MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Nie działający cooldown ...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cóż jak każdy pewnie wie od wystartowania gry minęło już trochę czasu.
Administracja wyeliminowała wiele bugów które psuły tryb WvsP3
jak np. nieskończony eliksir/banan który dawał realną nieśmiertolność jego posiadacza poprzez nieskończoną absorpcję na parę pasków …

No ale tak czas mija i mija a dalej najpoważniejszy problem nawiedzający ten tryb nie został rozwiązany.

Są to mianowicie niedziałające cooldowny klas premium Dodgy .
W każdej rundzie jest niezliczona liczba wszechmogących czy archaniołów...
a jako że są to klasy posiadające diamentowe sety są niezwykle trudne do ubicia dla normalnych potworów.

Na dodatek od ostatniego tygodnia wróciła moda z wvsp1 i wvsp2 na
taktyczne /samobójstwo oraz ,,taktyczne'' kliknięcie ikony warlocka ( i tak z 3/4 osoby na rundę …)
Jak się można domyślić skutkuje to chaosem i rundy trwają po 10
minut maxAngry.

spowodowało to spadnięciem liczby graczy o 1/3 z dnia na dzień i po tygodniu wcale się to nie poprawia...

Dlatego piszę ten wątek bo przecież napisanie pluginu na licznik
oraz wklejenie go do każdej profesji premium ze zmienioną tylko liczbą
przy różnych klasach (dla balansu Big Grin ) nie wydaje się jakoś wyjątkowo trudne ( przynajmniej na pierwszy rzut oka ale co ja tam wiem …) a jest to znacznie ważniejsze niż nowa mapa czy nowe przedmioty za $$$.

Dlatego też proszę aby administracja zajęła się tym przedsięwzięciem
jak najprędzej a nie przekładała go na rzecz kosmetycznych zabiegów.
Ten watek jest powtarzany wiele razy, i za kazdym razem jest jadna odpowiedz. Cooldowny sa ! lecz wyłączone, i to sie tera raczej niie zmieni
Logiczne jest to, że cooldownow nie będzie teraz wprowadzonych, ponieważ najpierw banan zajmuje się wyważaniem klas żebyście nie "płakali", że jest zbyt słaba czy zbyt OP.
Wiadomym jest to, że może być sporo bossów ale jeżeli ktoś umie grać to je zabije lub ucieknie. Banan pisał, że najpierw będą cooldowny dla wojowników a pozniej dla potworów i tak też będzie w najbliższym czasie - kiedy nie wiadomo.
Na razie i tak jest open beta i wszystko jest wyważane, a coś takiego jak cooldowny to według mnie powinny być wprowadzone jako ostatnie lub jedne z ostatnich.
@Szymiii

Cóż a według mnie to właśnie na odwrót
parametry klasy można zawsze zmienić ale gdy na serwerze gra po 17 osób i panuje toxyczna atmosfera a to ma znacznie większe znaczenie niż to czy zadaję się obrażenia większe od pól serduszka.

Trzeba tu zwrócić uwagę stan psychiczny osób które grają i na to że mogą się zniechęcić przez co już na ten tryb nie wrócą nawet gdy ustalone zostanie ile dana broń powinna zadawać obrażeń i ile potek krzywdy powinny mieć bossy …


Skoro pluginy są już napisane to wystarczy tylko je włączyć nie zniszczy to gry a tylko jej pomoże.

Więc SzybkiBanan prosiłbym abyś włączył cooldowny przynajmniej na pewien czas aby przetestować aktualną ekonomię gry jeśli będzie dobrze to zostawić a jak nie to wyłączyć a ja zamilknę na wieki .
w poniedzialek/wtorek gdy wroce pomyslimy.
Przekierowanie