MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Kilka propozycji
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam.
Chciałbym przedstawić kilka moich propozycji:

1. Warlock:

Najdroższa a zarazem najlepsza klasa potworów, która według mnie jest trochę za op.
Posiada odporność 3 i siłę 3 co sprawia, że klasa zadaje naprawdę spory dmg a my jej z miecza/łuku bardzo mały.
Moją propozycją jest aby zmniejszyć jej odporność z 3 na 2 oraz efekt siły też z 3 na 2 lub ewentualnie zmniejszyć ostrość na jego mieczu, wtedy byłby lepiej wyważony gdyż jego aura co ~67 sek i tak mu bardzo dużo daje.

2. Łuk Wiary:

Na WvsP 2 łuk wiary przy strzale z niego spowalniał wrogów.
Proponuje dodanie mu inny efekt typu ślepota na 3 sekundy przy trafieniu wroga. Myślę, że fajnie by urozmaicił ten łuk.

3.Cooldowny:

Na chwilę obecną gry trwają po średnio 20/30minut co sprawia , że na klasy na które trzeba czekać 2h możemy wziąć średnio co 4/5 gier. Proponuje zmniejszenie cooldawnów klas na które się czeka 2h do np. 1h 30min by trochę częściej można było nimi pograć.

4.Sety:

Potwory obecnie są za silne przez co wojownicy nie mają szans na wygraną.
Co gdyby dla testów za 1 dzień przywrócić dawne sety:
vip: diax prot 2 unb 1
wszech/aniol: diax prot 1 unb 2
kapłan: iron prot 3 unb 3
templariusz: buty/spodnie/hełm prot 2 unb 2, klata prot 3 unb 2
druid/barbarzyńca: prot 2 unb 1
Na obecną chwilę jest dużo bossów więc dawne sety powinny lepiej wyważyć grę (co by wyszło w testach). Gdyby podane wyżej sety były zbyt op (w co wątpie) to można by je spowrotem znerfić i pomyśleć nad innymi nerfami dla potworów aby rozgrywka była jeszcze bardziej wyważona.

5.Waparcie

Skoro po stronie potworów mamy 2% na wylosowanie bossa jakim jest Kostucha, to czemu po stronie wojowników nie dodać by klasy na którą jest np. 10%(Wojownika wybiera się tylko raz a potwora po każdej śmierci)
Klasa mogła by posiadać jakieś lepsze itemy(miecze, potki) lub była by to klasa zmieszana z innych podstawowych klas wojowników np posiadałaby:
-30 ciast (piekarz)
-Miecz kowala + 1 narzedzie naprawy (kowal)
-Zbroje zbrojmistrza (zbrojmistrz)
-potke siły, szybkości (3 min) (alchemik)
-15 substancji klejącej (obrońca)
-3 stacki bloków (budowniczy)
-Łuk strzelca (strzelec)
-10potek krzywdy I (chemik)

Mam nadzieję , że niektóre propozycję wam się spodobają Big Grin
1. Cena warlocka mówi sama za siebie. Poza tym jest to dobrze wyważony Boss. Na warlocka narzeka mniej osób niż na giganta.
2. Łuk wiary jest potężnym przedmiotem, myślę że ślepota by mogła być zbyt dobra na bossy. Np. taki warlock chce wyskoczyć i wlatuje w drzewo, bo nic nie widzi, co skutkuje śmiercią.
3. Tutaj się zgadzam - cooldowny są za długie.
4. Jeżeli chcesz przywrócić dawne sety, to bossy powinny dostać znowu kolejnego buffa, bo nic nie będą robić.
5. Na Kostuche jest 1%, a gdybym już coś takiego zrobił to dałbym losową klasę premium np. przy starcie gry masz 3% na wszecha/archa/barba/druida/kapłana, bo set zbrojmistrza się prawie nie różni od zwykłego smoczego setu, miecz kowala to to samo co miecz wojownika, łuk można zenchantowac itd.
Czepiam się tylko czwartej propozycji, a o smoczych setach nie pomyślałeś? 2/3 graczy chodzą TYLKO w złotych setach.
Dodanie cooldownów do bossów to wystarczające ułatwienie dla wojowników. Teraz wytrzymujecie 2-4x dłużej. Jak nadal będziecie TYLKO przegrywać to lepiej po prostu delikatnie znerfic niektóre bossy (gigant) niż znowu ulepszać wojowników, bo zaraz to wojownicy będą mieć prot 80 i miecze 180 a potwory by zadawały potkami 60x więcej, co znowu by nikomu nie odpowiadało.
Z cooldownami się zgodzę ciut za długo się czeka, ale bossów bym nie nerfił
Co do cooldown'ów dał bym określoną ilość rund, a nie ilość godzin. Gry czasami trwają 0,5h, a czasami 1h. Czyli, np. dla Wszecha zamiast cooldownu 2h dać cooldown co dwie rundy. I tak samo w innych profesjach.
W sprawie 4. propozycji powiem tyle. POMYŚL O ZWYKŁYCH POTWORACH. Jak teraz golem/pigman z drobną pomocą portalu endermana sobie radzą dość dobrze z nie tylko żółtymi, ale też diaxowymi wojami, to jak przywróci się prot II na secie vipa to te potwory zupełnie nie będą miały jak expic. Wasze ciągłe porażki są spowodowane tylko waszą głupotą. Jakbyście nie zauważyli, że połowa z was nie żyje przed rozwaleniem 1 sw. Dlaczego tak jest? Jak enderman pomyśli i zrobi portal nad sw to wszyscy się tam pchacie, a później się drzecie na chacie, że pigman zbyt op. Gdyby wasza gra wyglądała mniej idiotycznie i byście bardziej się zastanawiali nad tym, co robicie, to z pewnością byście nieraz wygrali.
(13-May-2020 17:18:18)oItsAnne napisał(a): [ -> ]1. Cena warlocka mówi sama za siebie. Poza tym jest to dobrze wyważony Boss. Na warlocka narzeka mniej osób niż na giganta.
2. Łuk wiary jest potężnym przedmiotem, myślę że ślepota by mogła być zbyt dobra na bossy. Np. taki warlock chce wyskoczyć i wlatuje w drzewo, bo nic nie widzi, co skutkuje śmiercią.
3. Tutaj się zgadzam - cooldowny są za długie.
4. Jeżeli chcesz przywrócić dawne sety, to bossy powinny dostać znowu kolejnego buffa, bo nic nie będą robić.
5. Na Kostuche jest 1%, a gdybym już coś takiego zrobił to dałbym losową klasę premium np. przy starcie gry masz 3% na wszecha/archa/barba/druida/kapłana, bo set zbrojmistrza się prawie nie różni od zwykłego smoczego setu, miecz kowala to to samo co miecz wojownika, łuk można zenchantowac itd.




łuk wiary potężny?... przecież taki mlot czy smoczy maja od niego 50000 razy więcej killi...
1. Mniej osób narzeka na warlocka ale dalej narzekają, jak dla mnie ta klasa ma być silna ale obecnie jest za silna, dlatego trochę zmniejszony dmg i odporność byłby jak dla mnie idealnym rozwiązaniem.
2. Ślepota może być na np sekunde lub dwie aby dawała chwilowe oszołomienie, jeśli nie ślepota to łuk może np spowalniać jak na starym wvsp2, fajnie to urozmaicało rozgrywke.
3. Chyba dużo osób też się zgodzi , że cooldowny są trochę za długie
4.Bossy i ogólnie potwory dalej są według mnie trochę za dobre więc mój pomysł na przywócenie starych setów choćby na jeden dzień do testów byłby ciekawym rozpatrzeniem. Jeśli nie to trudno, niech zostanie jak jest.
5. Właśnie jak dla mnie dawanie choćby tego 3% na klasę premium wojownika byłoby przesadą. Tak jak w potworach dodano nowego bossa Kostuche do wylosowania przez graczy tak w wojownikach można by było dodać nową słabszą niż klasy premium profesję Wsparcie. Ową klasę którą proponowałem i która nie byłaby zbyt op ale fajnym dodatkiem do wylosowania dla graczy bez klas lub dla graczy oczekujących na klasę premium z dużym cooldownem.
łuk wiary potężny?... przecież taki mlot czy smoczy maja od niego 50000 razy więcej killi...

Łuk wiary to broń na odległość. Po nerfie vortexu łuk wiary jest bardzo useful. Ma niektóre potwory na hita, nie ma cooldownu. Smoczy - miecz, młot miał chyba z 20s cooldownu.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie