MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Cooldawny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, w tym wątku chciałbym poruszyć kwestię cooldawnów na WvsP 3.
Otóż cooldawny są za małe. Chodzi mi o to, że jak wojownicy wygrają to na następną rundę znowu możesz wziąć tą samą klasę. Co rundę widzę co najmniej 3-4 bossów wybranych przez tych samych graczy (to samo po stronie wojowników). Oczywiście, jeśli potwory wygrają to takowy cooldawn może przeszkodzić w wybraniu klasy, ale nadal jeśli cooldawny się nie zmienią to w miare rozwijania trybu co rundę każdy będzie miał wszecha herobrinea i inne klasy, a to nie o to chodzi. Po co kupować inne klasy jeśli masz wszecha czy archanioła? Nie ma cooldawnu* nie musisz inwestować w klasy wojowników.


*cooldawn 1h - jak wojownicy wygrają brak.
Mam nadzieję, że da się to zrozumieć Big Grin
uważam, że klasa typu barbarzyńca/duid za 10k nie dają nam zbyt wiele, nie widzę nic złego w tym aby te profesje były dostępne co runde.
Profesje typu templariusz i lepsze mają cooldown 2h czyli co 2 rundy. (obecnie on nie funkcjonuje)
Część bossow także ma cooldown typ 1h/1.5h, a są takie co mają i 2h (obecnie nie funkcjonuje), taki szlam czy nawet i blaze za dużo nie zdziała, tak więc nie ma sensu zwiększać jego cooldownu.

Banan coś wspominał o włączeniu cooldownu gdy ekonomia zostanie wywazona, czy po prostu na dniach. Kiedyś będzie Tongue a sam balans cooldownu przyjdzie z czasem, gdy będzie na to czas.
Oczywiscie masz racje co do zasady, jednak nie są one "zbyt małe" tylko nie ma ich aktualnie wogole bo są wyłączone.
Wkrotce sie pojawia. Na poczatku dla wojownikow a z czasem dla potworow, choć tu się można zastanowić czy są potrzebne czy nie.
Przekierowanie