14-May-2020, 19:07:15
Przez długi czas myślałem nad tym pomysłem z paroma innymi osobami i wkońcu sie zdecydowałem powiedzić się tym z innymi, a zatem:
Chcielibyśmy zaproponować wprowadzenie wybierania enchantów (ALE HAPPYSTICC PRZECIEZ TO ZNISZCZY WARTOSC KILOFOW!!!) - nie
enchanty te kosztowały by 10x 100% enchantów (zwykły, rzadki, epicki oraz legendarny) dając nam np. *Epicki enchant wybór 50%* dlaczego i tylko wyłącznie 50%? - gdyż ktoś mógłby zrobić sobie "podstawke" pod kilof - Łowca nagród, Genereator, złoty dotyk, naprawa a legendarne enchanty wrzucić za pomocą wyżej zaproponowanego pomysłu bez ryzyka, w przypadku nie udania się enchantu zostanie nam on odebrany (enchant), w przypadku powodzenia ukaże nam się menu (takie jak w reduktorze, tylko że z możliwością dodania enchantu)
---
Pomysł ten wymagałby przemyślanego balansu - ja podałem 50% jako przykład i uważam że dosyć trafny jak za 10x 100% enchantów, możemy stracić dużo, możemy zyskać dużo.
Chcielibyśmy zaproponować wprowadzenie wybierania enchantów (ALE HAPPYSTICC PRZECIEZ TO ZNISZCZY WARTOSC KILOFOW!!!) - nie
enchanty te kosztowały by 10x 100% enchantów (zwykły, rzadki, epicki oraz legendarny) dając nam np. *Epicki enchant wybór 50%* dlaczego i tylko wyłącznie 50%? - gdyż ktoś mógłby zrobić sobie "podstawke" pod kilof - Łowca nagród, Genereator, złoty dotyk, naprawa a legendarne enchanty wrzucić za pomocą wyżej zaproponowanego pomysłu bez ryzyka, w przypadku nie udania się enchantu zostanie nam on odebrany (enchant), w przypadku powodzenia ukaże nam się menu (takie jak w reduktorze, tylko że z możliwością dodania enchantu)
---
Pomysł ten wymagałby przemyślanego balansu - ja podałem 50% jako przykład i uważam że dosyć trafny jak za 10x 100% enchantów, możemy stracić dużo, możemy zyskać dużo.