Obszarowe czary typu:
ognisty krag, ognista chmura maja jeden cooldown
a wiazka ognia, fireball osobny.
Poprawiony zostal tez blad z tym samym cooldownem dla chmury i fireballa.
Jaki sens ma teraz trująca chmura, skoro działanie ma takie same jak ognisty krąg, tylko posiada mniejszy dmg? A skoro teraz mają wspólny cooldown to logiczne że każdy będzie wolał używać tej z większymi obrażeniami.
Kiedyś przez wspólny cooldown chmura była kompletnie useless, a jak miały osobny to była jedną z lepszych run. Teraz każdy będzie wybierał lepszy krąg, a chmura znowu wróci na pozycję najgorszej runy. Gdy dla każdej runy był osobny cooldown to każda się przydawała.
można zmienić obszary, moim zdaniem chmura powinna mieć większy bo wiecie to nawet pasuje bo gaz się dalej roznosi o
1-2 kratki.
Moim zdaniem dobrze było tak jak było. Wspólny cooldown powoduje, że trzeba wybrać jedną z dwóch run do użytku. Wcześniej wspólny cd miały runy ognistej kuli oraz trującej chmury, które były zupełnie inne i jedna nie była lepsza od drugiej. Po prostu runę używało się w zależności od sytuacji np do expienia brało się chmurę, a na bossy kulę.
Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
Można też spróbować zrobić taki cooldown że chmurę możemy użyć dopiero 1,5 sek po użyciu kręgu i na odwrót czyli gdy użyjemy chmurę dopiero po półtorej sekundy możemy użyć krąg.
Bo skoro ma zostać jak jest teraz to chmurę możemy wywalić do kosza.
(07-June-2020 13:16:33)Fenek napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem dobrze było tak jak było. Wspólny cooldown powoduje, że trzeba wybrać jedną z dwóch run do użytku. Wcześniej wspólny cd miały runy ognistej kuli oraz trującej chmury, które były zupełnie inne i jedna nie była lepsza od drugiej. Po prostu runę używało się w zależności od sytuacji np do expienia brało się chmurę, a na bossy kulę.
Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
taa "dobrze bylo tak jak było" bo posta pisze multikonto szumiela i nie wsmak mu cooldown dla jego maga. Jest jak ma byc i nic się nie zmieni, a twoje kolejne multikonta na forum przyczynią się do banów na serwerze bo lekcwearzysz sobie forumowe bany które otrzymałeś.
chmura czy ognisty krag robi zastadnicza roznice przy runach 6 poziomu, wtedy wszystko jedno magowi czy bedzie mial chmure czy krag bo jedna i druga jest bardzo cenna i niewiele ich na serwerze.
chmura czy ognisty krag robi zastadnicza roznice przy runach 6 poziomu, wtedy wszystko jedno magowi czy bedzie mial chmure czy krag bo jedna i druga jest bardzo cenna i niewiele ich na serwerze.
Cytując twoją wypowiedź banan to nie powiedziałbym tego. Chmura na VI stopniu ma mniejszy dmg od kręgu V i to znacznie

Aktualnie mag który ma wszytkie pięć run może używać tylko trzy. Kula nie działa a chmure bez sensu używać ponieważ ma mniejszy dmg od kręgu a koszt energi magicznej jest taki sam.
Więc jeśli chmura nie dostanie jakiegoś buffa lub nie zostanie zmniejszony koszt energi to akurat te 2 runy nie powinny mieć wspólnego cooldownu.
ja mam pomysl jakby dac chmurze to ze zostaje na jakies pate sekund i zadaje obrazenia na sekunde 100 naprzyklad czy cos to by pomoglo