03-May-2020, 16:18:10
Cześć, od momentu kiedy banan wprowadził, że bossy nie mają mikstur krzywdy II coraz dłużej wojownicy się utrzymują i ostatecznie jak kiedyś było 10 minut do końca, było:
10 wojowników
40 potworów
Teraz sytuacja wygląda następująco kiedy zostaje 10 minut:
- 25 wojowników
- 20 potworów
Dlaczego??
Dlatego, że nie ma czegoś co rzeczywiście jest wstanie przeciwstawić się wojownikom.
Oczywiście, że bossy mają szansę zabić wojowników, nie mówię, że nie ALE..
Proponowałbym żeby klasa mag dostała chociaż te 32 mikstury krzywdy II, klasa jedynie może zabić z zaskoczenia, ponieważ 2/3 wojowników ma vortexy i po prostu uciekają, dlatego mag ma małe szanse w 1vs1 zwłaszcza kiedy dostał mikstury krzywdy I.
Herobrine i szatan, wcześniej były to postrachy gry, teraz kiedy mają mikstury krzywdy I i kiedy wchodzą do gry nie robi to zbytniej różnicy dlatego proponuję żeby szatan i hero mieli:
- 48 mikstur krzywdy I i 16 mikstur krzywdy II
ALBO
- 48 mikstur krzywdy II i 16 mikstur krzywdy I
Poza tym złote sety dostały mocnego BUFFA i teraz jeszcze trudniej jest zabić ludzi w złotych setach.
Natomiast VIP'y i tak zazwyczaj mają boskie i po prostu uciekną, to samo jest z wszechmogącymi, nawet jak nie mają boskich ma wysoki podskok, banana, elixir noi oczywiście nasz złoty ARMAGEDON.
To samo dotyczy innych bossów, zabierać reszcie bossów mikstury krzywdy II na I było słabe, DLACZEGO?
Magma:
Miksturki to była jej jedyna nadzieja na zabicie kogoś, reszta jej ataków służy do odwrócenia uwagi
Olbrzym:
Klasa w walce 1vs1 bardzo przydatna lecz uważam, że te 15 mikstur krzywdy II lepiej pasowały do tych broni, zwłaszcza pamiętajmy o tym, że olbrzym kosztuje 20,000$.
Mroczny Mag:
NAPISAŁEM WYŻEJ
Zjawa:
Klasa również do odwrócenia uwagi, lecz mikstury II pozwalały jej zabić co najmniej 2-3 osoby, teraz ledwo ubija 1.
Czy nie lepiej podnieść ceny klas podanych wyżej o 3,4 czy nawet 5 tysięcy ale dać im te mikstury krzywdy II?
Reasumując, gra stała się teraz dla potworów na minus - zwłaszcza dla bossów.
Mikstury krzywdy II pozwalały im "coś" zrobić, teraz przy berle, armagedonie, vortexach, podskokach - bossy robią bardzo mało w porównaniu do tamtych tygodni.
Bardzo proszę żeby banan przeanalizował jeszcze raz całą sytuację i przemyślał nad dodaniem chociaż paru mikstur II które robiły lekkie spustoszenie
Pozdro
10 wojowników
40 potworów
Teraz sytuacja wygląda następująco kiedy zostaje 10 minut:
- 25 wojowników
- 20 potworów
Dlaczego??
Dlatego, że nie ma czegoś co rzeczywiście jest wstanie przeciwstawić się wojownikom.
Oczywiście, że bossy mają szansę zabić wojowników, nie mówię, że nie ALE..
Proponowałbym żeby klasa mag dostała chociaż te 32 mikstury krzywdy II, klasa jedynie może zabić z zaskoczenia, ponieważ 2/3 wojowników ma vortexy i po prostu uciekają, dlatego mag ma małe szanse w 1vs1 zwłaszcza kiedy dostał mikstury krzywdy I.
Herobrine i szatan, wcześniej były to postrachy gry, teraz kiedy mają mikstury krzywdy I i kiedy wchodzą do gry nie robi to zbytniej różnicy dlatego proponuję żeby szatan i hero mieli:
- 48 mikstur krzywdy I i 16 mikstur krzywdy II
ALBO
- 48 mikstur krzywdy II i 16 mikstur krzywdy I
Poza tym złote sety dostały mocnego BUFFA i teraz jeszcze trudniej jest zabić ludzi w złotych setach.
Natomiast VIP'y i tak zazwyczaj mają boskie i po prostu uciekną, to samo jest z wszechmogącymi, nawet jak nie mają boskich ma wysoki podskok, banana, elixir noi oczywiście nasz złoty ARMAGEDON.
To samo dotyczy innych bossów, zabierać reszcie bossów mikstury krzywdy II na I było słabe, DLACZEGO?
Magma:
Miksturki to była jej jedyna nadzieja na zabicie kogoś, reszta jej ataków służy do odwrócenia uwagi
Olbrzym:
Klasa w walce 1vs1 bardzo przydatna lecz uważam, że te 15 mikstur krzywdy II lepiej pasowały do tych broni, zwłaszcza pamiętajmy o tym, że olbrzym kosztuje 20,000$.
Mroczny Mag:
NAPISAŁEM WYŻEJ
Zjawa:
Klasa również do odwrócenia uwagi, lecz mikstury II pozwalały jej zabić co najmniej 2-3 osoby, teraz ledwo ubija 1.
Czy nie lepiej podnieść ceny klas podanych wyżej o 3,4 czy nawet 5 tysięcy ale dać im te mikstury krzywdy II?
Reasumując, gra stała się teraz dla potworów na minus - zwłaszcza dla bossów.
Mikstury krzywdy II pozwalały im "coś" zrobić, teraz przy berle, armagedonie, vortexach, podskokach - bossy robią bardzo mało w porównaniu do tamtych tygodni.
Bardzo proszę żeby banan przeanalizował jeszcze raz całą sytuację i przemyślał nad dodaniem chociaż paru mikstur II które robiły lekkie spustoszenie
Pozdro
