19-May-2020, 09:18:37
Witam, na wstępie chciałbym zasugerować, że jeśli jesteś osobą która uważa iż blaze powinien w ramach "balansu" otrzymać potki obrażeń, to lepiej idz pomyć gary przynajmniej mamie się na coś przydasz
Chciałbym jeszcze zaznaczyć że nie posiadam tej klasy ale mniej więcej orientuje się jak wypada na tle innych.
Nie mam zamiaru pisać od nowa tego co już było pisane bez sensu, tak że zapraszam do zapoznania się z nową propozycją, oraz późniejszej dyskusji rzecz jasna sensownie uargumentowanej.
No więc, przyszedłem tutaj z propozycją nowej umiejętności dla bleza, co prawda nwm czy miała by ona zadawać określony dmg, czy wzmacniać pozostałe ataki w tym przypadku te ogniste zaklęcia tak się to nazywa ? Najwyżej mnie poprawicie
Umiejętność była by na zasadzie skillshota, żeby zobrazować jak miała by wyglądać to wyobraźmy sobie okrąg o punkcie w punkcie "blaze" po użyciu umiejętności pojawiał by się okrąg wokół blaze o promieniu 7 kratek a w odległości przykładowo 8/9 albo 8 i 9 pojawiały by się bloki magmy na zasadzie tego lodowego podmuchu smoka.
Przykładowe zasady działania:
-zadaje określony dmg
-nadaje przeciwnikowi efekt slowa oraz wzmacnia ataki (te ogniste zaklęcia)
-nadaje przeciwnikowi efekt slowa oraz resetuje cooldown na ognistych zaklęciach
Czy nie było by to za op ? Moim zdaniem nie, cooldown na ognistych zaklęciach (o ile tak się nazywają
) został by zwiększony, a trudność z rzucaniem okręgu spowodowała by że ten boss byłby no śmiało mogę powiedzieć najbardziej wymagającym umiejętności od samych graczy. Moim zdaniem jeśli jest coś mocne, ale trudne do opanowania, to jest to zbalansowane.

Chciałbym jeszcze zaznaczyć że nie posiadam tej klasy ale mniej więcej orientuje się jak wypada na tle innych.
Nie mam zamiaru pisać od nowa tego co już było pisane bez sensu, tak że zapraszam do zapoznania się z nową propozycją, oraz późniejszej dyskusji rzecz jasna sensownie uargumentowanej.
No więc, przyszedłem tutaj z propozycją nowej umiejętności dla bleza, co prawda nwm czy miała by ona zadawać określony dmg, czy wzmacniać pozostałe ataki w tym przypadku te ogniste zaklęcia tak się to nazywa ? Najwyżej mnie poprawicie

Umiejętność była by na zasadzie skillshota, żeby zobrazować jak miała by wyglądać to wyobraźmy sobie okrąg o punkcie w punkcie "blaze" po użyciu umiejętności pojawiał by się okrąg wokół blaze o promieniu 7 kratek a w odległości przykładowo 8/9 albo 8 i 9 pojawiały by się bloki magmy na zasadzie tego lodowego podmuchu smoka.
Przykładowe zasady działania:
-zadaje określony dmg
-nadaje przeciwnikowi efekt slowa oraz wzmacnia ataki (te ogniste zaklęcia)
-nadaje przeciwnikowi efekt slowa oraz resetuje cooldown na ognistych zaklęciach
Czy nie było by to za op ? Moim zdaniem nie, cooldown na ognistych zaklęciach (o ile tak się nazywają
