Postanowiłem, że również się wypowiem w tym temacie. Oczywiście jest to tylko moja opinia i nikt nie musi się z nią zgadzać.
Powiem tak, moim zdaniem nie da się dogodzić wszystkim. Jedni wolą niszczyć kamienie i wygrywać gry, co uważam za słuszne bo na tym głównie polega ten tryb. Przynajmniej taki jest jego zamysł z tego co wiem. Natomiast drudzy wolą expić, zarabiając pieniądze i wbijając większa liczbę zabójstw.
Cytat:bo już to jest nudne że runda kończy się po 10 minutach albo po 15 minutach jak by była topa pod fragi to mecz by trochę więcej trwał i więcej przyjemność z gry było.
To, że runda kończy się po 10-15 minutach spowodowane jest lenistwem niektórych osób - mam na myśli brak defensywy. Większość osób chce tylko atakować i expić, ale sory ten tryb nie polega tylko na zabijaniu osób bez itemów.
Jakakolwiek zmiana topki jest zwyczajnie bez sensu. Ktoś będzie miał topkę za niszczenie kamieni - ŹLE. Ktoś będzie miał topkę za wbijanie killi - ŹLE.
Nie da się wszystkim dogodzić, więc wydaje mi się, że najlepszym pomysłem będzie zostawienie obecnego systemu, który najbardziej łączy się z głównym celem trybu (niszczeniu kamieni przeciwników).
Dosyć niedawno została wyłączona możliwość wbijania statystyk w godzinach nocnych, przez co nie da się już wbijać topki w nocy, kiedy niszczenie kamieni jest o wiele łatwiejsze. Więc uważam, że topka działa odpowiednio.
Dodam też, że według mnie obecnie każdy ma jakieś szanse być w topce - wcześniej ważniejsze było to ile godzin możesz poświęcić na expienie, ile masz sojuszy i czy masz boskie itemy.
Nie rozumiem też zbytnio czemu przeżywacie tak tą topkę, bycie w niej to nie jest żaden ogromny wyczyn. Nie przynosi też ona jakiś większych korzyści, no może jakąś popularność na trybie (?), choć nie wiem czy to ma jakiś sens XD
(18-May-2020 13:57:22)Kubaa napisał(a): [ -> ]Jakakolwiek zmiana topki jest zwyczajnie bez sensu. Ktoś będzie miał topkę za niszczenie kamieni - ŹLE. Ktoś będzie miał topkę za wbijanie killi - ŹLE.
Nie da się wszystkim dogodzić, więc wydaje mi się, że najlepszym pomysłem będzie zostawienie obecnego systemu, który najbardziej łączy się z głównym celem trybu (niszczeniu kamieni przeciwników).
Kto powiedział, że topka musi być stworzona pod coś? Właśnie chodzi o balans, aby wszystko co zrobiliśmy podczas gry wpłynęło na nasze punkty. (żeby wszystko liczyło się w tym samym stopniu, jedni mogą wtedy farmić, a drudzy niszczyć kamienie, każdy wybierze coś dla siebie)
Skoro sam mówisz - topka pod kamienie źle, topka pod kille źle to znaczy, że trzeba coś zmienić, a nie zostać przy jednym.
Płaczecie z każdą zmianą i tworzycie wątki na forum o powrót do starej wersji.
Zrozumcie, że tryb trzeba rozwijać, a nie cofać.
"rozwijać", to nie to samo co zmieniać.
Nie lepiej zrobić boczną topkę na zabójstwa tak samo jak obecnie jest na hajs ? Top 1,2,3 brutali XD lub coś w tym stylu.
Hej,
Korzystając z okazji chciałbym przypomnieć o tym
wątku. Zaproponowaliśmy swój system działania topki, jest to coś pomiędzy killami, a niszczeniem kamienia.
Według mnie topka WD powinna być zmienna czyli raz topka kili raz kamieni :>