Jak wiemy potwory z portalu mają ochronę na 10 sekund oraz siłę 3 na 8 sekund, lecz to nie powstrzymuje wojowników przed kampieniem przy portalu i nabywaniu fragów. Więc przychodzę z propozycją dodania obszaru strefy zatrucia pod portalem. Pomysł dość "egzotczny", lecz myślę, że skuteczny. Wyglądało by to tak, że pod portalem(portalu nie można stawiać na ziemi) znajdowała by się strefa zatrucia o promieniu 10/15 kratek, o takiej samej sile jak strefa przy respie potworów, czyli trucizna III. Widzę od razu jeden minus w moim pomyśle. Mianowicie świątynia. Portal można stawiać nad świątynią. Trzeba byłoby dodać do tego tworu, aby strefa nie tworzyła się, gdy w pobliżu jest świątynia. Wprowadziło by to dodatkowy element taktyczny dla endermanów. Musieli zdecydować czy chcą przejąć świątynie, czy grać pod fragi i mieć swoje pole, jak stachu jones

Według mnie pomysł jest dobry, ale efekt trucizny nad świątynią musi być. Taka nagroda za to, że wojownicy nie zabili endermana.
Bez sensowny pomysł a co mają zrobić wojownicy gdy enderman przez 20min okraża mape i stawia portal przy 3sw?
Trucizna 3 przy 3swiatynia?
Jak stawi portal na 3sw to potwory nawet 1 nie rozwalą...
Uwierz mi niekiedy zdarzy się okazja do postawienia w 3sw zdarzają się tacy.Według mnie pomysł idiotyczny ale ,to banan ocenia.
Dzisiaj potwory rozstawiły nad 1sw i wygrały 10 minut przed końcem.
no tak DZISIAJ. A co będzie jutro? pojutrze? a nawet i dziś wieczorem? nikt tego nie wiem ale zawsze się ktoś znajdzie.
Moim zdaniem pomysł zbędny, wystarczy chwila nieuwagi i diax może paść pod portalem od 2 pigmenów z siłka III. Nawet jak taki gracz przezyje to w late gamie szybko padnie bo będzie miał zniszczony set
(19-May-2020 18:44:46)kuzynxfps123 napisał(a): [ -> ]Bez sensowny pomysł a co mają zrobić wojownicy gdy enderman przez 20min okraża mape i stawia portal przy 3sw?
Trucizna 3 przy 3swiatynia?
Napisałem, że trucizna blisko świątyni miałaby być wyłączona. Jeśli chodzi Ci o przejścia w takich zamkach to enderman tam portalu nie postawi - nie można stawiać portalu nad bedrockiem (obsidianem). A dookoła takich przejść jest właśnie obsydian.
Chyba, że znajdą się jakieś miejscówki, gdzie takowy portal w środku zamku można postawić, ale umówmy się, że potwory i tak tam mają nieśmiertelność i siłę 3, więc dużej różnicy wtedy by ta trucizna nie robiła. Bo i tak w zamku bronimy się w lategame'ie gdzie większość graczy to potwory.
(19-May-2020 22:06:31)GetOut__ napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem pomysł zbędny, wystarczy chwila nieuwagi i diax może paść pod portalem od 2 pigmenów z siłka III. Nawet jak taki gracz przezyje to w late gamie szybko padnie bo będzie miał zniszczony set
Właśnie o to chodzi, aby przedłużyć dzięki temu rozgrywkę. Aby diaxy nie pchaly się pod portal i ginęli od POGmena na siłce, a potem pisali, że ma aurę. A następnie pisali prośbę na forum, aby dodać do diax seta Prot3185 bo jest za słaby. Oraz aby zmienić ich myślenie, bo narazie to tylko exp, Exp, EXP!
bezsensowny pomysl na ktorego nie ma zapotrezbowania, jak jakis wojownik jest na tyle glupi by stac na portalu i bic moba ktory ma niesmiertelnosc i sile 3 przez 10 sek to niech smialo próbuje, sam szybko sie wykruszy ze zbroi i finalnie uklęnie. Pomijam że nie widze takowych sytuacji no chyba ze enderman po calosci dal dupy z postawieniem portalu.
Pomijam dziesiątki "problematycznych" sytuacji ktore to stworzy przy niektorych mapach gdzie wojownicy BEDA MUSIELI wejsc w strefe zatrucia by wogole uciec, co dla goldow bedzie rownoznaczne z trumną.
Bezensowny pomysł jak zwykle zaaprobowany przez bandzior'a ktory przedewszystkim z takich słynie, a poźniej gość płacze ze wojownicy za słabi, że potwory za silne i nie ma balansu - (pewnie dlatego wzmocnijmy moby jeszcze bardziej



) - idealny przykład gościa który nie ma nic mądrego do powiedzenia ale wszędzie kij włoży udajac specjaliste, to przykre a zarazem irytujące.