MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Mag do buffa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
No to tak jak w wątku mag definitywnie jest do buffa - ma tylko 8 potek krzywdy 2 (Dla porównania szatan czy herobrine mają 15). Mag aktualnie jest jednym z gorszych bossów, ponieważ nie ma tej głównej broni jaką są krzywdy 2. A to przecież na potkach mag się opiera. Nawet gigant ma dużo więcej krzywd 2 (30 o ile mnie pamięć nie zawodzi), podczas gdy gigant ma być tankiem i niszczycielem struktur obronnych a nie zastępować maga w eliminowaniu wojowników... Mag się własnie w tym specjalizuje, więc proponuje mu zwiększyć liczbę krzywd 2 do 30/45 sztuk. Już słyszę te krzyki ludzi, ale jak to? 30 krzywd 2 przecież na to grać się nie będzie dało. Od czego macie vortexy? Od czego macie rogi? Od czego macie berla? Przecież takiego maga możecie zabić nawet się nie narażając korzystając z broni dystansowych. Mag ponadto nie jest wytrzymały oraz nie jest mobilny, więc powinien dostać minimum 30 krzywd 2.
Ale ostatnio dzisiaj nam rozrywki na tym forum haha.
Opiszę Ci dokładnie zalety wady maga ale najpierw ocenie twoja wypowiedź, zero argumentów, magiczne buffy.
1Szatan i Hero mają 15 bo sa 10k droższe (34lvl) to chyba normalne?
2.główna bron krzywdy 2 ? A o tuż nie mój drogi.By nie było dla porównania.Blaze np nie na krzywd 2 i jakoś da się grać.Nekromanta ma legiony i jakoś da się grać? Warlock ma krzywdy 1 a nie 2 więc da się grać?
3.Racja mag się opiera na potkach ale bez przesady 30szt?
4.Racja gigant ma ich dużo ale nie zapomnimy że ma duże hitboxy łatwo go zabić bo jest łatwo widoczny
5.30? 45? No śmieszny żart
5.hmm vortexy powiadasz,po twojej argumentacji wynika żeby uciec przed magiem przed tym trzeba kupić vortexa z 25zł , Wtedy to mag robił by więcej kili od warlocka.
6 rogi ciekawe kolejne 25zł?
7 Berła następne 25zł?
8. Grając magiem na blisko pokazujesz swoją głupotę magiem gra się taktycznie by złapać przeciwnika w pułapkę a nie wywala krzywdy 2 i nara.
9.Mobilność i wytrzymałość to nie klucz do sukcesu,to jest gra taktyczna.
10.Minimum 30? Szkoda gadać.
Zalety Maga:
Bardzo duża ilość Krzywd 1
Maly hitbox
Potrafi odrabiać mury oraz usuwać wodę
Posiada potki trujące oraz łaskę która truje i zadaje obrażenia.
Wady: według mnie brak wad boss jest idealnie wyważony co do ceny.
To jest MOJA własna opinia.
(01-June-2020 21:09:30)kuzynxfps123 napisał(a): [ -> ]Ale ostatnio dzisiaj nam rozrywki na tym forum haha.
Opiszę Ci dokładnie zalety wady maga ale najpierw ocenie twoja wypowiedź, zero argumentów, magiczne buffy.
1Szatan i Hero mają 15 bo sa 10k droższe (34lvl) to chyba normalne?
2.główna bron krzywdy 2 ? A o tuż nie mój drogi.By nie było dla porównania.Blaze np nie na krzywd 2 i jakoś da się grać.Nekromanta ma legiony i jakoś da się grać? Warlock ma krzywdy 1 a nie 2 więc da się grać?
3.Racja mag się opiera na potkach ale bez przesady 30szt?
4.Racja gigant ma ich dużo ale nie zapomnimy że ma duże hitboxy łatwo go zabić bo jest łatwo widoczny
5.30? 45? No śmieszny żart
5.hmm vortexy powiadasz,po twojej argumentacji wynika żeby uciec przed magiem przed tym trzeba kupić vortexa z 25zł , Wtedy to mag robił by więcej kili od warlocka.
6 rogi ciekawe kolejne 25zł?
7 Berła następne 25zł?
8. Grając magiem na blisko pokazujesz swoją głupotę magiem gra się taktycznie by złapać przeciwnika w pułapkę a nie wywala krzywdy 2 i nara.
9.Mobilność i wytrzymałość to nie klucz do sukcesu,to jest gra taktyczna.
10.Minimum 30? Szkoda gadać.
Zalety Maga:
Bardzo duża ilość Krzywd 1
Maly hitbox
Potrafi odrabiać mury oraz usuwać wodę
Posiada potki trujące oraz łaskę która truje i zadaje obrażenia.
Wady: według mnie brak wad boss jest idealnie wyważony co do ceny.

Deja Vu.

1. Szatan i Herobrine nie opierają się tylko i wyłącznie na potkach Smile, bo oni mają i tutaj cię może zaskoczę.... INNE UMIEJĘTNOŚCI!
2. Jedna z głównych. Nekromanta to inna postać lolz... Warlock na prawdę dałeś to porównanie? Warlock polega na byciu tankim, a zarazem niebezpiecznym na bliskie dystansy co oznacza, że jego główną bronią jest uwaga MIECZ!
3. Gra trwa dłużej, bossy mają spory cooldown, główną bronią maga są potki więc co taki zaskoczony jesteś?
4. Ale gigant ma też broń biała, ale jego głównym atutem jest eksplozja.
5. Żartem jest twój brak wiedzy o tym trybie Wink.
8. Środowiskiem maga są ciasne przejścia, trudne w ucieczce miejsca i blisko dostępność wroga będąc na tym samym podłożu i w I etapie gry gdy żyje I świątynia znacząco trudniej jest w taką taktykę się zabawić, natomiast II i III owszem to dla maga raj co i tak nie oznacza, że mag ma mieć tylko tyle potek krzywdy II skoro gdy mu się wszystkie skończą jest w zasadzie usseles, bo co z tego że może sobie wodę magicznie wyparować czy osłabić mury skoro przy nich jest skazany bez potek na śmierć? A no tak jest jego pałka, którą to może nie wiem walnąć się w głowę?
9. Do tego potrzeba by postać była moblina, a mobilność maga to jedynie efekt szybkości, a wytrzymałość to odporność 2 i 2 paski dodatkowych serc czyli benc 2 razy z berła, róg i miecz pieruna bye więc "XD"?
10. Dużo mikstur krzywdy I hm to tak jakbyś próbował bałwanem zabić kogoś z tych śnieżek Big Grin
Hitbox mały? Praktycznie identyczny jak gracza lul? Jeśli mag miałby hitbox silverfisha to wtedy ok xD.
Usuwanie wody czy osłabianie murów usseles powód? Istnieją eksplozje, istnieją silverfishe więc tutaj to idzie RIP
Potki trutki? One są jeszcze bardziej usseles niż graale bałwana, a jak wspomniałem wyżej tą laską to jedynie mag może się w głowę walnąć.
Niech banan się wypowie.Według mnie nie powinien dostać 30krzywd 2.
Zawsze można dodać mu większą szybkość, szybki mag byłby trudniejszy do pokonania. Nie zmienia to faktu, że jest to dobra klasa, w mniejszych przestrzeniach i do wejścia na plecy graczy.
1. Dlaczego profesje, które mają KILKA umiejętności, lepsze efekty (spd, resistance), ogólnie potencjał do gry przez te 50min, mają mieć więcej od maga, który posługuje się wyłącznie potkami?
2. To wiesz, porównywanie druida do barbarzyńcy, jeden ma jabłuszko, drugi ma topór. Co ma ten topór do jabłuszka? kompletnie inne przedmioty, pełniące inne funkcje. Ta, zróbmy 5 bossów - 5k 10k 15k 20k 25k (5 potek 10 potek 15 potek....) zabijmy unikalność konkretnych profesji i aspekty dzięki, którym różnią się od pozostałych
3. Ilość powinna być dostosowana do możliwej długości gry ~50min, nie tylko na ostatnie 5min. (przy 30 potkach mag nadal miałby ograniczony potencjał)
4. Hitbox = model? XD sam wyraz "hit-box", nie wiem czy zadałeś kiedyś olbrzymowi obrażenia trafiając go w oko?
5/6/7 - 5 bloków wystarczy, uwaga, cena 0zł, i uwaga, każda profesja ma ich całkiem sporo na starcie za 0zł. (może ktoś nie rozumie, stawiasz 5bloków pod sobą i mag ci nie zagraża, można dostawić jeszcze ze 4, aby szkielety nas nie strącily, oczywiście sprawdza się to tylko w early gamie, ale osoba bez boskich przedmiotów nie ma większego prawa dotrwać do late gamu) (podsadzając się tymi blokami można też strzelać z łuku do maga tak więc ten nie będzie na nas czekać)
8. "Grając magiem na blisko", rozumiem, że używasz łuku jako mag? albo innych ataków dystansowych. (i uwaga, to nie jest tak, że ooo jest ciasny tunel, nagle mag staje się nieśmiertelny i wybija 10 wojowników 1 potką, przejścia są na tyle duże, że nadal jesteśmy w stanie uciec vortexem, czy spd z rogu, czy nawet i szybko zburstować maga o ile mamy dobre przedmioty.)
9. Tak tak, to nie, że olbrzym może wejść przez 1 mury zabić kilku wojowników i spokojnie się cofnąć lub nadal atakować (wytrzymałość), to nie tak, że herobrine/szatan teleportuje się do ciebie i zabije cię w 1s (mobilność), na tym trybie widziałem może 2 osoby, który rzeczywiście grały TAKTYCZNIE.
10.Uwierz mi, że niektórych to i ręką byś pokonał
Hmm... a może dać magowi przedmiot typu klątwa jak na WD. Item powodowałby efekty spowolnienia, głodu i wyczerpania oraz może weakness. Efekty na 10 sekund, cooldown użycia klątwy 20 sekund. Taki item powodowałby, że mag mógłby osłabić swoje ofiary, a potem zabić je potkami.

Narazie gra magem wygląda tak, że albo giniemy z broni dystansowych albo nasze ofiary od nas uciekają za pomocą vortexów i nie mamy możliwości ich zabić.
(01-June-2020 21:27:26)Trawsonek napisał(a): [ -> ]1. Szatan i Herobrine nie opierają się tylko i wyłącznie na potkach Smile, bo oni mają i tutaj cię może zaskoczę.... INNE UMIEJĘTNOŚCI!
2. Warlock na prawdę dałeś to porównanie? Warlock polega na byciu tankim, a zarazem niebezpiecznym na bliskie dystansy co oznacza, że jego główną bronią jest uwaga MIECZ!

Witam, chciałbym sie nie zgodzić z tym co napisales...
1.Może i maja dodatkowe itemy, ale spróbuj kogoś nimi zabić, chociażby żółtego.

2. Jako, że grałem najdłużej warlockiem, przynajmniej na ms,pozwole się wypowiedzieć. Warlock nie jest tankiem tylko zabójcą. Nie posiada, zadnej ochrony 4 jak gigant jego mozna prawie na combo szybkie wziąć uzywajac rog-berlo-mlot-oslepienie. Poza tym nim się gra taktycznie używając samego miecza nic nie zdzialasz. (Chyba, ze na żółtego albo random diaxa)

Poza wątkiem chciałbym dodać, co chwilę zadziwiaja mnie osoby, co zagrają 5-10 gier danym bossem i myślą, ze znają cala mechanikę.
Po pierwszym zdaniu z argumentacją "No to tak jak w wątku mag definitywnie jest do buffa - ma tylko 8 potek krzywdy 2 (Dla porównania szatan czy herobrine mają 15). " przestałem czytać. Zadnego buffa nie bedzie.
[Obrazek: kE1tfkT.png]
Przekierowanie