MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Sety
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Kapłan za 25k wraz z templariuszem za 15k mają żelazne sety prot 1, gdzie przed nerfem mieli prot 3, a dla przykładu taka profesja jak druid za 10k ma set żelazny prot 1, dlaczego kapłan i templariusz dostali nerfa o 2 punkty protection? (set vipa nerf o 1 punkt, boga/archanioła o 1 punkt, druida/barbarzyńcy o 1 punkt)
[attachment=4766]
nie porownuj setu diax do irona, jedyne co moga dostac to wieksze durability w procie nic sie nie zmieni.
dobra to porównam tylko iron sety- przed nerfem były prot 2 i prot 3, a teraz są tylko prot 1, dlaczego aż tak bardzo nerfisz? może i niech templariusz ma te prot 1, ale dlaczego profesja za 25k (kapłan) ma iron set prot 1, gdzie wszechmogący za 5k więcej ma już diax seta. Tak troche balans się tutaj gryzie, i nie tylko ja tak myślę
Nic sie nie gryzie w klasie nie placisz za samego seta a klase sama w sobie, jej umiejetnosci, przedmioty i odpornosci. Eq dopasowany do reszty, wiem ze przyzwyczailiscie sie ze klasy platne sa mega op w poprownaniu do klas podstawowy ale wlasnie o to chodzi aby nie byly. Gdyby set nie byl nerfiony bylby lepszy od setu boga/wszecha. Jesli te argumenty do ciebie nie przemawiaja to nie nadajesz sie do dyskusji w sprawach balansu. A to ze nie tylko ty tak myslisz to oczywiste, wiekszosc graczy swoja rzepke skrobie i to opinia kazdego kto taka klase posiadal i dostal nerfa, gdyby byl NIEUCZCIWY buff to polowa by i tak twierdzilo "bo nam sie nalezy", to przeciez typowe...

mimo to dodalem +1 durability kaplanowi i prot 2 dla helmu co pada najszybciej.
[Obrazek: kE1tfkT.png]
Przekierowanie