MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Olbrzym
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Eksplozja olbrzyma jest za mocna, klasa nie miała służyć do expienia, A bardziej zgrywac takiego typowego tanka, ktory odwraca uwagę wojowników aby inne potwory mogły niszczyć świątynie. A jego eksplozja działa obecnie jak atomowka krowy. Proponowałbym zmniejszenie dmg eksplozji i może zamiast tego jakiś skill co będzie dawał nudności wojownikom na np.15? Myślę, że o wiele bardziej będzie to pasowało do olbrzyma, ktory na obecną chwilę jest za op. Potki krzywdy II bym mu zostawił bo nie jest łatwo wycelować I żeby też był w stanie zabić 1-2osoby.
Zgodzę się z tobą, klasa ta zadaje zdecydowanie zbyt dużo obrażeń jak na tanka. Zauważ jednak, że po wyrzuceniu mikstur, nie jest ona w stanie prawie nikogo zabić. Rozumiem, że jest to klasa do odwracania uwagi, jednak w tym celu istnieją już zjawa i smok. Eksplozja ma cooldown, a maczuga bije śmiesznie mało. Gigant - podobnie jak mag - nie ma żadnych ataków dystansowych. Można strzelać do niego z Vortexa, łuku, rzucać młotem. Z bliska nie powinien być równie słaby, tym bardziej, że jest mało mobilną klasą. To smutne, ale mikstury są jedyną rzeczą na trybie, której naprawdę boją się boscy (może z wyjątkiem krowy). Jeszcze smutniejszym jest to, że obecnie balansowanie bossów polega na dodawaniu im miksturek (spójrzcie, co stało się ze smokiem). Mikstur nie posiadają jedynie blaze i szlam, a i tak widziałem na forum propozycje dodania pierwszemu z nich krzywd. Co do skilla zamiast mikstur, jest to naprawdę dobry pomysł. Pisałem o takim skillu w jednym z poprzednich wątków, chyba na temat warlocka. Grałeś na WD, więc wiesz jak działa klasa hulk. Dawałoby to, tak jak wymyśliłeś, efekt nudności, a ponadto blokowało na kilka sekund możliwość użycia niektórych umiejętności - mam na myśli między innymi thora, może również Vortexa.
Szybki mówił na filmie, że siłą potworów jest liczebność. W praktyce nie wygląda to tak kolorowo, jeśli wojownik posiada właśnie młot thora. Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na szale bitewnym skutkuje darmowym 10+ killi. Taki gigant mógłby wyrównać szanse. Zmieniłoby to również nieco taktykę gry tym bossem. Sam gigant nie robiłby wiele, jednak w grupie byłby naprawdę silny. Duże HP umożliwia mu przeżyć szał bitewny, przez co może ogłuszyć wojownika, a resztą zajmą się zwykle potwory. Wojownik pomyśli kilka razy, zanim rzuci się bezmyślnie na giganta.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
(09-May-2020 01:19:09)Lojd_XD napisał(a): [ -> ]A jego eksplozja działa obecnie jak atomowka krowy.

Czekam na twoje dowody o porownywaniu dmg giganta do dmg krowy - jak chcecie pisac farmazony to chetnie zobacze je w praktyce...
imo, gigant powinien zadawać także ciekawe obrażenia w walce w zwarciu (maczuga), skoro nie ma żadnych umiejętności dystansowych, 1 hit z maczugi zadaje bodajże 0.5 serca w diamentowej zbroi.

to postaram się nagrać dzisiaj obrażenia olbrzyma.

jednak nie ma porównania olbrzym - krowa

Olbrzym - 4 serca (set diamentowy) w promieniu kilku kratek - 20k
Krowa - 7 serc (set diamentowy) w promieniu kilkunastu kratek + ogień - 13k combo portal + atomówka daje 100% nieśmiertelnośc
zaraz podeśle linka

https://www.youtube.com/watch?v=KTETqWkm...e=youtu.be
Przekierowanie