadal warto byłoby niszczyć, ale nie ostatnie uderzenie, i nikt nie chciałby przegrywać.
1 system topki (ten stary) nie był zbyt dobry, same kille nie świadczą o umiejętnościach gracza tak aby uznać go jako najlepszego na trybie.
(08-June-2020 15:57:37)Best napisał(a): [ -> ]kill : 3 punkty
śmierć : -2 punkty
1 zniszczenie kamienia : 1 punkt
1 miejsce : 30 punktów
2 miejsce : 20 punktów
3 miejsce : 10 punktów
4 miejcse : -5 punktów


kille dawałyby sporo, kamienie nadal warto byłoby niszczyć, ale nie ostatnie uderzenie, i nikt nie chciałby przegrywać.
1 system topki (ten stary) nie był zbyt dobry, same kille nie świadczą o umiejętnościach gracza tak aby uznać go jako najlepszego na trybie.

Nie wiadomo czy będziesz na zero czy nie
(08-June-2020 16:03:09)DonSimon napisał(a): [ -> ]Nie wiadomo czy będziesz na zero czy nie

Mógłbyś to rozwinąć, nie wiem co masz na myśli mówiąc o byciu na zero.
W stanie gdzie za zabójstwo otrzymujemy 3 pkt i za kamień trzykrotnie mniej punktów sprawia, że niszczenie go traci znacznie na swojej wartości. Spowoduje to znacznie wydłużenie gier. A wydaje mi się, że przekształcenie topki miało tę długość gier zmienić.
VendeTT4Z tak ale 1 pkt za 1 zniszczenie czli możesz dostać za 1 kamień 75 i do topki nie muszą być potwornie wielkie liczby
takie farmienie nie jest takie łatwe jak ci się wydaje, za starych czasów wbiłem się kiedyś z 6/7 koxami i w ogóle najlepszy możliwy sprzęt, zabilem troche więcej jak 100 osób.


VedeTT4AZ, może i trochę wyolbrzymiasz, ale zwróć uwagę na to, że obecnie gry wyglądają tak, aby je skończyć jak najszybciej, przy takim systemie (wyżej zaproponowanym, co prawda to mój pomysł, ale ktoś zrobił z niego wątek) gra byłaby bardziej zbalansowana, byłyby osoby, które będą niszczyć kamienie, bo po prostu lubią to robić i będą mieć z tego zysk w postaci miejsca w topce, a będą farmerzy, którzy nie będą chcieli kończyć, farmienie nie jest takie proste, tym bardziej obecnie gdy sporo osób ma duchy, skorpiony itd, na dodatek osoby, które rushowałyby kamienie pod te punkty, no i jeszcze trochę za wygranie, więc ja bym to przyrównał farmienie = szybkie kończenie gier.

Zabijanie jest trudniejsze, dlatego bardziej nas wynagradza.
Moim zdanie powinno być 1 punkt za killa za śmierć -3 a niszczenie kamyka to 0.5 lub 0.25 a pozostała część jest dobrze napisana
Do zamknięcia ( temat był wałkowany, miliony propozycji, żadna nie przyszła jak widać)
Przekierowanie