MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: blaze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, na wstępie chciałbym zasugerować, że jeśli jesteś osobą która uważa iż blaze powinien w ramach "balansu" otrzymać potki obrażeń, to lepiej idz pomyć gary przynajmniej mamie się na coś przydaszSmile

Chciałbym jeszcze zaznaczyć że nie posiadam tej klasy ale mniej więcej orientuje się jak wypada na tle innych.

Nie mam zamiaru pisać od nowa tego co już było pisane bez sensu, tak że zapraszam do zapoznania się z nową propozycją, oraz późniejszej dyskusji rzecz jasna sensownie uargumentowanej.

No więc, przyszedłem tutaj z propozycją nowej umiejętności dla bleza, co prawda nwm czy miała by ona zadawać określony dmg, czy wzmacniać pozostałe ataki w tym przypadku te ogniste zaklęcia tak się to nazywa ? Najwyżej mnie poprawicieSmile

Umiejętność była by na zasadzie skillshota, żeby zobrazować jak miała by wyglądać to wyobraźmy sobie okrąg o punkcie w punkcie "blaze" po użyciu umiejętności pojawiał by się okrąg wokół blaze o promieniu 7 kratek a w odległości przykładowo 8/9 albo 8 i 9 pojawiały by się bloki magmy na zasadzie tego lodowego podmuchu smoka.

Przykładowe zasady działania:
-zadaje określony dmg
-nadaje przeciwnikowi efekt slowa oraz wzmacnia ataki (te ogniste zaklęcia)
-nadaje przeciwnikowi efekt slowa oraz resetuje cooldown na ognistych zaklęciach

Czy nie było by to za op ? Moim zdaniem nie, cooldown na ognistych zaklęciach (o ile tak się nazywająSmile) został by zwiększony, a trudność z rzucaniem okręgu spowodowała by że ten boss byłby no śmiało mogę powiedzieć najbardziej wymagającym umiejętności od samych graczy. Moim zdaniem jeśli jest coś mocne, ale trudne do opanowania, to jest to zbalansowane.
Osobiście, jestem na TAK. Blaze'a można bez problemu zabić solo, nawet w smoczym secie, co nie powinno mieć miejsca (gracze bardziej boją się rybika niż blaze'a). Co do umiejętności.... Wreszcie ktoś zaproponował coś innego niż "dajcie mu stack potek bo jest słaby". Chcesz, żeby wprowadzono takiego skilla? Napisz go. Szybki ma obecnie zapewne ważniejsze rzeczy na głowie, jednak, jeśli napiszesz odpowiedni skrypt, jest szansa na wprowadzenie go (zobacz jak było z Anielskimi Piorunami).
EDIT: Z tego co wiem, piekielne zaklęcia są globalne dla wszystkich klas. Jeśli chcesz zwiększyć ich cooldown, zmieni się on również w innych klasach, które go posiadają. Zmniejszenie cooldownu zaklęć nie wniosłoby zbyt wiele do gry (obecnie i tak jest on niewielki).
EDIT2: A myślałeś o booście dla potworów, zamiast kolejnego skilla z obrażeniami? Kiedyś był zamiar wprowadzenia "Rogu Bolesnej Pieśni". O ile się orientuję, miała go mieć kostucha, jednak - jak widać - go nie dostała.
(19-May-2020 10:42:45)ImHexa napisał(a): [ -> ]Osobiście, jestem na TAK. Blaze'a można bez problemu zabić solo, nawet w smoczym secie, co nie powinno mieć miejsca (gracze bardziej boją się rybika niż blaze'a). Co do umiejętności.... Wreszcie ktoś zaproponował coś innego niż "dajcie mu stack potek bo jest słaby". Chcesz, żeby wprowadzono takiego skilla? Napisz go. Szybki ma obecnie zapewne ważniejsze rzeczy na głowie, jednak, jeśli napiszesz odpowiedni skrypt, jest szansa na wprowadzenie go (zobacz jak było z Anielskimi Piorunami).
EDIT: Z tego co wiem, piekielne zaklęcia są globalne dla wszystkich klas. Jeśli chcesz zwiększyć ich cooldown, zmieni się on również w innych klasach, które go posiadają. Zmniejszenie cooldownu zaklęć nie wniosłoby zbyt wiele do gry (obecnie i tak jest on niewielki).
EDIT2: A myślałeś o booście dla potworów, zamiast kolejnego skilla z obrażeniami? Kiedyś był zamiar wprowadzenia "Rogu Bolesnej Pieśni". O ile się orientuję, miała go mieć kostucha, jednak - jak widać - go nie dostała.
Chętnie bym napisał gdybym potrafiłSmile co do tych ognistych zaklęć można by je znerfić z tego względu iż ataki witchera i tak maja (z tego co wiem) dostać buffa ale fakt trochę nie trafione, można więc odnieść się do innego buffa z wymienionych czyli po trafieniu ta "strefą" ataki zadają zwiększony dmg (mowa o zaklęciach)

Co do boostu dla potworów to nie nie słyszałem ale propo tego rogu to nie pasuje on do Kostuchy tylko do Rycerza Mroku dlaczego ? Rycko jest przywódca dzięki temu rogowi mógłby wzywać potwory do ataku. Mógłbym coś pokminic jeszcze może coś fajnego orginalnego wymyślę Smile
W sprawie Blaze to gdybyś podał o ile (najlepiej %) mają się zwiększać obrażenia to bym spróbował ogarnąć Smile
Atak zniszczenia już dostał potężnego buffa. Ale, mniejsza z tym... Pomysł jest naprawdę niezły. Podaj mi konkretne informacje (zasięg, cooldown, zwiększenie obrażeń, jakiś pomysł na efekt wizualny) to siądę jutro i to napiszę.
EDIT: napisałem testowo coś takiego. Nie jest to nie wiadomo jakiej jakości skrypt, jednak działa.
pastebin.com/QGn8i4t5
Po użyciu czaru, zmienia bloki w promieniu 5 w magmę i tworzy particle płomieni. Wojownicy w promieniu 5 kratek przez 2 sekundy otrzymują o połowę większe obrażenia od Piekielnych Zaklęć. Cooldowny i nazwa czaru są czysto testowe.
Spoczko generalnie nie chciałbym żucać cyframi z kosmosu dlatego jutro postaram się poprosić jakiegoś gracza posiadającego blaze w celu uzyskania infirmacji umożliwiających podanie odpowiednich nie za słabych i nie za mocnych liczb bo prawdę mówiąc to nie wiem zawiele na temat tego bosa dlatego na obecną chwilę nie jestem w stanie poprostu określić dystansu "Ognistego Kręgu" Smile ani tym bardziej zwiększenia % DMG nie wspominając o cooldownach
napisalem nowy czar dla blaza, juz jest dostepny i aktywny.
[Obrazek: kE1tfkT.png]
Przekierowanie