Klątwa- jako broń za sms, spowalniałaby i osłabiała wroga na parę sekund jak to na wd oraz posiadałaby enchant odrzut 3 (Różdżka szczególnie przydatna na bossy, ale na podstawowe moby też się sprawdzi)
Amulet Leczniczy- jako broń za dolary w grze (koszt np.15k), działał by podobnie jak na starym rpgu, i myślę, że na wvsp też by się sprawdził. Na przykład leczyłaby 2serca co 10s, nie wiem czy to dobry cooldown ale te sprawy zostawiam bananowi.
Boskie nie muszą być wprowadzone odrazu, ale z pewnością sprawdziłyby się na wvsp.
Może błogo z rpga też by się sprawdziło, leczenie na fulla co 3 minuty chyba by nie było jakieś chore, wojownicy i tak ostatnio ciągle przegrywają przez ilość bossów, więc taka różdżka by mogła się przydać.
imo, więcej leczniczych itemów zniszczy doszczętnie balans tej gry, a już obecnie nie wygląda zbyt dobrze, elixir, potki etc są ograniczone dzięki czemu potwory mogą wygrać, wystarczy, że mamy już hełm, który daje nieskończoną regenerację
(09-May-2020 12:45:28)oItsAnne napisał(a): [ -> ]Może błogo z rpga też by się sprawdziło, leczenie na fulla co 3 minuty chyba by nie było jakieś chore, wojownicy i tak ostatnio ciągle przegrywają przez ilość bossów, więc taka różdżka by mogła się przydać.
Błogosławieństwo to nie jest najlepszy pomysł, gdyż leczyłby wszystkich wojowników, jakby 3 wojowników miało takie błogo i walczyli by razem to potwory nie miałyby szans. Dlatego zaproponowałem amulet, który leczyłby tylko posiadacza, a nie wszystkich na obszarze paru kratek jak w przypadku błogosławieństwa
Janek no właśnie, tylko że amulet w przeciwieństwie do hełmu można byłoby zdobyć za dolary w grze i można powiedzieć, że byłaby to taka alternatywa hełmu.
Vortex- Podskok
Młot- Anielskie Pioruny
Smoczy Oddech- Pochłaniacz Dusz
Róg- daje speeda całemu teamowi dlatego nie potrzebuje odpowiednika za dolary
Berło- Gwieździsta Różdzka
Łuk- Za dolary nie ma żadnego kozak łuku, ale można kupić uprawnienia na stak butelek expa i samemu można sobie zrobić op łuk
tak, ale pomyśl o połączeniu obu tych przedmiotów, na tym trybie nigdy nie powinien pojawić się nieskończony potencjał do regeneracji (moje zdanie)
No nie powinien, ale cóż..
2 serduszka co 10 to też nie jest wcale op, nie zapominajmy, że hełm nie chroni nas przed obrażeniami tylko daje regnke II, myślę, że aż takiej przewagi amulet nie da, a słabszym graczom z pewnością by się spodobał taki przedmiot f2p.
No i słuszenie janek uważa, nic takiego na pewno się nie pojawi, niestety lojd po raz kolejny nie masz żadnego wyczucia w balansie, choc doceniam checi.
Dzieki, staram się, nastepnym razem zaproponuje dać każdej klasie potworów krzywdy II, może wtedy wam się spodoba.
Może jednak następnym razem postaraj się na creativie zainwestować swoją kreatywność w domku 3x3


kolejne złote pomysły i rady pozostaw dla najbliższych.