MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Wątek testowy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
.
[Obrazek: f8sEtFt.png]
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!

[Obrazek: xoXSCaq.png]
[Obrazek: xoXSCaq.png]
[Obrazek: kE1tfkT.png]
[Obrazek: xoXSCaq.png]
[Obrazek: kE1tfkT.png]
Witaj,
Znalazłeś się na tej stronie, gdyż zapewne utraciłeś dostęp do swojego konta lub zapomniałeś swojego hasła.
Wygenerować nowe hasło można na jeden z 3 sposobów.


1) WYGENERUJ SAM NOWE HASŁO!

Jeśli po rejestracji konta na serwerze, zgodnie z zaleceniami podałeś adres email przypisując go do konta poprzez komendę:
/email add AdresEmail PowtórzAdresEmail

to wygenerowanie nowego hasła jest dosyć proste. wystarczy wejść na serwer i wpisać komendę:
/email recovery Email "Podany przy rejestracji"
Po jej wpisaniu zostanie wysłany KOD, na adres email, który trzeba wkleić z komendą podaną w wiadomości email na serwerze, a następnie możesz ustawić nowe hasło!


2) POPROŚ ADMINISTRACJE O WYGENEROWANIE NOWEGO HASŁA!

Administracja może wygenerować dla Ciebie nowe hasło, jeśli była na nim aktywna dowolna usługa zakupiona w itemshopie/sklepie.
Jeśli takowa była zamówiona należy wysłać email na adres: haslominecraft@zarabiam.com
a w treści email podać następujące informacje:

1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
3) IP Serwera na którym zamówiłeś usługę i chcesz nowe hasło:
7) Twój nick na serwerze:
8) Opis problemu:

W przypadku zakupu poprzez PSC/Przelewu podaj następujące informacje:
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) IP Serwera na którym zamówiłeś usługę i chcesz nowe hasło:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
6) Opis problemu:

W tytule Maila należy wpisać: "Prośba o nowe hasło"

KONIECZNIE PODAJ INFORMACJE ŻE CHODZI O WYGENEROWANIE NOWEGO HASŁA

Po wysłaniu maila według powyższego wzoru, administracja zweryfikuje zamówienie, po pozytywnej weryfikacji otrzymasz nowe hasło na adres email!

3) Masz konto premium?
Napisz maila na haslominecraft@zarabiam.com z prośbą o nowe hasło na konto premium - uzyskasz wtedy odpowiednie instrukcje co należy dalej zrobić.

W tytule maila proszę wpisać "Prośba o nowe hasło do konta Premium"

Jezeli nie miałeś kupionej usługi lub nie przypisałeś adresu email, to nie jesteśmy w stanie pomóc gdyż nie możemy zweryfikować kto był właścicielem konta.
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM

W treści Maila musi znajdować się:


---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
8) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
9) Twój nick na serwerze:
0) Opis problemu:

---------SMS+---------
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
6) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
8) Twój nick na serwerze:
9) Opis problemu:

---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) ID TRANSAKCJI:
4) Email podany przy kupnie usługi:
5) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
6) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
8) Twój nick na serwerze:
9) Opis problemu:

---------PRZELEW---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
6) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
8) Twój nick na serwerze:
9) Opis problemu:

Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)

Weryfikacja twojego konta trwa przeważnie do 48 godzin licząc dni robocze.
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
Stron: 1 2
Przekierowanie