05-May-2020, 15:07:24
Witam.
W tym wątku chciałbym poruszyć temat eksplozji które po prostu w niektórych klasach są za mocne.
Golem który ma zwykłą eksplozję taką samą jak creeper potrafi zadać nią nawet ponad 4 serca wojownikowi z setem vipa, zapewne jest to spowodowane przez siłę 1 którą posiada.
Golem sam w sobie też dużo bije i mimo spowolnienia, jego wysoki podskok i fala sejsmiczna pozwala mu na bardzo fajne przemieszczanie się i skakanie na wojowników. Według mnie powinien zostać osłabiony o usunięcie mu seta lub znerfienie z efektu resistance II na resistance I a także eksplozją powinien zadawać stanowczo mniej. Tymbardziej gdy z Łuku Wiary(Moc 5) który jest boskim przedmiotem aby golem zginął trzeba go ustrzelić aż 4 razy.
Krowa:
Boss który pod względem wybuchów zadaje stanowczo najwięcej dmg wojownikom.
Krowa była nerfiona ale dalej potrafi zadać naprawde spory dmg, tymbardziej gdy w grze są 2 krowy i wybuchną w jednym momencie to nie zdążymy nawet wypić potki leczenia a już zginiemy.
Moją propozycją jest zmniejszenie obszaru obrażeń zadawanych przez krowe na taki sam obszar jaki ma jej wybuch. Gdyż nawet jeśli nie jesteśmy w obszarze jej wybuchu a kilkanaście metrów dalej to potrafi nam zadać spory dmg.
Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś propozycję na temat eksplozji innych klas np. gigant to zapraszam do dyskusji
W tym wątku chciałbym poruszyć temat eksplozji które po prostu w niektórych klasach są za mocne.
Golem który ma zwykłą eksplozję taką samą jak creeper potrafi zadać nią nawet ponad 4 serca wojownikowi z setem vipa, zapewne jest to spowodowane przez siłę 1 którą posiada.
Golem sam w sobie też dużo bije i mimo spowolnienia, jego wysoki podskok i fala sejsmiczna pozwala mu na bardzo fajne przemieszczanie się i skakanie na wojowników. Według mnie powinien zostać osłabiony o usunięcie mu seta lub znerfienie z efektu resistance II na resistance I a także eksplozją powinien zadawać stanowczo mniej. Tymbardziej gdy z Łuku Wiary(Moc 5) który jest boskim przedmiotem aby golem zginął trzeba go ustrzelić aż 4 razy.
Krowa:
Boss który pod względem wybuchów zadaje stanowczo najwięcej dmg wojownikom.
Krowa była nerfiona ale dalej potrafi zadać naprawde spory dmg, tymbardziej gdy w grze są 2 krowy i wybuchną w jednym momencie to nie zdążymy nawet wypić potki leczenia a już zginiemy.
Moją propozycją jest zmniejszenie obszaru obrażeń zadawanych przez krowe na taki sam obszar jaki ma jej wybuch. Gdyż nawet jeśli nie jesteśmy w obszarze jej wybuchu a kilkanaście metrów dalej to potrafi nam zadać spory dmg.
Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś propozycję na temat eksplozji innych klas np. gigant to zapraszam do dyskusji