MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Brutal Life] Porwania - Nowy Event
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Hejka!

Jak pewnie niektórzy wiedzą lub nie - w ciągu ostatnich kilku dni robiłem na Brutalu symulacje nowego wydarzenia z waszym udziałem. Dziś oficjalnie ogłaszam, że zostaje ono wprowadzone w życie.

O czym mowa? A no mowa o PORWANIACH!

Wprowadziłem krótko mówiąc nowy event (na zasadzie podobnej do banków czy rakiety nuklearnej).

Zapytacie o co w nim chodzi? Już spieszę z tłumaczeniem.

Co jakiś czas na mieście będzie pojawiać się informacja, że do pewnego budynku na mapie przybył ważny osobnik. Teraz cała zabawa polega na tym by go eskortować (jako policjant) lub porwać go (jako przestępca).

Zadaniem policjantów jest eskortowanie owego osobnika do Placówki Policyjnej znajdującej się najbliżej miejsca rozpoczęcia zadania (ale jeśli komuś się chce podjąć trud to może go doprowadzić do dowolnego budynku policyjnego znajdującego się na mapie).

Zadaniem przestępcy jest porwanie osobnika i doprowadzenie go do Franklin's Building znajdującego się obok budowlanki przy strefie Triady.

Aby porwać zakładnika wystarczy kliknąć na niego prawym przyciskiem myszki, a on wtedy automatycznie wsiądzie nam na plecy Smile

Obydwie lokalizacje dostarczenia zakładnika zaznaczyłem na poniższej mapie:

[Obrazek: image.php?di=LK48]

Czerwona linia - przestępcy.
Niebieska linia - policjanci.


UWAGA: po doprowadzeniu do miejsca docelowego przez właściwą osobę nagroda jest przyznawana każdej najbliższej osobie w promieniu ~ 10 kratek od miejsca dostarczenia. Oznacza to, że zwycięzcą może być zorganizowana grupa policjantów bądź przestępców, a nie tylko jedna osoba (choć można się też postarać by nikt poza uprowadzającym nie dostał Smile).

Ta zasada NIE DZIAŁA dla akcji typu: "no niech złodzieje go dostarczą bo mają bliżej to ja też jako policjant dostanę nagrodę" --> nie! nie dostaniesz. Jeśli złodzieje wygrają to każdy najbliższy złodziej dostaje. Jeśli wygrają policjanci to dostanie każdy najbliższy policjant. Taka jest zasada i nie ma kolaboracji między tymi grupami.



Na koniec... UWIERZCIE MI, ale po obserwowaniu aż trzech prób tego wydarzenia, oficjalnie mogę stwierdzić, że ta akcja jest prawdopodobnie jedną z najtrudniejszych (o ile nie najtrudniejszą) spośród wszystkich pozostałych. Dlaczego? A no dlatego że skala strzelaniny i zabijania się graczy nawzajem tylko po to by nagrodę dostać, przechodzi po prostu wszelkie pojęcie. Tutaj każdy się nawalał z każdym by tylko dostać tą nagrodę Smile



I tyle z nowości. Mam nadzieję, że odrobina nowości ożywi klimaty tego brutala i doda mu chociaż nieco świeżości.
pomysl przekozacki, nie wiem w jaki sposob wyglada transport osobnika ale jesli ma sie go na glowie czy cus to sugerowalbym dodanie slowness dla gracza ktory go niesie aby przedluzyc porwanie/eskorotowanie i dac wieksza szanse druzynie przeciwnej i zablokowac mozliwosc transportu samochodami z tego samego powodu.
(09-May-2020 22:29:54)Admin napisał(a): [ -> ]pomysl przekozacki, nie wiem w jaki sposob wyglada transport osobnika ale jesli ma sie go na glowie czy cus to sugerowalbym dodanie slowness dla gracza ktory go niesie aby przedluzyc porwanie/eskorotowanie i dac wieksza szanse druzynie przeciwnej i zablokowac mozliwosc transportu samochodami z tego samego powodu.
Moim zdaniem slowness jest nie potrzebny bo i tak bardzo dużo czasu upływa zanim któraś z grup doniesie billa do placówki policyjnej lub do domu przestępców, też z tego względu że na tym evencie praktycznie nikt nie ma sojuszów, masakra jest na samym przystanku gdzie zaczyna się event.
Co do 2 pomysłu, banan bardzo fajnie zasugerował pomysł który sprawi że ten event będzie x2 cięższym wyzwaniem niż do teraz, + sprawi że osoby które "Przewożą" billa będą musiały się ograniczyć tylko do chodzenia, a nie przemieszczania się autem/motorem.
Jeśli chodzi o jakiś dodatkowy pomysł, to moim zdaniem fajnym urozmaiceniem było by dodanie jednostek: Przestępców jak i Policji.
Jak by to wyglądało? już piszę Tongue
Jeżeli przestępca porwałby billa i niósłby go do domu Triad, Jednostki policji spawniły by się koło osoby która jest w jego posiadaniu, i atakowały by przestępce.
Natomiast gdyby policja była w posiadaniu billa, koło jego spawniły by się jednostki przestępców które tak samo jak napisałem wyżej atakowały by osobę która niesie billa. [Pomysł podałem opcjonalnie tak gdyby ktoś uznał że dodałoby to fajnego efektu temu eventu Big Grin]
Wprowadziłem blokadę używania pojazdów podczas przenoszenia zakładnika. Dajcie o sobie znać czy faktycznie działa jak należy (jeśli nie działa to podajcie też konkretny przypadek - będzie mi prościej szukać rozwiązań).

Co do slowness'a - myślę że przy obecnej trasie nie jest on aż tak bardzo potrzebny, nie mniej jednak zobaczymy jak meta na te porwania będzie postępować.
Zglaszam buga.
Gdy jestesmy przestepcami i zaniesiemy Billa do tego budynku to nic sie nie dzieje.
Policjanci nie maja tego problemu. Dzisiaj rowniez jakims cudem bill byl na spawnie. Nie wiem jak ;d
zaprowadziłem billa white do tego miejsca i nic nie dostałem
(11-May-2020 23:18:43)klak523 napisał(a): [ -> ]Zglaszam buga.
Gdy jestesmy przestepcami i zaniesiemy Billa do tego budynku to nic sie nie dzieje.
Policjanci nie maja tego problemu. Dzisiaj rowniez jakims cudem bill byl na spawnie. Nie wiem jak ;d

Tutaj to była akcja taka , że zabiłem osobę noszącą billa i jakimś cudem pojawił się z nim na spawnie.
Przed chwila mialem tak samo.
Dowod: https://prnt.sc/sf7li5
Przerobiłem troszeczkę ten event. Bynajmniej od teraz jak zdarzy się że ten event potrwa dłużej niż godzinę (czyli ponad limit) to automatycznie go wyłączy i skasuje Bill'a z mapy.

Dodałem też automatyczne zejście zakładnika z osoby która zginie podczas jego transportowania.


W razie kolejnych problemów śmiało proszę zgłaszać.
Z tym eventem jest teraz problem ze ten bill to npc ktory za nikim nie chce chodzic i stoi w miejscu strzelajac do nas z luku
Stron: 1 2
Przekierowanie