13-May-2020, 17:11:40
Witam.
Chciałbym przedstawić kilka moich propozycji:
1. Warlock:
Najdroższa a zarazem najlepsza klasa potworów, która według mnie jest trochę za op.
Posiada odporność 3 i siłę 3 co sprawia, że klasa zadaje naprawdę spory dmg a my jej z miecza/łuku bardzo mały.
Moją propozycją jest aby zmniejszyć jej odporność z 3 na 2 oraz efekt siły też z 3 na 2 lub ewentualnie zmniejszyć ostrość na jego mieczu, wtedy byłby lepiej wyważony gdyż jego aura co ~67 sek i tak mu bardzo dużo daje.
2. Łuk Wiary:
Na WvsP 2 łuk wiary przy strzale z niego spowalniał wrogów.
Proponuje dodanie mu inny efekt typu ślepota na 3 sekundy przy trafieniu wroga. Myślę, że fajnie by urozmaicił ten łuk.
3.Cooldowny:
Na chwilę obecną gry trwają po średnio 20/30minut co sprawia , że na klasy na które trzeba czekać 2h możemy wziąć średnio co 4/5 gier. Proponuje zmniejszenie cooldawnów klas na które się czeka 2h do np. 1h 30min by trochę częściej można było nimi pograć.
4.Sety:
Potwory obecnie są za silne przez co wojownicy nie mają szans na wygraną.
Co gdyby dla testów za 1 dzień przywrócić dawne sety:
vip: diax prot 2 unb 1
wszech/aniol: diax prot 1 unb 2
kapłan: iron prot 3 unb 3
templariusz: buty/spodnie/hełm prot 2 unb 2, klata prot 3 unb 2
druid/barbarzyńca: prot 2 unb 1
Na obecną chwilę jest dużo bossów więc dawne sety powinny lepiej wyważyć grę (co by wyszło w testach). Gdyby podane wyżej sety były zbyt op (w co wątpie) to można by je spowrotem znerfić i pomyśleć nad innymi nerfami dla potworów aby rozgrywka była jeszcze bardziej wyważona.
5.Waparcie
Skoro po stronie potworów mamy 2% na wylosowanie bossa jakim jest Kostucha, to czemu po stronie wojowników nie dodać by klasy na którą jest np. 10%(Wojownika wybiera się tylko raz a potwora po każdej śmierci)
Klasa mogła by posiadać jakieś lepsze itemy(miecze, potki) lub była by to klasa zmieszana z innych podstawowych klas wojowników np posiadałaby:
-30 ciast (piekarz)
-Miecz kowala + 1 narzedzie naprawy (kowal)
-Zbroje zbrojmistrza (zbrojmistrz)
-potke siły, szybkości (3 min) (alchemik)
-15 substancji klejącej (obrońca)
-3 stacki bloków (budowniczy)
-Łuk strzelca (strzelec)
-10potek krzywdy I (chemik)
Mam nadzieję , że niektóre propozycję wam się spodobają
Chciałbym przedstawić kilka moich propozycji:
1. Warlock:
Najdroższa a zarazem najlepsza klasa potworów, która według mnie jest trochę za op.
Posiada odporność 3 i siłę 3 co sprawia, że klasa zadaje naprawdę spory dmg a my jej z miecza/łuku bardzo mały.
Moją propozycją jest aby zmniejszyć jej odporność z 3 na 2 oraz efekt siły też z 3 na 2 lub ewentualnie zmniejszyć ostrość na jego mieczu, wtedy byłby lepiej wyważony gdyż jego aura co ~67 sek i tak mu bardzo dużo daje.
2. Łuk Wiary:
Na WvsP 2 łuk wiary przy strzale z niego spowalniał wrogów.
Proponuje dodanie mu inny efekt typu ślepota na 3 sekundy przy trafieniu wroga. Myślę, że fajnie by urozmaicił ten łuk.
3.Cooldowny:
Na chwilę obecną gry trwają po średnio 20/30minut co sprawia , że na klasy na które trzeba czekać 2h możemy wziąć średnio co 4/5 gier. Proponuje zmniejszenie cooldawnów klas na które się czeka 2h do np. 1h 30min by trochę częściej można było nimi pograć.
4.Sety:
Potwory obecnie są za silne przez co wojownicy nie mają szans na wygraną.
Co gdyby dla testów za 1 dzień przywrócić dawne sety:
vip: diax prot 2 unb 1
wszech/aniol: diax prot 1 unb 2
kapłan: iron prot 3 unb 3
templariusz: buty/spodnie/hełm prot 2 unb 2, klata prot 3 unb 2
druid/barbarzyńca: prot 2 unb 1
Na obecną chwilę jest dużo bossów więc dawne sety powinny lepiej wyważyć grę (co by wyszło w testach). Gdyby podane wyżej sety były zbyt op (w co wątpie) to można by je spowrotem znerfić i pomyśleć nad innymi nerfami dla potworów aby rozgrywka była jeszcze bardziej wyważona.
5.Waparcie
Skoro po stronie potworów mamy 2% na wylosowanie bossa jakim jest Kostucha, to czemu po stronie wojowników nie dodać by klasy na którą jest np. 10%(Wojownika wybiera się tylko raz a potwora po każdej śmierci)
Klasa mogła by posiadać jakieś lepsze itemy(miecze, potki) lub była by to klasa zmieszana z innych podstawowych klas wojowników np posiadałaby:
-30 ciast (piekarz)
-Miecz kowala + 1 narzedzie naprawy (kowal)
-Zbroje zbrojmistrza (zbrojmistrz)
-potke siły, szybkości (3 min) (alchemik)
-15 substancji klejącej (obrońca)
-3 stacki bloków (budowniczy)
-Łuk strzelca (strzelec)
-10potek krzywdy I (chemik)
Mam nadzieję , że niektóre propozycję wam się spodobają
