Hejo, tak jak w tytule - WvsP to powinna być gra drużynowa, ale w ogóle jej nie przypomina. Jak teraz to wygląda? Chodzi mi tu głównie o wojowników. Najczęściej "Zabijcie żółtych, więcej expa dla mnie będzie". Nie jestem pewien, czy to powinno tak wyglądać. Drugą sytuacją jest topienie wojowników. Jest sobie wojownik na afku to inny go obudowuje i zalewa wodą przez co wojownik ginie. Ale no tak, to tylko przeszkoda na drodze do większej ilości expa. Obecnie to wojownicy grają TYLKO pod kille. Kolejną sytuacją jest nasz Mur Chiński, za którym pod koniec wojownicy się kryją i rzucają młotem Thora przez ścianę (tak powinno być?). Mają gdzieś innych wojowników którzy umierają przez to, że nie mają jak uciec do 3sw... Dlaczego tak jest? Nie ma nagród za wygraną. Gdyby coś takiego się pojawiło, to każdy żółty by się przydał w obronie świątyń i nie chodzi mi coś typu "50 expa dla każdego kto przeżył" bo będą po prostu się zabudowywać 7382727 kratek nad ziemią i czekać aż vipy wszystko załatwią. Chodzi mi tu o coś, co da nagrodę za wygraną, gdzie im bardziej się przyczyniłeś do zwycięstwa tym więcej dostajesz. Coś typu kille/2 expa. Ponieważ wojownikom zależy tylko na expie, powinno to ich zmotywować do normalnego grania, bo zobaczyć zwycięstwo wojowników to cud cudów.
50expa za wygraną? Doprowadzi to do jeszcze większego murowania.kille-wiecej expa za wygraną?doprowadzi do większego expa i agresywności,,Nie Kradnij kili Kur*a " gracze będą grać ostrożniej ale exp bedzie większy.10expa za wygraną Max.
A i ostania rzecz,napewno odrzucone bo w obecnej chwili są inne rzeczy do naprawy ekonomia narazie bedzie polegać TYLKO na killach najpewniej do końca czerwca wakacji.
Przecież napisałem, że nie ma być 50 expa za wygraną... A kille = więcej dodatkowego expa za wygraną to była tylko propozycja, żeby przedstawić o co mi chodzi. Dodanie czegoś takiego chyba nie będzie zajmowało 4 godzin. Napisałem ten wątek, bo to co się dzieje to jakaś kpina - wojownicy się drą że bossy za silne bo ciągle przegrywają. Bo nawet nie starają się wygrać...
(19-May-2020 18:40:16)oItsAnne napisał(a): [ -> ]Przecież napisałem, że nie ma być 50 expa za wygraną... A kille = więcej dodatkowego expa za wygraną to była tylko propozycja, żeby przedstawić o co mi chodzi. Dodanie czegoś takiego chyba nie będzie zajmowało 4 godzin. Napisałem ten wątek, bo to co się dzieje to jakaś kpina - wojownicy się drą że bossy za silne bo ciągle przegrywają. Bo nawet nie starają się wygrać...
Okej szybko czytałem nie zauważyłem mój błąd.Ale kille-za wiecęj expa za wygraną to zły pomysł lepiej by każdy miał równo bo nie powinniśmy dzielić wojowników a współpracować i się dzielić ciastami itp a jak to zostanie to już nikt sobie ciasta nie da bo się mu to nie opłaca bo woli by poszedł na potwora i zdobył z niego z 30kili.
Jeśli ci się nie podoba mój pomysł, to możesz zaproponować coś innego (możliwego), co oceni jak bardzo przyczyniłeś się do zwycięstwa.
A jak bardzo ma się ocenić złociaka? zdobył 5-10kili dla niego to już jest ogromne zwyciestwo.Każdy dostaje taką samą nagrodę nie będzie podziału każdy się stara tak jak może.
Ale chodzi o to, żeby zapobiec sytuacjom gdzie wojownik będzie pół kilometra nad ziemią czekał aż reszta zrobi wszystko za niego.
Wiesz 50min czekać nad ziemią za 10expa? wątpie że ktoś tak zrobi.
Exp za wygraną to nie najlepszy pomysł, ale faktycznie przydałoby się jakieś wyróżnienie dla zwycięzców, żeby nie dochodziło do sytuacji o których wspomniałeś. Nwm może coś typu skrzynia dusz, każdy kto wygrał jakąś rundę to w następnej otrzyma jednorazowo taką skrzynię dusz, w której mogą się znajdować itemy typu 3xmiotane mikstury leczenia, 3xmiotana mikstura siłki, 3xmiotana mikstura regenracji II na 16s, smaczny banan, łuk power 3, ognista kula (tą, którą ma kapłan) żelazny helm prot 3, żelazna klata prot 3, żelazne nogawice prot 3, żelazne buty prot 3, 3xrefile (te normalne minecraftowe, nie te co posiada druid), gwiezdzista rozdzka, kosciolam. Na te lepsze itemy może być mniejszy procent na trafienie, ale i tak ciężko jest wygrać jako wojownik to po pierwsze, a po drugie podczas otwierania takiej skrzyni dostanie się tylko 1 item z wymienionych więc za op nie będzie.
W sumie dobry pomysł, dla potworów jako nagrodę za zwycięstwo by trzeba było coś wymyślić.