MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Grind, P2W i sposób na poprawę
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tryb WvsP3 prowadzi bardzo agresywny system mikropłatności, i nawet mogło by się to zrozumieć, gdyż powinno się zarabiać z swojego serwera, ale tu jest moim zdaniem lekka przesada. Aby zdobyć jeden poziom, należy zabić 100 potwórów. Zwykły gracz, który nie płaci "prawdziwymi" pieniędzmi, zabije może tak z max 20 potworów podczas meczu, i prawdopodobnie będzie grał dziennie około 2-3 godziny. Mecz trwa godzinę, więc po expieniu przez dwa dni prawdopodobnie zdobędzie ten poziom. Otrzymuje się według mnie za mało coinsów za poziom - aby kupić klasę, trzeba wbić 34 poziomy, czyli można to przestawić na 2 miesiące regularnego expienia (przypominam, że cel to klasa za 10k coinsów, a są jeszcze klasy za 45k, które niemoże prawdopodobnie zdobycie bez płacenia). Myślę, że nagroda za poziom powinna być zwiększona. Polepszyło by to dobre imię trybu i ogólną reputację, a w dodatku lekko powiększyło marne szanse na zwycięstwo wojowników. Dodatkowo, Bossowie, których zdobycie jest również strasznie trudne bez dopłacania, są zbyt silne. Potwory, w przeciwieństwie do wojowników, mogą się odradzać, więc ich DMG nie powinien być tak silny. Gracz w pełnej zbroi diamentowej padnie od Warlocka w kilka uderzeń. Bossowie nie powinni być tacy silni, biorąc pod uwagę fakt braku możliwości odrodzenia się jako wojownik. Ostatnim poruszonym przeze mnie problemem może być często celowe zasłanianie potworowi przez drugiego potwora fragmentu świątyni, który jest akurat niszczony, i kończy się to przerwaniem niszczenia i wymaganiem rozpoczęcia od początku. Można to naprawić blokując wejście bossów do świątyni, bo to oni zwykle mają większe hitboxy. Byłby to dodatkowy nerf dla zbyt OP bossów. Nie wiem, czy gracz może wybrać tego samego bossa dwa razy w rundzie, ale mimo to. Wprowadzenie limity aktualnie żyjących bossów (np 2 albo 3) mogło by poprawić sytuację.
Czyli jeśli ktoś będzie siedział 2 razy dłużej, bo jest to możliwe to zamiast 10k będzie mieć 20 k spójrz co by się stało jakby zamiast 300 monet gracz zarabiałby 500, już nie mówią o tych co kupują monety, to nie jest gra na 2 miesiące tylko na lata, wykupienie wszystkiego za szybko spowoduje nudę i odejście z trybu. Bossy mają być silne i zwykły pojedyńczy złoty gracz powinien mieć trudność albo nie możność jego pokonania, tym bardziej tych najdroższych, tu znowu można spojrzeć na graczy vip jeśli złoty gracz poradziłby sobie z bossem to co dopiero gracz vip. Proponuję, żebyś spedził chociaż miech na trybie nabijając lvl potem kup sobie wszecha lub archa i będzie z górki. Co do bossów, które zasłaniają św, znikną gdy znikną kamperzy. Pozdrawiam serdecznie Smile
aha, czyli żeby wygrać, trzeba sobie dokupić diamentowe zbroje, aby zabić za silnego przeciwnika, który się odrodzi, w przeciwieństwie do ciebie? Mówienie "zwykły gracz powinien miec nie możność pokonanka bossa" jest debilne, przemyślana walka w grupie z innymi graczami "żółtkami" jest niemożliwa z powodu nadmiaru bossów w jednym momencie, szybka ucieczka i pozwoleniu graczom, którzy płacą ogromne pieniądze jest bardzo trudne a nawet niemożliwe, bo bossowie są zbyt szybcy, a wojownicy zbyt wolni (ci, co zaczynają i nie mają levelu do kupowania rzeczy). Powinien być limit liczby bossów naraz, bo często się zdarza ze kilku weźmie bossów, i takich pięciu warlockow uwzie się na gracza, i nikt ich nie zatrzyma.

granie przez miesiąc i wbice sobie odpowiedniego levelu na zakup silnej klasy jest niemożliwe, bo na starcie gracze bez lepszej klasy zą zabijani przez twz. boss rushe na starcie. Trzymanie sie z dala od bossow natomiast nie zwiększa expa, gdyż niczego nie zabijemy, bo za duzo bossów jest na raz.
Nie rozumiesz przeznaczenia poszczególnych klas, przeczytaj sobie poradnik bo ręce opadają. Jeśli boss zginie może dołączyć do gry jako zwykły potwór chyba, że ma inne bossy. Stwierdzenie o nie możności pokonania bossa przez golda jest słuszne bo pojedyńczy gracz z bezpłatną klasą nie powinien równać się bossowi za 10 20 czy 30 k. Nwm czy wiesz ale wybierając odpowiedną klasę możesz zrobić sobie potki na szybkość siłę i potki krzywdy więc argument ze zbyt wolnym graczem jest błedny, kwestia wiedzy i umiejętności których nie masz. Limit bossów? To może limit vipów? Bo w początkowej fazie gry vipy potrafią być połową składu wojowników.
krótko mówiąc nic Ci się nie podoba, ani mikropłatności ani system gry, ani jej wyważenie.

Radę mam tylko jedną dla Ciebie i osób twojego pokroju, nie graj w wvsp bo nie jest to tryb dla Ciebie Smile pograj na parkurze czy creativie, tam praktycznie nic nie kupisz a może pozostałe funkcje gry może spełnią twoje wymagania.

(01-June-2020 14:16:43)SasanekPL napisał(a): [ -> ]granie przez miesiąc i wbice sobie odpowiedniego levelu na zakup silnej klasy jest niemożliwe, bo na starcie gracze bez lepszej klasy zą zabijani przez twz. boss rushe na starcie. Trzymanie sie z dala od bossow natomiast nie zwiększa expa, gdyż niczego nie zabijemy, bo za duzo bossów jest na raz.

mylisz się, a jeśli po prostu tak słabo grasz i darmowymi profesjami nic nie ogasrniasz to podpisujesz się pod powyższym, to nie jest tryb dla ciebie.
I oczywiście nie będę kwestionować że profesje płatne, vip czy ktoś z boskimi ma o niebo łatwiej nie mniej absolutnie się nie zgodzę że zwykły gracz który złamanego grosza nie wyda na wsparcie trybu tego nie osiąganie ponieważ wszystkie profesje są dostępne dla każdego (w tym diax sety i część alternatywnych itemów dla boskich). Oczywiście wymagać będzie to cierpliwości i znacznie większej pracy, jeśli cenisz sobie swój czas możesz wesprzeć tryb, jeśli nie chcesz tego robić pozostaje cierpliwe chomikowanie killi i $, a jeśli nie masz cierpliwości ani umiejętności ani chęcia wsparcia projektu to pozostaje narzekać w zaciszu domu lub pograć na innym trybie... całe know how KAŻDEGO WVSP który przetrwał 7 lat.
[Obrazek: kE1tfkT.png]
Przekierowanie