MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] [Propozycja MF, Jail]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Przez długi czas myślałem nad tym pomysłem z paroma innymi osobami i wkońcu sie zdecydowałem powiedzić się tym z innymi, a zatem:
Chcielibyśmy zaproponować wprowadzenie wybierania enchantów (ALE HAPPYSTICC PRZECIEZ TO ZNISZCZY WARTOSC KILOFOW!!!) - nie
enchanty te kosztowały by 10x 100% enchantów (zwykły, rzadki, epicki oraz legendarny) dając nam np. *Epicki enchant wybór 50%* dlaczego i tylko wyłącznie 50%? - gdyż ktoś mógłby zrobić sobie "podstawke" pod kilof - Łowca nagród, Genereator, złoty dotyk, naprawa a legendarne enchanty wrzucić za pomocą wyżej zaproponowanego pomysłu bez ryzyka, w przypadku nie udania się enchantu zostanie nam on odebrany (enchant), w przypadku powodzenia ukaże nam się menu (takie jak w reduktorze, tylko że z możliwością dodania enchantu)
---
Pomysł ten wymagałby przemyślanego balansu - ja podałem 50% jako przykład i uważam że dosyć trafny jak za 10x 100% enchantów, możemy stracić dużo, możemy zyskać dużo.
To ja przy okazji dopiszę mój pomysł na enchant:
Klasa: Mityczna (dla pokazania wartości enchantu + będzie to coś nowego dla trybu)
Nazwa: Uniwersalny
Działanie: narzędzie z tym enchantem po kliknięciu na np. piasek zmienia sie z kilofa w łopatę, po kliknięciu w coś co kopie się kilofem zmienia się w kilof i tak z innymi narzędziami. Enchant działal by natychmiastowo, tak żeby nie trzeba było nosić tej dodatkowej łopaty w eq i ciągle zmieniać slot na pasku. (enchant nie zalicza się do miejsc zależnych od lvla)
Szansa na drop/crafting: Drop musiał by być podobny lub lekko większy od szansy na monetę kopacza, ewentualnie crafting z jakiejś ilości legendarnych 100%
Szansa na powodzenie: Szansa musiała by być zależna od tego co by się działo po nieudanej próbie, moje pomysły:
a) 50%, przy nieudanej próbie enchant tracimy
b) 70%, przy nieudanej próbie usuwa nam losowy enchant z kilofa
c) drastyczne, ale możliwe, 90%, przy nieudanej próbie spali narzędzie, na które miał być nakładany (bezpowrotnie usuwa nam przedmiot z eq)

Pozdrawiam Smile
niczego takiego nie bedzie, losowosc enchantów to ciekawy aspekt który wymusza dłuższe kombinowanie, nie sztuka nazbierac okreslona ilosc enchantow aby szybko zupgradowac broń nawet przy tych zalozeniach 50/50. Po to też są reduktory aby z nich korzystac, jak widać część chce sobie ułatwić znacząco życie co się na pewno nie wydarzy.

[Obrazek: kE1tfkT.png]
Przekierowanie