MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Druid
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dobry wieczór, druid jest wręcz stratą $$$, no może przesadziłem, ale nie widzę powodów dla, którego miałby być użyteczny jak na 10k oczywiście.
Druid:
-set żelazny prot 1
-źródła lecznicze (nie dają zbyt wiele, i mogą być zniszczone, co bardzo często się zdarza)
-refill (taki banan, tylko że ma trochę regeneracji)
I to wszystko

Proponuję, aby źródła lecznicze druida miały mniejszy cooldown na wzięcie potki leczenia 90s ==> 60s
+ jakaś niezniszczalność względem reszty wojowników byłaby mile widziana.

Albo księga druida:
powiedzmy, że 30/50 złota --> refil (nie koniecznie ten co otrzymujemy na starcie, ale bez absorpcji/bez regeneracji)

Klasa "Druid" nie powinna narzekać na efekty regeneracji/leczenia się.
zgodze sie z tym druid powiniem byc klasom ktora boostuje siebie + team wiec zamiast refila dalbym wgl rozdkze druida ktora daje lekko slabsze efekty od refila ale dziala na graczy w promieniu 2/3 kratek Big Grin
Kiedyś miał koxa przez co był opłacalny, nie rozumiem tej zmiany na refila
(01-May-2020 08:57:06)Lojd_XD napisał(a): [ -> ]Kiedyś miał koxa przez co był opłacalny, nie rozumiem tej zmiany na refila

Taki zwykły refill to nie jest, ma 8 serduszek absorpcji i chyba 20s regeneracji 4, ale w porównaniu z koxem, który dawał efekt resistance na kilka minut, to nie ma porównania.

Kiedyś runda trwała 15min, więc ~3/5min koxa to było super wydajne, teraz 20s regeneracji na 50min rundy? hmm
Wiele profesji ma podobny problem, są bardziej przystosowane na 15min rundy niż na 50min. (np. templariusz ma 3 potki regeneracji na 20s, = 1min a to jest 1/50 całej gry, gdzie wilczy hełm daje nam 7s regeneracji na każde 10s, to daje nam 42s na każda minutę, a to daje nam 2100s (35min,) przez cała grę.

Tak więc wilczy hełm jest najbardziej efektywnym źródłem leczenia, na drugim miejscu jest eliksir 17min. Gdzie takie 17min jest w miarę adekwatne do długości rundy, a obecnie po tych nerfach uzbrojeń rundy rozkręcają się szybciej, więc czasami jesteśmy zmuszeni do wypicia eliksiru dość wcześnie, i stracimy efekt regeneracji przed late gamem.

Jabłuszko druida nie powinna być silniejsze od eliksiru, ale 8 serc absorpcji + regeneracja 4 na 20s nie ma co porównywać z regeneracją 2 na 17min resistance 2 na 30s i 16 serc absorpcji na 30s (gdzie obecne jabłko z samą absorpcją i regeneracją to taka potka vipa)


Moja propozycja na nowe jabłko, może ktoś z graczy zaproponuje lepsze:
-resistance 1 - 5min
-absorption 4 - 1min
-regeneration 3 - 3min

3min to dość mało, a sam resistance za dużo tych obrażeń także nie redukuje, ale myślę, że w takiej sytuacji to jabłko sprawiłoby, że druid zyskałby na wartości, a gracze chętniej by go kupowali.
regeneracja 3 na 3 minuty to troche za duzo albo efekt zmniejszyc do dwojki albo czas, pozostale efekty pasuja, wkrotce zbufuje go.
Jeszcze o templariuszu chciałbym wspomnieć, ma 3 potki regeneracji 2 (22s), jest opcja zwiększenia tej ilości? Albo dodania jakieś runy, która nadawałyby efekt regeneracji 1 na 10s, cooldown 30s? I np. zamiast źródeł leczniczych u druida dodać mu także tę runę, ale z działaniem obszarowym w promieniu 10 kratek, taki supporcik.
(01-May-2020 13:40:41)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Jeszcze o templariuszu chciałbym wspomnieć, ma 3 potki regeneracji 2 (22s), jest opcja zwiększenia tej ilości? Albo dodania jakieś runy, która nadawałyby efekt regeneracji 1 na 10s, cooldown 30s? I np. zamiast źródeł leczniczych u druida dodać mu także tę runę, ale z działaniem obszarowym w promieniu 10 kratek, taki supporcik.

Nie ma, wystarczajaco wiele osob biega z rogami i jako support speeda w zupelnosci wystarczy, o regeneracje kazdy dba na wlasna reke.


@temat

update druida wprowadzony, refill daje teraz poteznego buffa nieporownywalnego z poprzednim.
[Obrazek: kE1tfkT.png]
Przekierowanie