MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Smok ma latać, a unosić się 5 kratek nad ziemią
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Trzeba dodać jakieś ograniczenie dla smoka, aby nie mógł podlatywać do graczy na blisko twarzą w twarz. Dlaczego? Ponieważ gdy taki smok do nas podleci to nie mamy go jak trafić, jest dosłownie niezniszczalny. Po pierwsze lata co już jest dużym utrudnieniem, po drugie jego model jest strasznie upierdliwy(czasami odbija strzały z łuku) i nie da się trafić w hitbox gracza, aby zadać mu DMG. Po trzecie można go trafić tylko z łuku/berła/vortexa/młotu oraz skille klas - większość itemów premium.

Smok to jest klasa do irytowania i odciągania z uwagi z POWIETRZA, a nie do podlatywania do graczy na blisko i bycia niezniszczalnym killerem. Oczywiście jest to też jakaś taktyka, ale chyba nie taki jest zamysł smoka, aby podlatywał Ci w twarz i napierdzielał kulami.

Ps. potki można zrzucić z powietrza Wink))))
(20-May-2020 17:19:28)bum35 napisał(a): [ -> ]Trzeba dodać jakieś ograniczenie dla smoka, aby nie mógł podlatywać do graczy na blisko twarzą w twarz. Dlaczego? Ponieważ gdy taki smok do nas podleci to nie mamy go jak trafić, jest dosłownie niezniszczalny. Po pierwsze lata co już jest dużym utrudnieniem, po drugie jego model jest strasznie upierdliwy(czasami odbija strzały z łuku) i nie da się trafić w hitbox gracza, aby zadać mu DMG. Po trzecie można go trafić tylko z łuku/berła/vortexa/młotu oraz skille klas - większość itemów premium.

Smok to jest klasa do irytowania i odciągania z uwagi z POWIETRZA, a nie do podlatywania do graczy na blisko i bycia niezniszczalnym killerem. Oczywiście jest to też jakaś taktyka, ale chyba nie taki jest zamysł smoka, aby podlatywał Ci w twarz i napierdzielał kulami.

Ps. potki można zrzucić z powietrza Wink))))
Czekaj, czyli wg Ciebie łatwiej trafić smoka, który jest 100 kratek nad Tobą? Smok podlatując na 5 kratek od wojowników bardziej się naraża na wszelkiego rodzaju Armagedony/berła/vortexy itp... Za to, że się naraża otrzymuje nagrodę w postaci łatwiejszych do trafienia krzywd 2, kuli itp...
Pomysł bezsensu.
(20-May-2020 18:30:58)maciuszek1 napisał(a): [ -> ]
(20-May-2020 17:19:28)bum35 napisał(a): [ -> ]Trzeba dodać jakieś ograniczenie dla smoka, aby nie mógł podlatywać do graczy na blisko twarzą w twarz. Dlaczego? Ponieważ gdy taki smok do nas podleci to nie mamy go jak trafić, jest dosłownie niezniszczalny. Po pierwsze lata co już jest dużym utrudnieniem, po drugie jego model jest strasznie upierdliwy(czasami odbija strzały z łuku) i nie da się trafić w hitbox gracza, aby zadać mu DMG. Po trzecie można go trafić tylko z łuku/berła/vortexa/młotu oraz skille klas - większość itemów premium.

Smok to jest klasa do irytowania i odciągania z uwagi z POWIETRZA, a nie do podlatywania do graczy na blisko i bycia niezniszczalnym killerem. Oczywiście jest to też jakaś taktyka, ale chyba nie taki jest zamysł smoka, aby podlatywał Ci w twarz i napierdzielał kulami.

Ps. potki można zrzucić z powietrza Wink))))
Czekaj, czyli wg Ciebie łatwiej trafić smoka, który jest 100 kratek nad Tobą? Smok podlatując na 5 kratek od wojowników bardziej się naraża na wszelkiego rodzaju Armagedony/berła/vortexy itp... Za to, że się naraża otrzymuje nagrodę w postaci łatwiejszych do trafienia krzywd 2, kuli itp...
Pomysł bezsensu.

Tak jest łatwiejszy do trafienia, ponieważ wtedy jego model nie zasłania nam całego ekranu, a jeżeli masz dobrego skilla z łuku to każdego trafisz po kilku próbach. Również z daleka łatwiej go trafić ze względu na kąt pod którym leci - łatwiej trafić cel, który ma kierunek na skos lub do przodu/tyłu, niż na lewo/prawo. Do tego cel, który jest bliżej przemieszcza się szybciej na ekranie, niż cel, który jest dalej na ekranie(ale nie 12341238071298312 kratek dalej)

Tak poza tym to smok ma latać, a nie praktycznie unosić się nad ziemią ~5 kratek
(20-May-2020 17:19:28)bum35 napisał(a): [ -> ]Trzeba dodać jakieś ograniczenie dla smoka, aby nie mógł podlatywać do graczy na blisko twarzą w twarz. Dlaczego? Ponieważ gdy taki smok do nas podleci to nie mamy go jak trafić, jest dosłownie niezniszczalny. Po pierwsze lata co już jest dużym utrudnieniem, po drugie jego model jest strasznie upierdliwy(czasami odbija strzały z łuku) i nie da się trafić w hitbox gracza, aby zadać mu DMG. Po trzecie można go trafić tylko z łuku/berła/vortexa/młotu oraz skille klas - większość itemów premium.

Smok to jest klasa do irytowania i odciągania z uwagi z POWIETRZA, a nie do podlatywania do graczy na blisko i bycia niezniszczalnym killerem. Oczywiście jest to też jakaś taktyka, ale chyba nie taki jest zamysł smoka, aby podlatywał Ci w twarz i napierdzielał kulami.

Ps. potki można zrzucić z powietrza Wink))))

Totalny bezsens, po raz kolejny propozycja która nie ma sensu, ani pokrycia ze sobą, ponieważ jak to dobrze maciuszek napisał im smok jest niżej tym gorzej dla niego, więc jeśli taki podlatuje ci na twarz to któryś z wojowników zestrzeli go lub ty to zrób z jakiejkolwiek broni dystansowej, ale jeśli nie chcesz tego robić tylko proponować nielogiczne pomysły to cóż twój problem. Smok w taki m.in sposób chce utrudnić komuś życie więc może co? Za niedługo zobaczymy takie cuda "Halo banan warlok je za ope i trzeba dac mu limit miliona kratek od graczy"? Myślenie nie boli, tylko trzeba mieć do tego chęci.



Kończąc temat, zacytuję Banana:

Cytat:Nie traktujmy graczy jak debili
(20-May-2020 19:25:00)Trawsonek napisał(a): [ -> ]
(20-May-2020 17:19:28)bum35 napisał(a): [ -> ]Trzeba dodać jakieś ograniczenie dla smoka, aby nie mógł podlatywać do graczy na blisko twarzą w twarz. Dlaczego? Ponieważ gdy taki smok do nas podleci to nie mamy go jak trafić, jest dosłownie niezniszczalny. Po pierwsze lata co już jest dużym utrudnieniem, po drugie jego model jest strasznie upierdliwy(czasami odbija strzały z łuku) i nie da się trafić w hitbox gracza, aby zadać mu DMG. Po trzecie można go trafić tylko z łuku/berła/vortexa/młotu oraz skille klas - większość itemów premium.

Smok to jest klasa do irytowania i odciągania z uwagi z POWIETRZA, a nie do podlatywania do graczy na blisko i bycia niezniszczalnym killerem. Oczywiście jest to też jakaś taktyka, ale chyba nie taki jest zamysł smoka, aby podlatywał Ci w twarz i napierdzielał kulami.

Ps. potki można zrzucić z powietrza Wink))))

Totalny bezsens, po raz kolejny propozycja która nie ma sensu, ani pokrycia ze sobą, ponieważ jak to dobrze maciuszek napisał im smok jest niżej tym gorzej dla niego, więc jeśli taki podlatuje ci na twarz to któryś z wojowników zestrzeli go lub ty to zrób z jakiejkolwiek broni dystansowej, ale jeśli nie chcesz tego robić tylko proponować nielogiczne pomysły to cóż twój problem. Smok w taki m.in sposób chce utrudnić komuś życie więc może co? Za niedługo zobaczymy takie cuda "Halo banan warlok je za ope i trzeba dac mu limit miliona kratek od graczy"? Myślenie nie boli, tylko trzeba mieć do tego chęci.



Kończąc temat, zacytuję Banana:

Cytat:Nie traktujmy graczy jak debili

Ale powiedz mi co to jest za gra jak Ci smok podlatuje na twarz i jest niezniszczalny nawet z łuku, bo jego model odbija strzały. A potem zabija cały team, bo nikt go zabić z bliska nie może.

Dobrze piszesz "Smok w taki m.in sposób chce utrudnić komuś życie" ale przez to, że może sobie podlecieć 5 kratek do wojownika czyni z niego TOTALNEGO killera, którego nie idzie zabić, chyba że masz coś obszarowego jak armagedon/pioruny. A nie każdy ma wszecha/archa. Jeżeli gracz, który gra smokiem i gra w taki sposób to może kierować całą grę. Wystarczy, że dobrze lata i wyminie każde berło/łuk/młot.

Mam wrażenie Trawa jakbyś znów wyciągał wszystko z kontekstu, zero doświadczenia w takich sytuacjach jak ta powyższa, że Ci smok podlatuje DOSŁOWNIE na twarz.
(20-May-2020 20:18:02)bum35 napisał(a): [ -> ]
(20-May-2020 19:25:00)Trawsonek napisał(a): [ -> ]
(20-May-2020 17:19:28)bum35 napisał(a): [ -> ]Trzeba dodać jakieś ograniczenie dla smoka, aby nie mógł podlatywać do graczy na blisko twarzą w twarz. Dlaczego? Ponieważ gdy taki smok do nas podleci to nie mamy go jak trafić, jest dosłownie niezniszczalny. Po pierwsze lata co już jest dużym utrudnieniem, po drugie jego model jest strasznie upierdliwy(czasami odbija strzały z łuku) i nie da się trafić w hitbox gracza, aby zadać mu DMG. Po trzecie można go trafić tylko z łuku/berła/vortexa/młotu oraz skille klas - większość itemów premium.

Smok to jest klasa do irytowania i odciągania z uwagi z POWIETRZA, a nie do podlatywania do graczy na blisko i bycia niezniszczalnym killerem. Oczywiście jest to też jakaś taktyka, ale chyba nie taki jest zamysł smoka, aby podlatywał Ci w twarz i napierdzielał kulami.

Ps. potki można zrzucić z powietrza Wink))))

Totalny bezsens, po raz kolejny propozycja która nie ma sensu, ani pokrycia ze sobą, ponieważ jak to dobrze maciuszek napisał im smok jest niżej tym gorzej dla niego, więc jeśli taki podlatuje ci na twarz to któryś z wojowników zestrzeli go lub ty to zrób z jakiejkolwiek broni dystansowej, ale jeśli nie chcesz tego robić tylko proponować nielogiczne pomysły to cóż twój problem. Smok w taki m.in sposób chce utrudnić komuś życie więc może co? Za niedługo zobaczymy takie cuda "Halo banan warlok je za ope i trzeba dac mu limit miliona kratek od graczy"? Myślenie nie boli, tylko trzeba mieć do tego chęci.



Kończąc temat, zacytuję Banana:

Cytat:Nie traktujmy graczy jak debili

Ale powiedz mi co to jest za gra jak Ci smok podlatuje na twarz i jest niezniszczalny nawet z łuku, bo jego model odbija strzały. A potem zabija cały team, bo nikt go zabić z bliska nie może.

Dobrze piszesz "Smok w taki m.in sposób chce utrudnić komuś życie" ale przez to, że może sobie podlecieć 5 kratek do wojownika czyni z niego TOTALNEGO killera, którego nie idzie zabić, chyba że masz coś obszarowego jak armagedon/pioruny. A nie każdy ma wszecha/archa. Jeżeli gracz, który gra smokiem i gra w taki sposób to może kierować całą grę. Wystarczy, że dobrze lata i wyminie każde berło/łuk/młot.

Mam wrażenie Trawa jakbyś znów wyciągał wszystko z kontekstu, zero doświadczenia w takich sytuacjach jak ta powyższa, że Ci smok podlatuje DOSŁOWNIE na twarz.

0 doświadczenia? "Hahaha..." - tyle dorzucę do tego komentarza.

TEMAT:

SMOK jest SMOKIEM, lata gdzie CHCE i JAK CHCE, bo ma taką MOŻLIWOŚĆ.
Ty po raz kolejny chcesz zrobić coś przeciwko czemuś co jest normą na tym trybie...
Tak trudno ci odejść od smoka i w niego strzelić? Do prawdy na tym trybie za niedługo gracze będą traktowani jak małe dzieci, które trzeba przeprowadzić za rączkę, bo inaczej czegoś nie zrobią do prawdy takie typu propozycje są dosłownie do kosza. Zablokujmy normalne mechaniki trybu, bo ktoś ma ból czterech liter - zastanów się co piszesz to raz, dwa piszesz propozycje (bezsensowną, ale swoją drogą) a nawet nie obmyśliłeś jakby miało takie coś działać. Nie popadajmy w skrajność.

Osobiście smoka nazwałem muchom, bo nic nie robi, a wkurza i masz ochotę ją pacnąć, lecz ucieka ci gdy spróbujesz... Ale to jest w końcu BOSS, który ma możliwość latania, a to jak z niej korzysta to jego sprawa.
(20-May-2020 20:47:01)Trawsonek napisał(a): [ -> ]
(20-May-2020 20:18:02)bum35 napisał(a): [ -> ]
(20-May-2020 19:25:00)Trawsonek napisał(a): [ -> ]
(20-May-2020 17:19:28)bum35 napisał(a): [ -> ]Trzeba dodać jakieś ograniczenie dla smoka, aby nie mógł podlatywać do graczy na blisko twarzą w twarz. Dlaczego? Ponieważ gdy taki smok do nas podleci to nie mamy go jak trafić, jest dosłownie niezniszczalny. Po pierwsze lata co już jest dużym utrudnieniem, po drugie jego model jest strasznie upierdliwy(czasami odbija strzały z łuku) i nie da się trafić w hitbox gracza, aby zadać mu DMG. Po trzecie można go trafić tylko z łuku/berła/vortexa/młotu oraz skille klas - większość itemów premium.

Smok to jest klasa do irytowania i odciągania z uwagi z POWIETRZA, a nie do podlatywania do graczy na blisko i bycia niezniszczalnym killerem. Oczywiście jest to też jakaś taktyka, ale chyba nie taki jest zamysł smoka, aby podlatywał Ci w twarz i napierdzielał kulami.

Ps. potki można zrzucić z powietrza Wink))))

Totalny bezsens, po raz kolejny propozycja która nie ma sensu, ani pokrycia ze sobą, ponieważ jak to dobrze maciuszek napisał im smok jest niżej tym gorzej dla niego, więc jeśli taki podlatuje ci na twarz to któryś z wojowników zestrzeli go lub ty to zrób z jakiejkolwiek broni dystansowej, ale jeśli nie chcesz tego robić tylko proponować nielogiczne pomysły to cóż twój problem. Smok w taki m.in sposób chce utrudnić komuś życie więc może co? Za niedługo zobaczymy takie cuda "Halo banan warlok je za ope i trzeba dac mu limit miliona kratek od graczy"? Myślenie nie boli, tylko trzeba mieć do tego chęci.



Kończąc temat, zacytuję Banana:

Cytat:Nie traktujmy graczy jak debili

Ale powiedz mi co to jest za gra jak Ci smok podlatuje na twarz i jest niezniszczalny nawet z łuku, bo jego model odbija strzały. A potem zabija cały team, bo nikt go zabić z bliska nie może.

Dobrze piszesz "Smok w taki m.in sposób chce utrudnić komuś życie" ale przez to, że może sobie podlecieć 5 kratek do wojownika czyni z niego TOTALNEGO killera, którego nie idzie zabić, chyba że masz coś obszarowego jak armagedon/pioruny. A nie każdy ma wszecha/archa. Jeżeli gracz, który gra smokiem i gra w taki sposób to może kierować całą grę. Wystarczy, że dobrze lata i wyminie każde berło/łuk/młot.

Mam wrażenie Trawa jakbyś znów wyciągał wszystko z kontekstu, zero doświadczenia w takich sytuacjach jak ta powyższa, że Ci smok podlatuje DOSŁOWNIE na twarz.

0 doświadczenia? "Hahaha..." - tyle dorzucę do tego komentarza.

TEMAT:

SMOK jest SMOKIEM, lata gdzie CHCE i JAK CHCE, bo ma taką MOŻLIWOŚĆ.
Ty po raz kolejny chcesz zrobić coś przeciwko czemuś co jest normą na tym trybie...
Tak trudno ci odejść od smoka i w niego strzelić? Do prawdy na tym trybie za niedługo gracze będą traktowani jak małe dzieci, które trzeba przeprowadzić za rączkę, bo inaczej czegoś nie zrobią do prawdy takie typu propozycje są dosłownie do kosza. Zablokujmy normalne mechaniki trybu, bo ktoś ma ból czterech liter - zastanów się co piszesz to raz, dwa piszesz propozycje (bezsensowną, ale swoją drogą) a nawet nie obmyśliłeś jakby miało takie coś działać. Nie popadajmy w skrajność.

Osobiście smoka nazwałem muchom, bo nic nie robi, a wkurza i masz ochotę ją pacnąć, lecz ucieka ci gdy spróbujesz... Ale to jest w końcu BOSS, który ma możliwość latania, a to jak z niej korzysta to jego sprawa.

Znów to samo.... "0 doświadczenia? "Hahaha..." - tyle dorzucę do tego komentarza." - chodzi mi o doświadczenie w takich sytuacjach jak ta powyższa, nie o ogólne doświadczenie na WvsP. Czytaj ze zrozumieniem, a nie wyciągasz coś z kontekstu, aby wyszło na twoje.

@Temat
Oczywiście smok jest smokiem. Może latać gdzie chce i na jakiej wysokości chce. Lecz to, że nie można go trafić(na blisko) już fair nie jest. To jest poprostu gamebreak'er. A wiem, że zmiana hitboxów nie wchodzi w grę, więc zablokowanie podlatywania na jakiś określony poziom Y na mapach chyba jest najbardziej sensownym rozwiązaniem. Chyba, że ktoś ma lepszy pomysł.
Cytat:Znów to samo.... "0 doświadczenia? "Hahaha..." - tyle dorzucę do tego komentarza." - chodzi mi o doświadczenie w takich sytuacjach jak ta powyższa, nie o ogólne doświadczenie na WvsP. Czytaj ze zrozumieniem, a nie wyciągasz coś z kontekstu, aby wyszło na twoje.

Doświadczenie czyli ogólnik, nie napisałem o co konkretnie chodzi więc tym razem nie potrzebnie wyskoczyłeś jak dzik z lasu, a żeby cie oświecić tak miałem kilkadziesiąt takich sytuacji na WVSP3 i sobie poradziłem w normalny sposób. Ucieczka - Strzał.

Cytat:@Temat
Oczywiście smok jest smokiem. Może latać gdzie chce i na jakiej wysokości chce. Lecz to, że nie można go trafić(na blisko) już fair nie jest. To jest poprostu gamebreak'er. A wiem, że zmiana hitboxów nie wchodzi w grę, więc zablokowanie podlatywania na jakiś określony poziom Y na mapach chyba jest najbardziej sensownym rozwiązaniem. Chyba, że ktoś ma lepszy pomysł.

Najlepszym pomysłem jest zapomnienie o tej całej sytuacji i nie siania problemu, który jest zerowy.
(20-May-2020 21:17:01)Trawsonek napisał(a): [ -> ]
Cytat:Znów to samo.... "0 doświadczenia? "Hahaha..." - tyle dorzucę do tego komentarza." - chodzi mi o doświadczenie w takich sytuacjach jak ta powyższa, nie o ogólne doświadczenie na WvsP. Czytaj ze zrozumieniem, a nie wyciągasz coś z kontekstu, aby wyszło na twoje.

Doświadczenie czyli ogólnik, nie napisałem o co konkretnie chodzi więc tym razem nie potrzebnie wyskoczyłeś jak dzik z lasu, a żeby cie oświecić tak miałem kilkadziesiąt takich sytuacji na WVSP3 i sobie poradziłem w normalny sposób. Ucieczka - Strzał.

Cytat:@Temat
Oczywiście smok jest smokiem. Może latać gdzie chce i na jakiej wysokości chce. Lecz to, że nie można go trafić(na blisko) już fair nie jest. To jest poprostu gamebreak'er. A wiem, że zmiana hitboxów nie wchodzi w grę, więc zablokowanie podlatywania na jakiś określony poziom Y na mapach chyba jest najbardziej sensownym rozwiązaniem. Chyba, że ktoś ma lepszy pomysł.

Najlepszym pomysłem jest zapomnienie o tej całej sytuacji i nie siania problemu, który jest zerowy.



Jak bycie nietykalnym bossem na blisko, który zabija sobie większość wojowników, którego główną rolą jest irytowanie i odwracanie uwagi z wysokości chcesz nazwać zerowym problemem? Bo u mnie to się nie dodaje. Problem jest i to ewidentny.
Smok powinien móc atakować na blisko. Gdybyś grał smokiem to byś wiedział, że trafienie większą ilością kul Smoczej Kuli nie jest łatwe z odległości. Nawet w opisie klasy jest napisane, że smok atakuje na BLISKĄ i średnią odległość. Smok jest bossem, więc nie spodziewaj się jakiegoś useless latającego czegoś co nawet ci nic nie zrobi. W sprawie tego całego odwracania uwagi - w jaki sposób smok z daleka ma odwracać uwagę wojowników którzy wiedzą, że z tej odległości i tak im nic nie zrobi?
Stron: 1 2
Przekierowanie