02-June-2020, 15:35:49
Jak w tytule, różne propozycje aby ulepszyć tryb.
1. Przez przygotowania do ataku i przez pierwsze 7 minut ataku nie można wybrać bossa. Czemu? Pozwoli to słabszym graczom wykazać się, aby mogli trochę killi powbijac, a dopiero potem, kiedy przyjdą bossowie, będą mogli się skupić na wspieraniu wojowników z większym doświadczeniem poprzez strzelanie z łuku i tworzenie mikstur, ciast i grali. Dzięki temu tryb byłby bardziej przyjazny dla nowicjuszy.
2. Bardzo przydatną funkcją byłoby upuszczanie przez niektóre potwory kości (np szkielety, wilki i pigzombie). Wtedy piekarze mogliby zdobyć więcej mączki kostnej, i zrobić wiecej ciast. Byłoby to jeszcze lepsze wraz z poprzednim punktem, gdyż gracze z lepszą klasą w trakcie ataku z włączanymi bossami mogliby przynosić słabszym kosci, a słabsi dawac wojownikom ciasta.
3. Naprawa hitboxow smoka (bug), miecz nie zadaje obrażeń smokowi.
4. Limit maksymalnej liczby bossów naraz. Bossów jest za duzo naraz według mnie
Przykładowo:
przygotowania i pierwsze siedem minut: max 0
od 7 minut do zniszczeniu połowy pierwszej świątyni: max 2
od zniszczeniu połowy pierwszej światyni do zniszczenia calej drugiej : max 3
od zniszczenia drugiej do konca rundy: max 6
Dzięki temu nie bedzie sytuacji, że dwa warlocki, trzy szatany, dwa smoki i krowa na dodatek będą rushowac na samym starcie
5. Ukryte skrzynie z lootem, trzy na start płytko pod ziemią, w każdej rundzie w innym miejscu. Stack złota dla szukających, albo kilka eliksirów zdrowia.
1. Przez przygotowania do ataku i przez pierwsze 7 minut ataku nie można wybrać bossa. Czemu? Pozwoli to słabszym graczom wykazać się, aby mogli trochę killi powbijac, a dopiero potem, kiedy przyjdą bossowie, będą mogli się skupić na wspieraniu wojowników z większym doświadczeniem poprzez strzelanie z łuku i tworzenie mikstur, ciast i grali. Dzięki temu tryb byłby bardziej przyjazny dla nowicjuszy.
2. Bardzo przydatną funkcją byłoby upuszczanie przez niektóre potwory kości (np szkielety, wilki i pigzombie). Wtedy piekarze mogliby zdobyć więcej mączki kostnej, i zrobić wiecej ciast. Byłoby to jeszcze lepsze wraz z poprzednim punktem, gdyż gracze z lepszą klasą w trakcie ataku z włączanymi bossami mogliby przynosić słabszym kosci, a słabsi dawac wojownikom ciasta.
3. Naprawa hitboxow smoka (bug), miecz nie zadaje obrażeń smokowi.
4. Limit maksymalnej liczby bossów naraz. Bossów jest za duzo naraz według mnie
Przykładowo:
przygotowania i pierwsze siedem minut: max 0
od 7 minut do zniszczeniu połowy pierwszej świątyni: max 2
od zniszczeniu połowy pierwszej światyni do zniszczenia calej drugiej : max 3
od zniszczenia drugiej do konca rundy: max 6
Dzięki temu nie bedzie sytuacji, że dwa warlocki, trzy szatany, dwa smoki i krowa na dodatek będą rushowac na samym starcie
5. Ukryte skrzynie z lootem, trzy na start płytko pod ziemią, w każdej rundzie w innym miejscu. Stack złota dla szukających, albo kilka eliksirów zdrowia.