31-May-2020, 19:43:35
Witam, witam o zdrowie pytam
. Pomysł na bossa do potworów już dałem to teraz czas na wojowników!! A będzie to (i proszę o werble) ,,Inżynier,, (nazwę można zmienić ale to mniejszość). Klasa ta będzie miała funkcje obronną i jej umiejętności będą się skupiać właśnie na tym
.
Umiejętności:
1. Miotacz płomieni
Inżynier stawia pod sobą ,,miotacz płomieni,, (wymagane 5szt. złota) jest to broń która będzie strzelać podpalonymi strzałami w potwory co 3s. (Inżynier może postawić max. 4 takie i zniszczyć je może dzięki swojemu kluczowi).Zasięg działania: 20 kratek (nie atakują niczego za sobą)
(czas odnowienia pomiędzy postawieniem kolejnych miotaczy: 3s)
2. Mortar
Inżynier stawia pod sobą mortar (wymagane jest 15szt. złota)(może postawić max. 2) Co 10s. Mortar namierza losowego potwora (zasięg działania 50 kratek) i wystrzeliwuje w to miejsce pocisk który po wylądowaniu powoduje wybuch na 3 kratki i podrzuca potwory na 1 kratkę.
(czas odnowienia pomiędzy postawieniem kolejnego mortaru: 10s)
3. Wysoki Podskok (ten co już jest, bez żadnych zmian)
Chyba wiadomo co robi
4. Granat
Inżynier rzuca granat który po wylądowaniu odlicza 2s i wybucha zostawiając jeden z 3 efektów.
-spowolnienie III na 5s
-oślepienie II na 8s
-Nudności I na 5s
(czas odnowienia: 20s)
5. Tesla
(Jest to super umiejętność) Po użyciu (wymaga 10szt. złota) zaczyna się odliczanie 10s i po upływie czasu zostaje zbudowana tesla czyli wieża rażąca prądem. (ten czas na budowę jest po to aby gracz się nie zbugował). Tesla zostaje do momentu śmierci inżyniera. Jej zasięg wynosi 15 kratek i co 12s strzela w najbliższego potwora piorunem dzięki czemu jest on podpalony i otrzymuje on obrażenia.
Broń:
-Klucz
Inżynier posiada klucz który pozwala mu niszczyć swoje budowle ale odzyskuje wówczas 50% surowców użytych na nią.
-Topór
Jest to zaklęty na ostrość III i niezniszczalność V topór
-Pożywienie
Inżynier posiada 10szt. chleba i 2szt. ciasta
Mam nadzieje ,że pomysł się spodoba i jest możliwy do wykonania
. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia.
diax01


Umiejętności:
1. Miotacz płomieni
Inżynier stawia pod sobą ,,miotacz płomieni,, (wymagane 5szt. złota) jest to broń która będzie strzelać podpalonymi strzałami w potwory co 3s. (Inżynier może postawić max. 4 takie i zniszczyć je może dzięki swojemu kluczowi).Zasięg działania: 20 kratek (nie atakują niczego za sobą)
(czas odnowienia pomiędzy postawieniem kolejnych miotaczy: 3s)
2. Mortar
Inżynier stawia pod sobą mortar (wymagane jest 15szt. złota)(może postawić max. 2) Co 10s. Mortar namierza losowego potwora (zasięg działania 50 kratek) i wystrzeliwuje w to miejsce pocisk który po wylądowaniu powoduje wybuch na 3 kratki i podrzuca potwory na 1 kratkę.
(czas odnowienia pomiędzy postawieniem kolejnego mortaru: 10s)
3. Wysoki Podskok (ten co już jest, bez żadnych zmian)
Chyba wiadomo co robi
4. Granat
Inżynier rzuca granat który po wylądowaniu odlicza 2s i wybucha zostawiając jeden z 3 efektów.
-spowolnienie III na 5s
-oślepienie II na 8s
-Nudności I na 5s
(czas odnowienia: 20s)
5. Tesla
(Jest to super umiejętność) Po użyciu (wymaga 10szt. złota) zaczyna się odliczanie 10s i po upływie czasu zostaje zbudowana tesla czyli wieża rażąca prądem. (ten czas na budowę jest po to aby gracz się nie zbugował). Tesla zostaje do momentu śmierci inżyniera. Jej zasięg wynosi 15 kratek i co 12s strzela w najbliższego potwora piorunem dzięki czemu jest on podpalony i otrzymuje on obrażenia.
Broń:
-Klucz
Inżynier posiada klucz który pozwala mu niszczyć swoje budowle ale odzyskuje wówczas 50% surowców użytych na nią.
-Topór
Jest to zaklęty na ostrość III i niezniszczalność V topór
-Pożywienie
Inżynier posiada 10szt. chleba i 2szt. ciasta
Mam nadzieje ,że pomysł się spodoba i jest możliwy do wykonania

diax01