04-May-2020, 09:01:20
Siemanko, postanowiłem użyć trochę matematyki i posprawdzać redukcję obrażeń obecnych uzbrojeń:
-smoczy set ~64% (64,16%) (złoty set)
-sety barbarzyńcy druida templariusza i kapłana ~64% (64,8%), znaczy kapłan dostał czapkę prot 2 - 66% (żelazny set)
Banan wspominał, że znerfil żelazne sety żeby nie były lepsze od wszechmogącego etc.
Diamentowa zbroja sama w sobie jest super op, ma 80% redukcji.
Żelazny set prot 2 ma ~69% redukcji, a prot 3 jaki miał kapłan i templariusz ~74%
Zgodzę się, że nie powinno się kupować profesji dla setów, jednak żelazne uzbrojenie to jest syf, w porównaniu do diamentowego uzbrojenia, nie mogę zrozumieć tych nerfów, uważam, że powinny zostać poprzednie enchanty, czyli prot 2- barbarzyńca, druid, i prot 3 - kapłan, templariusz
prot 2 jest lepsze od smoczego setu (żelazne)
prot 3 jest słabsze od setu wszechmogącego (żelazne)
(odczuwalne)
Chyba o taki balans chodzi? Obecnie kapłan 25k (za 5k więcej mamy wszecha), nie dostaniemy tyle ile powinniśmy za tę cenę, sugerując się cena wszechmogącego. Skoro wszechmogący i archanioł maja silne uzbrojenia, to dlaczego kapłan, który jest trochę tańszy, ma padać od pierwszego lepszego potwora, który zrobi plecy. Tak samo jak i barbarzyńca, druid czy templariusz, szybko padają. Cieszyłem się jak zacząłem grać i usłyszałem, że tanie profesje mają sety i to dobre, więc dałoby się grać bez vipa/wszecha, a tu lipa.
Zresztą, to widać podczas gry, gdy wszechmogący nie traci prawie wgl zdrowia walcząc z grupami potworów, a kapłan czy inne profesje nie mogą za bardzo podejść.
-smoczy set ~64% (64,16%) (złoty set)
-sety barbarzyńcy druida templariusza i kapłana ~64% (64,8%), znaczy kapłan dostał czapkę prot 2 - 66% (żelazny set)
Banan wspominał, że znerfil żelazne sety żeby nie były lepsze od wszechmogącego etc.
Diamentowa zbroja sama w sobie jest super op, ma 80% redukcji.
Żelazny set prot 2 ma ~69% redukcji, a prot 3 jaki miał kapłan i templariusz ~74%
Zgodzę się, że nie powinno się kupować profesji dla setów, jednak żelazne uzbrojenie to jest syf, w porównaniu do diamentowego uzbrojenia, nie mogę zrozumieć tych nerfów, uważam, że powinny zostać poprzednie enchanty, czyli prot 2- barbarzyńca, druid, i prot 3 - kapłan, templariusz
prot 2 jest lepsze od smoczego setu (żelazne)
prot 3 jest słabsze od setu wszechmogącego (żelazne)
(odczuwalne)
Chyba o taki balans chodzi? Obecnie kapłan 25k (za 5k więcej mamy wszecha), nie dostaniemy tyle ile powinniśmy za tę cenę, sugerując się cena wszechmogącego. Skoro wszechmogący i archanioł maja silne uzbrojenia, to dlaczego kapłan, który jest trochę tańszy, ma padać od pierwszego lepszego potwora, który zrobi plecy. Tak samo jak i barbarzyńca, druid czy templariusz, szybko padają. Cieszyłem się jak zacząłem grać i usłyszałem, że tanie profesje mają sety i to dobre, więc dałoby się grać bez vipa/wszecha, a tu lipa.
Zresztą, to widać podczas gry, gdy wszechmogący nie traci prawie wgl zdrowia walcząc z grupami potworów, a kapłan czy inne profesje nie mogą za bardzo podejść.