(19-May-2020 19:15:03)petszymek napisał(a): [ -> ] (19-May-2020 19:12:32)kuzynxfps123 napisał(a): [ -> ]ale potkami dobija a potwory zarabiać też muszą.
a ja nie ?
smok jeszcze jest wmiare ale magma jest za op i smok moze miec nieweim 3 poty a nie 5
Smok musi mieć 5 Potek bo Zjawa która kosztuje 10k ma 3
(19-May-2020 19:18:37)kuzynxfps123 napisał(a): [ -> ] (19-May-2020 19:15:03)petszymek napisał(a): [ -> ] (19-May-2020 19:12:32)kuzynxfps123 napisał(a): [ -> ]ale potkami dobija a potwory zarabiać też muszą.
a ja nie ?
smok jeszcze jest wmiare ale magma jest za op i smok moze miec nieweim 3 poty a nie 5
Smok musi mieć 5 Potek bo Zjawa która kosztuje 10k ma 3
a ja musze miec konia ze zlota 3 potki jest spoko
ale magma bije tyle dmg to jest za duzo jak postac 8k
Celem tego wątku jest chyba buff wojowników i nerf niektórych bossów. Ale w sumie wystarczyłoby żeby wojownicy ze sobą współpracowali i wtedy ilość ich wygranych byłaby większa.
0.1% = raz na 1000 śmierci, ty se chyba żartujesz. Kostucha nie jest niewiadomo jak silnym bossem. Ma aż 5 potek II jak smok na którego też narzekacie bez powodu...
(19-May-2020 20:45:09)Mateusz_Z napisał(a): [ -> ]Dodam coś od siebie zagrałem przed chwilą 3 gierki każdą wygrały moby. I w sumie śmiem twierdzić że kostuch gdy np jest 30+ mobów powinien mieć 0.1% na zrespienie ponieważ ostatni jestem świadkiem kilku kostuch pod koniec gry który zabijają z łatwością i te ich potki 2 są przesadzone. Dodam jeszcze że po co olbrzym ma potki krzywdy 2 skoro i tak jest op. W skrócie czy moby przypadkiem nie są zbyt op ?
Kostuch 0.1%? ja go trafiłem 2x a grałem z 15gier.
Potki 2 za mocne? ma ich TYLKO 5! Jak nie umiesz grać bez expa i lecisz na kostucha to dedasz albo nie jesteś zainteresowany ucieczką przed nim bo wolisz expa.
Olbrzym ma 15potek krzywdy 2 tylko dla tego że naprawdę ciężko nimi trafić a ma bardzo duże hitboxy przez co ma dużo Hp i ma te potki by sie bronić przed wojownikami podchodzącymi na blisko.
Nie moby nie są zbyt OP,po prostu wojownicy grają pod expa i umierają przy portalu itp
(19-May-2020 20:51:04)oItsAnne napisał(a): [ -> ]0.1% = raz na 1000 śmierci, ty se chyba żartujesz. Kostucha nie jest niewiadomo jak silnym bossem. Ma aż 5 potek II jak smok na którego też narzekacie bez powodu...
kostuch jest spoko ale smok ni
(19-May-2020 20:53:03)kuzynxfps123 napisał(a): [ -> ] (19-May-2020 20:45:09)Mateusz_Z napisał(a): [ -> ]Dodam coś od siebie zagrałem przed chwilą 3 gierki każdą wygrały moby. I w sumie śmiem twierdzić że kostuch gdy np jest 30+ mobów powinien mieć 0.1% na zrespienie ponieważ ostatni jestem świadkiem kilku kostuch pod koniec gry który zabijają z łatwością i te ich potki 2 są przesadzone. Dodam jeszcze że po co olbrzym ma potki krzywdy 2 skoro i tak jest op. W skrócie czy moby przypadkiem nie są zbyt op ?
Kostuch 0.1%? ja go trafiłem 2x a grałem z 15gier.
Potki 2 za mocne? ma ich TYLKO 5! Jak nie umiesz grać bez expa i lecisz na kostucha to dedasz albo nie jesteś zainteresowany ucieczką przed nim bo wolisz expa.
Olbrzym ma 15potek krzywdy 2 tylko dla tego że naprawdę ciężko nimi trafić a ma bardzo duże hitboxy przez co ma dużo Hp i ma te potki by sie bronić przed wojownikami podchodzącymi na blisko.
Nie moby nie są zbyt OP,po prostu wojownicy grają pod expa i umierają przy portalu itp
ale kostucha nie lata
Tu też chodzi o to ze na tym trybie wgl nie ma balansu, nie chodzi już o bossow expienie itd.
dmg magmy znerfiona o 35%. W setach zadnych zmian na pewno nie bedzie.
A balance jest od dawna, oczywiscie zawsze beda jego zwolennicy i przeciwnicy, jesli komus nie odpowiada zawsze moze pograc na creativie czy wd.... regula ta sama co przy starym wvsp1/2 gdzie byl znacznie mniejszy a cieszyl sie zainteresowaniem dlugie lata (nie wspominam o bezsensownym wzmocnieniu scian czy niewidzialnych potworach ktore mialy miejsce na 1.7).