szkoda używać elixiru tylko po to aby pokonać giganta, a jak sam mówisz są silniejsze bossy.
Gigant i tak bardzo dużo dmg zadaje swoimi wybuchami i jest bardzo wytrzymały więc jemu jak i innym klasom posiadającym potki krzywdy II ich ilość powinna być ograniczona do minimum.
Tak czy tak zważywszy na to jaki dmg potki krzywdy II zadają to obecnie nie mają racji bytu lub mają ale w bardzo małych ilościach (5-8)
Pamiętajmy ,że istnieją też inne potki typu trucizna II na które ewentualnie można by je zamienić(oczywiście w niewielkich ilościach)
trucizna 3 nie zadaje kompletnie obrażen w diamentowym secie, w jakim celu występowałyby trucizny 2?
Trucizna jest trochę useless
To jeśli nie trucizna to zawsze można dać jakieś inne potki typu słabość czy coś, potki nadające złe efekty nie zamykają się tylko na potkach krzywdy.
A jak nie to po prostu jak już pisałem ograniczenie ilości krzywd II do 5-8
Ja bym sprawił aby np. była potka nudności która blokuje na chwilę ucieczkę z vortexa, dałbym to smokowi/zjawie, ponieważ to są bossy które bardziej pomagają innym potworom wygrać a same nic nie zabijają.
nic takiego wycofanego nie bedzie, stanowia niezbedna przewage potworow nad wojownikami bez nich gra nie jest zadnym wyzwaniem dla wojownikow, potki 2 sa czyms czego bedzie sie bac i zwykly gracz i vip i tak ma pozostac.